quote:
Ga door.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:54 schreef sinadOH het volgende:
[..]
Flikker toch op. Ga een link dumpen of zo. Met je snotaap.
geregistreerd op: vrijdag 10 april 2015 @ 16:17quote:Op zondag 24 mei 2015 00:54 schreef sinadOH het volgende:
[..]
Flikker toch op. Ga een link dumpen of zo. Met je snotaap.
Koning fok dat je d'r bent.
Nee. Dit deed je echt?quote:Op zondag 24 mei 2015 01:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
laatste bezoek: 5 seconden geleden.
aantal posts: 633 (gemiddeld 15 per dag)
laatste bezoek: Verborgen
aantal posts: 575.497 (gemiddeld 109 per dag)
Zij zijn groot en ik ben klein
En dat is niet eerlijk
Trusten.quote:
Je blijft je posts maar veranderen... onzeker? Bang je 'status' te verliezen? Je moet je woorden heel goed kiezen hier he, anders verlies je aanzien hier op fok. Jij Goliath jij.quote:
Nu begon je weer. Ik vond m'n woorden te hard tegen je. Waarschijnlijk ben je gewoon een nog een beetje onzekere newbie. Ik wilde je sparen. Maar daar heb je dus geen behoefte aan blijkbaar. Eerst noem je me Koning, daarna kerel en vent. Nu is het weer Goliath. Ga zo door jongen. Maak vrienden.quote:Op zondag 24 mei 2015 01:17 schreef sinadOH het volgende:
[..]
Je blijft je posts maar veranderen... onzeker? Bang je 'status' te verliezen? Je moet je woorden heel goed kiezen hier he, anders verlies je aanzien hier op fok. Jij Goliath jij.
Heb al genoeg ellende achter de rug in m'n leven. Er zijn grenzen.quote:Op zondag 24 mei 2015 01:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ze zeggen weleens, zonder ellende kent men geen geluk, onzin natuurlijk maardesondanks, beterschap.
Dank je Frank. And don't call me Shirley.quote:
Airplane!quote:Op zondag 24 mei 2015 01:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dank je Frank. And don't call me Shirley.
Je zou het bijna vergeten hè ?quote:
Bedankt.quote:Op zondag 24 mei 2015 01:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Airplane!
Maar beterschap is je gegund tong!
Dank jequote:Op zondag 24 mei 2015 02:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tong80.
Als je morgen niet meer zou posten heeft de Tweede in de top 500 nog 3 jaar nodig om je in te halen. Post je aan het huidige tempo verder wordt je binnen 6 jaar ingehaald.
Dus de boodschap is duidelijk. Nog veel meer posten zodat je uitloopt
Dus veel beterschap. Zodat je zeker de eeuwige nummer 1 blijft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |