Hoezo ?quote:
Begon je nu gelijk hier alweer met beledigen ?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:16 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Je schrijft het in de stijl van de telegraaf.
Dat is niet mijn intentie.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Begon je nu gelijk hier alweer met beledigen ?
Gelukkig maar.quote:
The King in z'n string, met de string.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:17 schreef DrDentz het volgende:
Na BB KIng de king of the blues ook de King of Fok tong80 stervende?
Jij ook.quote:
Wie is dat ook alweer ? Ik twijfel tussen een Bosschenaar en een Hagenees.quote:
Ok....Ken je Love and Pride ?quote:
Dank je. Je wordt er moedeloos van.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
Beterschap Tong, je ziek voelen is al klote laat staan voor een langere periode!
Tong is een manquote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:33 schreef the-eye het volgende:
http://overgang.klachten.info/overgangsklachten/
Vrouwen praten niet graag over deze klachten, maar de symptomen zijn heel normaal. Onderstaand staan de 34 meest gehoorde overgangsklachten van vrouwen in deze lastige fase. Neem rustig de tijd om deze 34 klachten over de overgang te lezen.
1. Opvliegers
2. Gewichtstoename
3. Onregelmatige menstruatie
4. Verlies libido
5. Vaginale droogheid
6. Stemmingswisselingen
7. Vermoeidheid
8. Haaruitval
9. Slaapstoornissen
10. Moeilijk concentreren
11. Geheugenverlies
12. Duizeligheid
13. Veranderende stembanden
14. Incontinentie
15. Opgeblazen gevoel
16. Allergieën
17. Broze nagels
18. Verandering lichaamsgeur
19. Onregelmatige hartslag
20. Depressie
21. Angst
22. Prikkelbaarheid
23. Paniekstoornis
24. Pijn in de borst
25. Hoofdpijn
26. Pijnlijke gewrichten
27. Brandende tong
28. Elektrische schokken
29. Klachten spijsvertering
30. Klachten tandvlees
31. Spierspanning
32. Droge huid
33. Misselijkheid
34. Nachtelijk zweten
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:31 schreef Mr.Ping het volgende:
Blijf maar een paar dagen thuis om tot rust te komen, daar knap je van op!
Nee, wel licht beschadigd.quote:
Met drop was ik al van plan te stoppen. Nam ik af en toe en viel niet goed.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:36 schreef hugecooll het volgende:
Geen drop en pepermunt meer eten en minder koffie drinken
Tong is een mietje, en bedankt.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Tong is een man
@Tong: beterschap ouwe
Mhm. Hoofdpijn + speekselvormingquote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met drop was ik al van plan te stoppen. Nam ik af en toe en viel niet goed.
En de eerste negatieveling is nog wel fan van mijn favoriete Engelse club.quote:
Het vreemde is. Ik ben vorig jaar gestopt met drinken en roken, sindsdien gaat m'n gezondheid achteruit.quote:
Weer roken en drinken dus.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het vreemde is. Ik ben vorig jaar gestopt met drinken en roken, sindsdien gaat m'n gezondheid achteruit.
Laat ik ze beiden vanaf nu links liggen. Op een rotonde klinkt dat kort door de bocht, maar hier heeft het te maken met te veel vocht.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:44 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mhm. Hoofdpijn + speekselvorming
Pepermunt bevordert de speekselvorming ook
Ik woon hier vlak bij het dorp Waardenburg. Noemen we in Bommel de Bijbel Belt. Nog steeds mensen die hun kinderen niet inenten. En die HEBBEN veel kinderen. Die fokken nog meer dan ik.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:46 schreef Hallmark het volgende:
Terechte klacht. Ziek zijn sucks.
De eerste die zegt "alles gebeurt met een reden" mag je van mij keihard neerhoeken.
Maar ik moet ook afvallen.quote:
Ben nog nooit zoveel buiten geweest. Ik bewaar alle verwijsbrieven van m'n huisarts. En daar ga ik ook al op de fiets naartoe.quote:
Af en toe beetje sporten ookquote:
Bedankt mien jongquote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:50 schreef Holy_Goat het volgende:
He tong.
Beterschap kerel.
Groetjes van die heilige geit
Goedzoquote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben nog nooit zoveel buiten geweest. Ik bewaar alle verwijsbrieven van m'n huisarts. En daar ga ik ook al op de fiets naartoe.
Maar wel een Chinese patatzaak daar! Prims broodjes kroket voor tegen een hongerklopje!quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik woon hier vlak bij het dorp Waardenburg. Noemen we in Bommel de Bijbel Belt. Nog steeds mensen die hun kinderen niet inenten. En die HEBBEN veel kinderen. Die fokken nog meer dan ik.
Gezakt voor je LOI-cursus Nederlands ?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:55 schreef voederbietel het volgende:
trek een rokje aan en menstrueer slap wijf
Ha ha haquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:02 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Goedzo
Ik was vorige week nog in Zaltbommelik had graag even gezwaaid, maar helaas.
Heb al afspraken staan met gaar en de internist plus NPO-arts. Zal toch wel een kéér iets uitkomen ?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:36 schreef Woestijnvos het volgende:
Misschien eens een andere dokter zoeken dan.
Heerlijk. Zet jezelf neer broeder.quote:
150 meter hier vandaan PINS-Marktzicht.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:26 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Maar wel een Chinese patatzaak daar! Prims broodjes kroket voor tegen een hongerklopje!
Sterkte en beterschap ouwe reus.
Zal het er eens met m'n arts over hebben.quote:
Handamputatie is de beste remedie.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zal het er eens met m'n arts over hebben.
Nu kwets je m'n toch al zo tere zieltje.quote:
Je kent me echt niet hè ? Wie denk je wel dat je bent snotaapquote:Op zondag 24 mei 2015 00:47 schreef sinadOH het volgende:
Wel grappig om te zien dat je het wel kunt, zelf een topic bouwen. Moet je vaker doen!
Flikker toch op. Ga een link dumpen of zo. Met je snotaap.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je kent me echt niet hè ? Wie denk je wel dat je bent snotaapMe net al aanvallen, als ik rustig reageer ga je weer verder. Je was niks, bent niks, en zal nooit wat worden.
quote:Op zondag 24 mei 2015 00:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je kent me echt niet hè ? Wie denk je wel dat je bent snotaapMe net al aanvallen, als ik rustig reageer ga je weer verder. Je was niks, bent niks, en zal nooit wat worden.
quote:
Ga door.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:54 schreef sinadOH het volgende:
[..]
Flikker toch op. Ga een link dumpen of zo. Met je snotaap.
geregistreerd op: vrijdag 10 april 2015 @ 16:17quote:Op zondag 24 mei 2015 00:54 schreef sinadOH het volgende:
[..]
Flikker toch op. Ga een link dumpen of zo. Met je snotaap.
Koning fok dat je d'r bent.
Nee. Dit deed je echt?quote:Op zondag 24 mei 2015 01:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
laatste bezoek: 5 seconden geleden.
aantal posts: 633 (gemiddeld 15 per dag)
laatste bezoek: Verborgen
aantal posts: 575.497 (gemiddeld 109 per dag)
Zij zijn groot en ik ben klein
En dat is niet eerlijk
Trusten.quote:
Je blijft je posts maar veranderen... onzeker? Bang je 'status' te verliezen? Je moet je woorden heel goed kiezen hier he, anders verlies je aanzien hier op fok. Jij Goliath jij.quote:
Nu begon je weer. Ik vond m'n woorden te hard tegen je. Waarschijnlijk ben je gewoon een nog een beetje onzekere newbie. Ik wilde je sparen. Maar daar heb je dus geen behoefte aan blijkbaar. Eerst noem je me Koning, daarna kerel en vent. Nu is het weer Goliath. Ga zo door jongen. Maak vrienden.quote:Op zondag 24 mei 2015 01:17 schreef sinadOH het volgende:
[..]
Je blijft je posts maar veranderen... onzeker? Bang je 'status' te verliezen? Je moet je woorden heel goed kiezen hier he, anders verlies je aanzien hier op fok. Jij Goliath jij.
Heb al genoeg ellende achter de rug in m'n leven. Er zijn grenzen.quote:Op zondag 24 mei 2015 01:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ze zeggen weleens, zonder ellende kent men geen geluk, onzin natuurlijk maardesondanks, beterschap.
Dank je Frank. And don't call me Shirley.quote:
Airplane!quote:Op zondag 24 mei 2015 01:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dank je Frank. And don't call me Shirley.
Je zou het bijna vergeten hè ?quote:
Bedankt.quote:Op zondag 24 mei 2015 01:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Airplane!
Maar beterschap is je gegund tong!
Dank jequote:Op zondag 24 mei 2015 02:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tong80.
Als je morgen niet meer zou posten heeft de Tweede in de top 500 nog 3 jaar nodig om je in te halen. Post je aan het huidige tempo verder wordt je binnen 6 jaar ingehaald.
Dus de boodschap is duidelijk. Nog veel meer posten zodat je uitloopt
Dus veel beterschap. Zodat je zeker de eeuwige nummer 1 blijft
Je trekt de juiste conclusie. Wilde eerst een excuses-topic openen. Maar dat staat zo eigen-geilerig.quote:Op zondag 24 mei 2015 02:43 schreef Trollscience het volgende:
zie hier, context. daarom ben je dus zo chagrijnig de laatste tijd
beterschap tong!!
Liever wordt ik beter.quote:
Bedankt. We blijven dansen op de vulkaan.quote:
Beter dan dansen aan de zee.quote:Op zondag 24 mei 2015 13:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bedankt. We blijven dansen op de vulkaan.
*Rilt*quote:
Sorryquote:Op zondag 24 mei 2015 01:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je zou het bijna vergeten hè ?
Da's hetzelfde als bij een condoleance 'gefeliciteerd' zeggen.
*slaat je dood*quote:Op zondag 24 mei 2015 13:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Liever wordt ik beter.Al sla je me dood wanneer.
Dan heb je niet goed gekeken.quote:Op zondag 24 mei 2015 14:38 schreef BaksteenMongool het volgende:
hey tong80 dit is het eerste topic van jou dat ik zie dat langer is dan 1 a 2 zinnen
Je had me harder kunnen straffen : 'Liever wordtquote:
wil je gay sex?quote:Op zondag 24 mei 2015 14:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je had me harder kunnen straffen : 'Liever wordt
Dat zit wel snor.quote:Op zondag 24 mei 2015 14:41 schreef Unites het volgende:
Bedankt dat ik word bespaard tong. Ik zou die unieke hoogstandjes der Nederlandse taal niet aan kunnen, ik zou verdrinken in de talrijke woorden die mij klein en miezerig zouden laten voelen. 'Een tong als een scheermes' zeggen sommige volgens mij wel eens, gelukkig heb ik geen baard...
Na undquote:Op zondag 24 mei 2015 17:20 schreef sinadOH het volgende:
Denken dat dit mijn eerste en enige account is/was. Wat denk je smal tong.
Komt goed.quote:
quote:
Als de experts nou niks kunnen vinden, waarom denk jij, een leek op medisch gebied, dan überhaupt dat je wat mankeert?quote:Huisarts, bloedprikker, internist en KNO-arts hebben nog niks kunnen vinden. Medicijnen slaan niet aan.
Koppijn, droge lippen, continue speekselvorming, veel overgeven, zelfs kapotte tong, blaren en vieze, zoute smaak in z'n mond. Griepgevoel.quote:Op zondag 24 mei 2015 19:28 schreef zovty het volgende:
[..]
Als de experts nou niks kunnen vinden, waarom denk jij, een leek op medisch gebied, dan überhaupt dat je wat mankeert?
Evengoed sterkte ermee!
quote:Op zondag 24 mei 2015 19:28 schreef zovty het volgende:
[..]
Als de experts nou niks kunnen vinden, waarom denk jij, een leek op medisch gebied, dan überhaupt dat je wat mankeert?
Bedanktquote:Op zondag 24 mei 2015 19:45 schreef Marsenal het volgende:
Vervelend tong, hoop dat het gauw beter wordt.
Ja want je voelt niet dat je ziek bentquote:Op zondag 24 mei 2015 19:28 schreef zovty het volgende:
[..]
Evengoed sterkte ermee!
Dit.quote:Op zondag 24 mei 2015 20:15 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja want je voelt niet dat je ziek bent
Man man man man man man
hoe is het met je spleenheup?quote:
Die hangt er van af.quote:
kun je weer ontvangen?quote:
Dat vertel je tegen mij ? Een 52-jarige Nicotine-verslaafde veeldrinker. Die ziek werd nadat ie is gestopt met drinken en roken om aan z'n conditie en gezondheid te gaan werken.quote:Op zondag 24 mei 2015 20:20 schreef Unites het volgende:
Alcohol schijnt de pijn trouwens ook te verlichten. Dan ben je ook zat. Ben je het zat? Zat er lang over na te denken, maar de oplossing is: flink alcohol schenken. Helpt echt.
Hoelang trek je al een uitkering eigenlijk?quote:Op zondag 24 mei 2015 20:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat vertel je tegen mij ? Een 52-jarige Nicotine-verslaafde veeldrinker. Die ziek werd nadat ie is gestopt met drinken en roken om aan z'n conditie en gezondheid te gaan werken.![]()
Nu ga ik alweer de mist inquote:Op zondag 24 mei 2015 20:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat vertel je tegen mij ? Een 52-jarige Nicotine-verslaafde veeldrinker. Die ziek werd nadat ie is gestopt met drinken en roken om aan z'n conditie en gezondheid te gaan werken.![]()
Vertel.....welk onderdeel ?quote:Op zondag 24 mei 2015 20:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Welkom in het leger der arbeidsongeschikten!
Vanaf 2004. FF rekenen, dan heb ik.......25 jaar gewerkt. Plus m'n dienstplicht vervuld.quote:Op zondag 24 mei 2015 20:27 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hoelang trek je al een uitkering eigenlijk?
Dan is het je goedrecht!quote:Op zondag 24 mei 2015 21:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanaf 2004. FF rekenen, dan heb ik.......25 jaar gewerkt. Plus m'n dienstplicht vervuld.
quote:Op zondag 24 mei 2015 22:00 schreef Marsenal het volgende:
Heb je al mary jane geprobeerd tong? Als de dokters het toch niet snappen kan je maar beter stoned worden.
Gewoon vol blijven houden tongetje, niet te makkelijk af laten schepen door die dokters.quote:
geboortedatum: 13-02-2000quote:
quote:Op zondag 24 mei 2015 22:31 schreef eend112 het volgende:
[..]
Gewoon vol blijven houden tongetje, niet te makkelijk af laten schepen door die dokters.
Ik denk dat het gewoon ouderdom is.quote:Op zondag 24 mei 2015 20:15 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja want je voelt niet dat je ziek bent
Man man man man man man
Waarom denk je dat ?quote:
Ik weet eerlijk gezegd niet precies hoe oud je bent.quote:
Ik ben 52. Het sloop erin. Ben vorig jaar gestopt met drinken en roken. Voelde me er steeds moeier en minder fit door. Was een hele stap. Maar ik heb lang gesport. Vroeger op redelijk niveau. Was een echte sportman. Dat overgewicht is er pas sinds niet al te lange tijd. Maar zoals ik zei, ik voelde me niet meer fit of gezond. Ben bij de huisarts geweest voor advies en met de vraag of ie ik m'n bloed zou kunnen laten onderzoeken. Kwamen een paar dingen uit die niet verontrustend waren en waar aan gewerkt kon worden. Qua vitamine-gebrek en te hoog cholesterol. Ben naar een diëtiste gegaan en naar een voedseldeskundige. Zat net in het traject toen ik na een tijdje me echt minder ging voelen.. Zo rond de Kerst. Kreeg verschijnselen die nu steeds heftiger worden. De KNO-arts wilde het eerst met medicijnen doen omdat bepaalde onderzoeken zeer onprettig zijn. De afspraken met de internist en KNO-arts staan nu. Dan gaan ze andere dingen proberen.quote:Op maandag 25 mei 2015 00:20 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Ik weet eerlijk gezegd niet precies hoe oud je bent.
Maar de doktoren hebben niets kunnen vinden. Je hebt overgewicht, slaapt onregelmatig, was een zware roker en drinker. Dat eist zijn tol op het lichaam.
Werd je van de één op de dag ziek trouwens? Of sloop het er in?
De 12equote:Op maandag 25 mei 2015 00:33 schreef The_Verve het volgende:
Wanneer moet je naar de internist? Daar zou ik vaart achter zetten als ik jou was.
Dank je.quote:Op maandag 25 mei 2015 00:37 schreef The_Verve het volgende:
Dan moet je je dus nog meer dan twee weken zo slecht voelen, en wie weet wat ze dan alsnog vinden. Sterkte en beterschap.
Zeker. Duurt te lang nu.quote:Op maandag 25 mei 2015 09:48 schreef Netsplitter het volgende:
Klote. Hopelijk vinden ze snel wat er aan de hand is.
Nee, de spleenheup op zich is al een bijverschijnsel.quote:Op maandag 25 mei 2015 16:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
Tong, zijn al die dingen misschien bijverschijnselen van je spleenheup?
Dank je wel.quote:Op maandag 25 mei 2015 16:26 schreef Krullenbolletje.. het volgende:
Toen ik "kapotte tong" las, moest ik even lachen
Maar kut voor je tong80, het lijkt me een zwaar moedelize situatie waar je nu inzit. En ik hoop heel erg voor je dat ze erachter komen wat er aan de hand is zodat ze je een juiste medicatie kunnen geven oud
Bedankt. Dat er ooit een kaarsje voor me gebrand zou worden.quote:Op maandag 25 mei 2015 17:36 schreef CyberCow het volgende:
Dit soort dingen zijn altijd heel erg vervelend hoop dat ze bij de internist eruit kunnen vissen wat er nou eigenlijk aan de hand is. Zet hem op en sterkte. Zeker terrecht om hierover te klagen. Hoop dat iedereen je wat op kan beuren!!!
[ afbeelding ]
een kaarsje voor tong80
Zal kijken wat ik doe. Het is wel zo dat de medicijnen voor m'n maag schijnen aan te slaan. Geen krampen meer. Het borrelt minder, en het eten blijft binnen. Het brandende gevoel is ook verminderd.quote:Op maandag 25 mei 2015 20:23 schreef The_Verve het volgende:
Morgen de huisarts maar even bellen om je afspraak met de internist naar voren te halen?
Vraag ik mezelf al af sinds ik Descartes heb gelezen.quote:Op maandag 25 mei 2015 21:24 schreef hairybeardyman het volgende:
Zeg Tong, wie of wat ben jij eigenlijk?
Dank je.quote:
Dank je wel.quote:
Dat krijg je als je tong continu uit je bek hangt he!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dank je wel.
Vorige week was ik echt beroerd. Nu ben ik ziekjes. Stabiel zeg maar. Maar dat zieke gevoel blijft.
De symptomen wisselen. Maar het is nooit weg. De 12e naar de internist. Heb het gevoel dat het iets in-of met m'n mond ofzo is. Ik blijf continue veel speeksel produceren.
Ja, maak er maar een grapje over.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat krijg je als je tong continu uit je bek hangt he!
Klinkt niet gezond.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:15 schreef tong80 het volgende:
Vandaag voor het eerst in 2 weken verder gelopen dan de vuilcontainer aan de overkant van de straat. Dat is toch al gauw 150 meter heen en 150 meter terug, naar de HEMA. Om kaas en vleeswaren te kopen. En oh ja, onderschat de bij elkaar 20 traptreden niet. Zakte in de Boschstraat nog net niet door m'n hoeven. In de HEMA merkte ik echt dat het niet goed zit. Stond te zweten en het begon een beetje te draaien. Had het gevoel dat ik niet in m'n eigen werkelijkheid was, maar alles van achter een glazen plaat aanschouwde. Toeschouwer in je eigen leven.
Op de terugweg werd ik kortademig en de trap leek de Mount Everest wel. Eenmaal in m'n flatje moest ik eerst gaan zitten, voordat ik m'n schoenen en jas kon uit trekken. Even douchje genomen en mezelf gedwongen niet naar bed te gaan. Gelukkig hebben we tegenwoordig internet, dus je kunt je zinnen verzetten terwijl je zit. Je hersenen worden en blijven actief, werkt stimulerend en je raakt over het dooie punt heen. Bakkie koffie, peuk wilde ik bijna zeggen, lekker Engels bekervoetbal kijken en toewerken naar 21.45 uur met Erik van Muiswinkel.
Zijn allemaal sprintjes waar je naar toe kunt werken. Net zoals Arsenal nu gelukkig van Aston Villa wegsprint en met 3-0 voorstaat. Zo komt het allemaal toch weer op z'n pootjes terecht en kan ik dagdromen over de aanstaande nacht. Ben altijd al een dagdromer geweest die de nacht plukt. Niet zo extreem als tegenwoordig, maar er zit toch een kern van herkenbaarheid in. Als ik zeg dat ik vanochtend om vijf uur ben opgestaan, zal je zeggen.....die spoort niet. Maar als je al 4 uur wakker ligt zonder in slaap te vallen is dat vermoeiender dan proberen de dag te beginnen. Als ik weer 100% ben ga ik denk ik bij de NS solliciteren......die sporen ook niet en hebben het vaak niet allemaal op de rails.
beterschap mi mangquote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:14 schreef tong80 het volgende:
........ik al 5 maanden ziek ben. Huisarts, bloedprikker, internist en KNO-arts hebben nog niks kunnen vinden. Medicijnen slaan niet aan. Nieuwe afspraken gemaakt. Ik ben het zat. Koppijn, droge lippen, continue speekselvorming, veel overgeven, zelfs kapotte tong, blaren en vieze, zoute smaak in m'n mond. Griepgevoel. Ik ben het zat. Vandaag weer erg beroerd. Gelukkig blijft het eten er in. Ben heel de dag drop aan het eten, pepermuntjes, zuig-dingetjes of waterijsjes. Zo'n smerige smaak heb ik in m'n mond. Slapen lukt niet. Al lig ik veel in bed. Moet continue slikken, kan me niet ontspannen. Zweet, al lig ik te rillen, als een otter die zwanger is van een nijlpaard. Ik ben het zat.
Sta soms om 5 uur 's ochtends op, of om 15.00 's middags, of als om elf uur 's ochtends de telefoon gaat, en ik me redelijk voel. Pak een douche, zet koffie en ga aan het werk. De plicht roept. Je FOK!plicht is een groot goed en daar mag je niet in verzaken. Ik ben het zat. Ik weet nooit wat de dag brengt. Soms redelijk, soms kut. Vanmiddag 3 uurtjes in bed gelegen, eigenlijk nutteloos. Maar het verzacht de hoofdpijn, plus je ligt te hopen dat je eindelijk eens in slaap valt en dan langer dan een half uur doorslaapt. Ik ben het zat
Half uurtje geleden dacht ik erover om het ff van me af te schrijven en te posten. Dan kan ik daarna gaan liggen. Maar nu denk ik weer, da's nutteloos, moe blijf je toch wel en slapen kun je niet. Dus koffie gezet, m'n string weer aangetrokken, sport-BH opgezocht, FOK!Ken is immers topsport, en me aan het voorbereiden op het Eurovisie Songfestival. Vandaar de string, zullen weer vele violen langskomen. Ik ben het zat.
Jullie zullen denken Tong is echt ziek, hij post zelfs meer dan een oneliner. Dan hebben jullie daar helemaal gelijk in. In het kader van het Songfestival zou ik zelfs willen zeggen dat er nu muziek in me zit. Jullie zullen hopen dat ik snel weer beter ben, hoef je heel die lappen tekst van die idioot niet meer te lezen. Ik ben het zat. Ik ga afsluiten lieve kijkbuis-vriendjes en mede-FOK!Kers. Tot zo, ergens anders op het forum. Mogen jullie me weer gaan uitschelden en kan ik ouderwets met een gevatte oneliner reageren. Vroeger rond deze tijd kwam ik als laatste de voetbalkantine uitgerold. De eerste woorden die ik dan sprak waren : 'Mijn God, wat ben ik zat.'
Moeke.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:21 schreef ulq het volgende:
[..]
Klinkt niet gezond.
Moest je niet al een keer in die 2 weken wat te eten kopen?
Dank je.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:23 schreef Ole het volgende:
Lijkt ook wel of je paniekaanvallen hebt Als ik dit zo lees tong
sterkte
Het zijn fysieke klachten die ook psychisch gaan werken na een tijdje. Je wordt moedeloos en radeloos. Ik verbruik geen energie dus bepaalde stoffen worden ook amper aangemaakt. Ik ben inactief, 's nachts hoef ik niet tot rust te komen. Dus lig hele nachten wakker. Dat werk ook door in je hoofd.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:29 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik denk dat je oorzaak zowel psychisch als fysiek te verklaren is. In elk geval sterkte Tong.
Koopt boodschappen voor me en kookt voor me.quote:
Lieve mama heb je! En sterk dus ook nog.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Koopt boodschappen voor me en kookt voor me.
Zeker een sterke vrouw. Vooral geestelijk. Actrice en sociaal.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:59 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Lieve mama heb je! En sterk dus ook nog.
Meestal is het andersom op die leeftijd.
Back-to-back FA Cupsquote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeker een sterke vrouw. Vooral geestelijk. Actrice en sociaal.
Ik wist niet dat je zo ziek was Tong, Beterschap in elk gevalquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:15 schreef tong80 het volgende:
Vandaag voor het eerst in 2 weken verder gelopen dan de vuilcontainer aan de overkant van de straat. Dat is toch al gauw 150 meter heen en 150 meter terug, naar de HEMA. Om kaas en vleeswaren te kopen. En oh ja, onderschat de bij elkaar 20 traptreden niet. Zakte in de Boschstraat nog net niet door m'n hoeven. In de HEMA merkte ik echt dat het niet goed zit. Stond te zweten en het begon een beetje te draaien. Had het gevoel dat ik niet in m'n eigen werkelijkheid was, maar alles van achter een glazen plaat aanschouwde. Toeschouwer in je eigen leven.
Op de terugweg werd ik kortademig en de trap leek de Mount Everest wel. Eenmaal in m'n flatje moest ik eerst gaan zitten, voordat ik m'n schoenen en jas kon uit trekken. Even douchje genomen en mezelf gedwongen niet naar bed te gaan. Gelukkig hebben we tegenwoordig internet, dus je kunt je zinnen verzetten terwijl je zit. Je hersenen worden en blijven actief, werkt stimulerend en je raakt over het dooie punt heen. Bakkie koffie, peuk wilde ik bijna zeggen, lekker Engels bekervoetbal kijken en toewerken naar 21.45 uur met Erik van Muiswinkel.
Dank je welquote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je zo ziek was Tong, Beterschap in elk geval
Wat een mooie voorstelling. Nu een spits graag en dan volgend jaar meedoen om de echte prijzen. Hopelijk is de berichtgeving omtrent Vidal ook waar, dat zou pas wat zijn, al geloof ik dat niet zo.quote:
Trusten Le_Professeur. JeSuitCharlieGeorge.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat een mooie voorstelling. Nu een spits graag en dan volgend jaar meedoen om de echte prijzen. Hopelijk is de berichtgeving omtrent Vidal ook waar, dat zou pas wat zijn, al geloof ik dat niet zo.
Oh oké. Goed geregeldquote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Koopt boodschappen voor me en kookt voor me.
Service aan huis. En je ziet nog eens iemand. Goeiemorgen.quote:
Goeiemiddag Tongquote:Op zondag 31 mei 2015 06:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Service aan huis. En je ziet nog eens iemand. Goeiemorgen.
Een tong80zoen van haar?quote:Op zondag 31 mei 2015 13:02 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Tong heeft een beterschapskusje van Viola Holt nodig naar mijn inziens.
Auquote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:10 schreef tong80 het volgende:
Je wordt moedeloos en radeloos. Ik verbruik geen energie dus bepaalde stoffen worden ook amper aangemaakt. Ik ben inactief, 's nachts hoef ik niet tot rust te komen. Dus lig hele nachten wakker.
quote:
Frustrerende situatie lijkt me dat. Dat je je maar snel beter mag gaan voelen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het zijn fysieke klachten die ook psychisch gaan werken na een tijdje. Je wordt moedeloos en radeloos. Ik verbruik geen energie dus bepaalde stoffen worden ook amper aangemaakt. Ik ben inactief, 's nachts hoef ik niet tot rust te komen. Dus lig hele nachten wakker. Dat werk ook door in je hoofd.
Die doet tegenwoordig toch aan reiki, misschien dat dat wel werkt voor tong.quote:Op zondag 31 mei 2015 13:02 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Van 11.00 tot 15.00 geslapen. Was erg moe. Stond daarna ook weer moe op, en nu gaat het wel. Over het dooie punt geen zeg maar.quote:Op zondag 31 mei 2015 12:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Goeiemiddag Tong![]()
Hoe voel je je vandaag?
Heb je een beetje gezond ontbeten?
Ja, er zijn van die zekerheden in het leven.quote:
Bedankt BrandX.quote:
Die is altijd welkom. Viola met haar spirituele gaven.quote:Op zondag 31 mei 2015 13:02 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ligt er aan wat ze heeft gegeten.quote:
Geeft niks joh. Zag het topic net pas. Je had je post al gewist.quote:Op zondag 31 mei 2015 13:04 schreef Sigaartje het volgende:
Ik wist niet dat je echt serieus ziek was.
Sorry voor mijn flauwe humor in de FB-topic.
Dank je.quote:Op zondag 31 mei 2015 14:13 schreef geevee het volgende:
Tong,beterschap gewenst,wel eens aan een allergie of zo gedacht? Of iets wat je eet en waar misschien de samenstelling van is veranderd en waar je nu overgevoelig voor bent?
Schrijf eens de dingen op waar je voor gevoelig bent ik las al iets van drop en pepermunt.
Wellicht opschrijven wat je eet en drinkt en of je er later niet lekker op word.
Nogmaals beterschap!
Vreemde griep vanaf Kerst.quote:
Dank je.quote:
Het is ook frustrerend. Je wordt moedeloos. Was erg moe vanmiddag. Moeke aan de lijn, en de eerste keer dat ik het echt niet meer had. Een man mag niet huilen hè ?quote:Op zondag 31 mei 2015 14:22 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Frustrerende situatie lijkt me dat. Dat je je maar snel beter mag gaan voelen.
Eerder HIV-besmet. AIDS is daar het gevolg van. Dat krijg je niet zomaar. Heb wel veel bloedonderzoeken gehad de laatste maanden. Stom van die doktoren dat ze het niet hebben opgemerkt. Bedankt, geruststellend om te weten wat de oorzaak is.quote:Op zondag 31 mei 2015 20:30 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
[..]
Dan is het AIDS, kan niet missen.
Maar van HIV voel je je niet ziek.quote:Op zondag 31 mei 2015 20:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eerder HIV-besmet. AIDS is daar het gevolg van. Dat krijg je niet zomaar. Heb wel veel bloedonderzoeken gehad de laatste maanden. Stom van die doktoren dat ze het niet hebben opgemerkt. Bedankt, geruststellend om te weten wat de oorzaak is.
quote:Op zondag 31 mei 2015 21:03 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Maar van HIV voel je je niet ziek.
Ow goeie!quote:Op zondag 31 mei 2015 22:30 schreef joyvke het volgende:
Heel veel beterschap Tong, hoop dat ze iets kunnen vinden wat makkelijk op te lossen is.
Ik weet niet of het al in het topic was gevraagd, maar ben je wel eens op lyme getest?
Niet dat ik weet.quote:Op zondag 31 mei 2015 22:30 schreef joyvke het volgende:
Heel veel beterschap Tong, hoop dat ze iets kunnen vinden wat makkelijk op te lossen is.
Ik weet niet of het al in het topic was gevraagd, maar ben je wel eens op lyme getest?
Dacht ik vannacht ook aan. Niet geschoten is altijd mis. Ooit een tekenbeet gehad? De rode ring (EM) verschijnt in slechts de helft van de gevallen. Die EM geeft zekerheid op infectie maar het uitblijven van die ring zegt nix.quote:
Dat en laat je testen op Vitamine D, een zwaar onderschat probleem, plus dat artsen hier niet 1,2,3 aan denken om te laten testen.quote:Op maandag 1 juni 2015 13:07 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Dacht ik vannacht ook aan. Niet geschoten is altijd mis. Ooit een tekenbeet gehad? De rode ring (EM) verschijnt in slechts de helft van de gevallen. Die EM geeft zekerheid op infectie maar het uitblijven van die ring zegt nix.
Lyme wordt door artsen -volgens de lyme-vereniging- erg onderschat en artsen vinden vaak weer dat de lyme-vereniging ongeveer alles aan lyme wijt. Je moet mogelijk wat aandringen voor een lymetest.
Deskundig ben ik zeker niet maar heb helaas wel ervaring.
Ik ben op vitamine D getest. Heb er een gebrek aan. Net zoals ik een gebrek aan vitamine B heb en m'n cholesterol te hoog is. Maar ik zal het eens aankaarten.quote:Op maandag 1 juni 2015 13:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat en laat je testen op Vitamine D, een zwaar onderschat probleem, plus dat artsen hier niet 1,2,3 aan denken om te laten testen.
Heb al 30 werkzame jaren achter de rug. Wat is zoal jouw werkervaring ? Puur uit interesse, vind het lief dat je met me meedenkt en met een positieve suggestie komt. Wil jou ook wel een handje helpen in deze economisch moeilijke tijden. Dat we gezamenlijk de handen uit de mouwen steken en de mensen eens een poepie laten ruiken. Dat ze denken : 'Potverdomme, wat een geur. Is Tong soms weer aan het werken ?'quote:
30 jaar fokken werk noemenquote:Op maandag 1 juni 2015 15:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb al 30 werkzame jaren achter de rug. Wat is zoal jouw werkervaring ? Puur uit interesse, vind het lief dat je met me meedenkt en met een positieve suggestie komt. Wil jou ook wel een handje helpen in deze economisch moeilijke tijden. Dat we gezamenlijk de handen uit de mouwen steken en de mensen eens een poepie laten ruiken. Dat ze denken : 'Potverdomme, wat een geur. Is Tong soms weer aan het werken ?'
Het is FOK!ken. Doe eerst zelf je huiswerk eens goed voor je op een trieste manier iemand belachelijk wil maken. Als je zo door gaat laat ik je los en zul je zelf de juiste weg in de maatschappij moeten vinden. Ik geef je nog één kans. Ik zou ze met beide handen aangrijpen als ik jou was. Anders zie ik het somber in voor je toekomst.quote:
Ik kies voor een sombere toekomstquote:Op maandag 1 juni 2015 15:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is FOK!ken. Doe eerst zelf je huiswerk eens goed voor je op een trieste manier iemand belachelijk wil maken. Als je zo door gaat laat ik je los en zul je zelf de juiste weg in de maatschappij moeten vinden. Ik geef je nog één kans. Ik zou ze met beide handen aangrijpen als ik jou was. Anders zie ik het somber in voor je toekomst.
Dat is geen vrijwillige keuze. Die lag al in het verschiet en op de loer. Jij laat je een loer draaien en neemt de verkeerde afslag. Tabéé en zorg goed voor jezelf. Hier scheiden onze wegen. Hoeveel verdriet het me ook doet.quote:
Ik dank u.quote:
Ach tong, onze wegen zullen zo nu en dan nog wel eens kruizen en zullen wij onze raampjes opendoen en elkaar het beste toewensen.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is geen vrijwillige keuze. Die lag al in het verschiet en op de loer. Jij laat je een loer draaien en neemt de verkeerde afslag. Tabéé en zorg goed voor jezelf. Hier scheiden onze wegen. Hoeveel verdriet het me ook doet.
Ik heb geen rijbewijs. Heb dan ook liever dat we onze degens kruisen, ik neem de wapens graag op.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:56 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ach tong, onze wegen zullen zo nu en dan nog wel eens kruizen en zullen wij onze raampjes opendoen en elkaar het beste toewensen.
30 jaar? Vertel eens.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb al 30 werkzame jaren achter de rug. Wat is zoal jouw werkervaring ? Puur uit interesse, vind het lief dat je met me meedenkt en met een positieve suggestie komt. Wil jou ook wel een handje helpen in deze economisch moeilijke tijden. Dat we gezamenlijk de handen uit de mouwen steken en de mensen eens een poepie laten ruiken. Dat ze denken : 'Potverdomme, wat een geur. Is Tong soms weer aan het werken ?'
Op m'n 17e van school af. Militaire dienst. Daarna verschillende banen. Houtfabriek, order-verzamelaar, badmeester, sanitair. Laatste functie was controleur bij de Basismarkt. Gingen failliet, raakte m'n baan kwijt en wat daarna gebeurde is voor mij persoonlijk.quote:
Sorry Tong, huilen lucht juist op,dus wel huilen (al hoef je dat natuurlijk publiekelijk te doen) mijn zuster heeft lichamelijke klachten sinds onze moeder is overleden,ik daarentegen heb het volop van mijn afgehuilt en dat heeft me goed gedaan in het verwerkingsproces.quote:Op zondag 31 mei 2015 18:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is ook frustrerend. Je wordt moedeloos. Was erg moe vanmiddag. Moeke aan de lijn, en de eerste keer dat ik het echt niet meer had. Een man mag niet huilen hè ?
quote:Op maandag 1 juni 2015 18:14 schreef Bluezz het volgende:
Hey lieve Tongie wat een gekloot aan je lijf!!! Nog steedsSterkte en als je tegen lange wachttijden in de zorg aanloopt wil ik best helpen en voor je shoppen. Je weet me te vinden
Niet dat ik weet. Er is 5/6 keer bloed geprikt. Paar keer hetzelfde, meestal op weer iets anders. Weet niet hoe ze allergieën testen.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:55 schreef computergirl het volgende:
Kapotte tong, blaren in de mond...ben je ook op allergieën getest Tong?
Met een bloedtest om te beginnen, zoeken op speciale stof van je Immunsysteemquote:Op maandag 1 juni 2015 21:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Er is 5/6 keer bloed geprikt. Paar keer hetzelfde, meestal op weer iets anders. Weet niet hoe ze allergieën testen.
Zal het ook eens aankaarten. Bedankt. Kijken wat haar reactie is.quote:Op maandag 1 juni 2015 21:05 schreef computergirl het volgende:
[..]
Met een bloedtest om te beginnen, zoeken op speciale stof van je Immunsysteem
http://www.uwbloedserieus.nl/aanvraagformulier.php?id=136
Heeft Tong dan de neurologische verschijnselen die daar bij horen?quote:Op maandag 1 juni 2015 22:24 schreef qajariaq het volgende:
Die lyme test zie je nog steeds het nut niet van in he?
Die had ik ook niet. Lyme kan zich echter op vele manieren uiten. Dat maakt de ziekte zo slecht herkenbaar.quote:Op maandag 1 juni 2015 22:30 schreef computergirl het volgende:
[..]
Heeft Tong dan de neurologische verschijnselen die daar bij horen?
quote:
quote:
Ik hou dapper vol.quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:56 schreef r0dawa het volgende:
tong80 leef je nog
ja hallo ik ben e rnog hoor hallo
Tja als pasen en pinkpop op één dag vallen is het ver heen met de wereld. Maar ik hoop dat het niks ernstigs is!quote:Op maandag 8 juni 2015 10:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net weer eens m'n bed uit. Twee en halve dag liggen zweten. Douchje gepakt, koffie laten lopen, Paracetemolletje, ma gebeld. 'Hoi moeke, ben de wakker ? 'Kom er net uit Herm.' 'Van harte moeke' 'Waarmee Herm ?' 'Wie is er vandaag 75 geworden, ha ha ha ?' 'Ikke nie Herm, hoe kom de er bij ?' 'Volgende week pas' 'Hoe kom ik daar dan bij ?' 'Maar volgende week maandag is het Pinksteren' 'Herm, het is al Pinksteren geweest.' 'Oh ja, komt doordat het dan PinkPop is'
Het bezoek aan de Internist en KNO-arts komt geen dag te vroeg.
Bietje van het padje af. Ha ha ha ha.
Tis een reflex denk ik....quote:
Moeke. Broer is naar PinkPop. Heb iemand naast me nodig, om spijkers met koppen te slaan.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:08 schreef Haaibaaike het volgende:
Aanstaande vrijdag naar de internist TongSterkte en beterschap. Gaat er iemand met je mee je moeder of je broer?
Ga even een rondje hardlopen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moeke. Broer is naar PinkPop. Heb iemand naast me nodig, om spijkers met koppen te slaan.
Lief dat je er zo over denkt Haaibaaike.
Ik ga nu weer legge. Misschien een paar uurtjes. Misschien tot morgen.
Van veel liggen voel je je niet beter. Dat heb ik tenminste altijd, word er duizelig van en krijg er dan ook hoofdpijin bij. Toch proberen om wat meer naar buiten te gaan als dat lukt. Al ga je alleen maar op een bankje vijf meter naast je voordeur in het zonnetje zitten. Hoop dat er wat uit komt bij de internist over een paar dagen. Beterschap!quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moeke. Broer is naar PinkPop. Heb iemand naast me nodig, om spijkers met koppen te slaan.
Lief van Moeke er moet wel iemand mee om vragen te stellen aan de arts ... Want zelf ben je misschien van streek of je vergeet iets te vragen. Zal ik ook hebben hoor is belangrijk een luisterde oor die met je mee luistert na wat de internist te zeggen heeft.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:12 schreef tong80 het volgende:
Ja lekker wandelen is heerlijk maar dat kan Herman niet volhouden. Ik ben blij dat ik het kan heerlijk buiten👍quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:43 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Van veel liggen voel je je niet beter. Dat heb ik tenminste altijd, word er duizelig van en krijg er dan ook hoofdpijin bij. Toch proberen om wat meer naar buiten te gaan als dat lukt. Al ga je alleen maar op een bankje vijf meter naast je voordeur in het zonnetje zitten. Hoop dat er wat uit komt bij de internist over een paar dagen. Beterschap!
HALLO HALLO HIER MET DE BRANDWEERquote:Op donderdag 4 juni 2015 11:56 schreef r0dawa het volgende:
tong80 leef je nog
ja hallo ik ben e rnog hoor hallo
Heb allang op je gereageerd. Mooi Briefke . Zo klein en lief.quote:
We zijn onderweg svann. Maar ik spoor zelf niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:28 schreef svann het volgende:
Zijn ze al wat op het spoor, zodat jij ook wat aan die onderzoeken hebt?
Hopelijk een keer eentje waar ze er achter komen wat er aan de hand is, zo in het duister tasten schiet ook niet op.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
We zijn onderweg svann. Maar ik spoor zelf niet.
Maandag dus volgende onderzoek. Zie er wel tegen op.
Heb je gelijk in. Maar de arts zei dat ik wel blij mocht zijn, hij was bang voor iets ernstigs, na de mail van de tandarts. Maar ik begrijp wat je bedoelt.quote:Op woensdag 24 juni 2015 09:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hopelijk een keer eentje waar ze er achter komen wat er aan de hand is, zo in het duister tasten schiet ook niet op.
Dit begrijp ik niet., Nederlands ?quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:06 schreef Basp1 het volgende:
Was tong nu toch maar een postende robot, dan hoefde men alleen maar wat logaritmes aan te passen.
quote:Op woensdag 24 juni 2015 14:02 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Ik denk dat hij algoritmes bedoelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |