Koppijn, droge lippen, continue speekselvorming, veel overgeven, zelfs kapotte tong, blaren en vieze, zoute smaak in z'n mond. Griepgevoel.quote:Op zondag 24 mei 2015 19:28 schreef zovty het volgende:
[..]
Als de experts nou niks kunnen vinden, waarom denk jij, een leek op medisch gebied, dan überhaupt dat je wat mankeert?
Evengoed sterkte ermee!
quote:Op zondag 24 mei 2015 19:28 schreef zovty het volgende:
[..]
Als de experts nou niks kunnen vinden, waarom denk jij, een leek op medisch gebied, dan überhaupt dat je wat mankeert?
Bedanktquote:Op zondag 24 mei 2015 19:45 schreef Marsenal het volgende:
Vervelend tong, hoop dat het gauw beter wordt.
Ja want je voelt niet dat je ziek bentquote:Op zondag 24 mei 2015 19:28 schreef zovty het volgende:
[..]
Evengoed sterkte ermee!
Dit.quote:Op zondag 24 mei 2015 20:15 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja want je voelt niet dat je ziek bent
Man man man man man man
hoe is het met je spleenheup?quote:
Die hangt er van af.quote:
kun je weer ontvangen?quote:
Dat vertel je tegen mij ? Een 52-jarige Nicotine-verslaafde veeldrinker. Die ziek werd nadat ie is gestopt met drinken en roken om aan z'n conditie en gezondheid te gaan werken.quote:Op zondag 24 mei 2015 20:20 schreef Unites het volgende:
Alcohol schijnt de pijn trouwens ook te verlichten. Dan ben je ook zat. Ben je het zat? Zat er lang over na te denken, maar de oplossing is: flink alcohol schenken. Helpt echt.
Hoelang trek je al een uitkering eigenlijk?quote:Op zondag 24 mei 2015 20:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat vertel je tegen mij ? Een 52-jarige Nicotine-verslaafde veeldrinker. Die ziek werd nadat ie is gestopt met drinken en roken om aan z'n conditie en gezondheid te gaan werken.![]()
Nu ga ik alweer de mist inquote:Op zondag 24 mei 2015 20:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat vertel je tegen mij ? Een 52-jarige Nicotine-verslaafde veeldrinker. Die ziek werd nadat ie is gestopt met drinken en roken om aan z'n conditie en gezondheid te gaan werken.![]()
Vertel.....welk onderdeel ?quote:Op zondag 24 mei 2015 20:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Welkom in het leger der arbeidsongeschikten!
Vanaf 2004. FF rekenen, dan heb ik.......25 jaar gewerkt. Plus m'n dienstplicht vervuld.quote:Op zondag 24 mei 2015 20:27 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hoelang trek je al een uitkering eigenlijk?
Dan is het je goedrecht!quote:Op zondag 24 mei 2015 21:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanaf 2004. FF rekenen, dan heb ik.......25 jaar gewerkt. Plus m'n dienstplicht vervuld.
quote:Op zondag 24 mei 2015 22:00 schreef Marsenal het volgende:
Heb je al mary jane geprobeerd tong? Als de dokters het toch niet snappen kan je maar beter stoned worden.
Gewoon vol blijven houden tongetje, niet te makkelijk af laten schepen door die dokters.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |