geboortedatum: 13-02-2000quote:
quote:Op zondag 24 mei 2015 22:31 schreef eend112 het volgende:
[..]
Gewoon vol blijven houden tongetje, niet te makkelijk af laten schepen door die dokters.
Ik denk dat het gewoon ouderdom is.quote:Op zondag 24 mei 2015 20:15 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja want je voelt niet dat je ziek bent
Man man man man man man
Waarom denk je dat ?quote:
Ik weet eerlijk gezegd niet precies hoe oud je bent.quote:
Ik ben 52. Het sloop erin. Ben vorig jaar gestopt met drinken en roken. Voelde me er steeds moeier en minder fit door. Was een hele stap. Maar ik heb lang gesport. Vroeger op redelijk niveau. Was een echte sportman. Dat overgewicht is er pas sinds niet al te lange tijd. Maar zoals ik zei, ik voelde me niet meer fit of gezond. Ben bij de huisarts geweest voor advies en met de vraag of ie ik m'n bloed zou kunnen laten onderzoeken. Kwamen een paar dingen uit die niet verontrustend waren en waar aan gewerkt kon worden. Qua vitamine-gebrek en te hoog cholesterol. Ben naar een diëtiste gegaan en naar een voedseldeskundige. Zat net in het traject toen ik na een tijdje me echt minder ging voelen.. Zo rond de Kerst. Kreeg verschijnselen die nu steeds heftiger worden. De KNO-arts wilde het eerst met medicijnen doen omdat bepaalde onderzoeken zeer onprettig zijn. De afspraken met de internist en KNO-arts staan nu. Dan gaan ze andere dingen proberen.quote:Op maandag 25 mei 2015 00:20 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Ik weet eerlijk gezegd niet precies hoe oud je bent.
Maar de doktoren hebben niets kunnen vinden. Je hebt overgewicht, slaapt onregelmatig, was een zware roker en drinker. Dat eist zijn tol op het lichaam.
Werd je van de één op de dag ziek trouwens? Of sloop het er in?
De 12equote:Op maandag 25 mei 2015 00:33 schreef The_Verve het volgende:
Wanneer moet je naar de internist? Daar zou ik vaart achter zetten als ik jou was.
Dank je.quote:Op maandag 25 mei 2015 00:37 schreef The_Verve het volgende:
Dan moet je je dus nog meer dan twee weken zo slecht voelen, en wie weet wat ze dan alsnog vinden. Sterkte en beterschap.
Zeker. Duurt te lang nu.quote:Op maandag 25 mei 2015 09:48 schreef Netsplitter het volgende:
Klote. Hopelijk vinden ze snel wat er aan de hand is.
Nee, de spleenheup op zich is al een bijverschijnsel.quote:Op maandag 25 mei 2015 16:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
Tong, zijn al die dingen misschien bijverschijnselen van je spleenheup?
Dank je wel.quote:Op maandag 25 mei 2015 16:26 schreef Krullenbolletje.. het volgende:
Toen ik "kapotte tong" las, moest ik even lachen
Maar kut voor je tong80, het lijkt me een zwaar moedelize situatie waar je nu inzit. En ik hoop heel erg voor je dat ze erachter komen wat er aan de hand is zodat ze je een juiste medicatie kunnen geven oud
Bedankt. Dat er ooit een kaarsje voor me gebrand zou worden.quote:Op maandag 25 mei 2015 17:36 schreef CyberCow het volgende:
Dit soort dingen zijn altijd heel erg vervelend hoop dat ze bij de internist eruit kunnen vissen wat er nou eigenlijk aan de hand is. Zet hem op en sterkte. Zeker terrecht om hierover te klagen. Hoop dat iedereen je wat op kan beuren!!!
[ afbeelding ]
een kaarsje voor tong80
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |