Ben nog nooit zoveel buiten geweest. Ik bewaar alle verwijsbrieven van m'n huisarts. En daar ga ik ook al op de fiets naartoe.quote:
Af en toe beetje sporten ookquote:
Bedankt mien jongquote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:50 schreef Holy_Goat het volgende:
He tong.
Beterschap kerel.
Groetjes van die heilige geit
Goedzoquote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben nog nooit zoveel buiten geweest. Ik bewaar alle verwijsbrieven van m'n huisarts. En daar ga ik ook al op de fiets naartoe.
Maar wel een Chinese patatzaak daar! Prims broodjes kroket voor tegen een hongerklopje!quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik woon hier vlak bij het dorp Waardenburg. Noemen we in Bommel de Bijbel Belt. Nog steeds mensen die hun kinderen niet inenten. En die HEBBEN veel kinderen. Die fokken nog meer dan ik.
Gezakt voor je LOI-cursus Nederlands ?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:55 schreef voederbietel het volgende:
trek een rokje aan en menstrueer slap wijf
Ha ha haquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:02 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Goedzo
Ik was vorige week nog in Zaltbommelik had graag even gezwaaid, maar helaas.
Heb al afspraken staan met gaar en de internist plus NPO-arts. Zal toch wel een kéér iets uitkomen ?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:36 schreef Woestijnvos het volgende:
Misschien eens een andere dokter zoeken dan.
Heerlijk. Zet jezelf neer broeder.quote:
150 meter hier vandaan PINS-Marktzicht.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:26 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Maar wel een Chinese patatzaak daar! Prims broodjes kroket voor tegen een hongerklopje!
Sterkte en beterschap ouwe reus.
Zal het er eens met m'n arts over hebben.quote:
Handamputatie is de beste remedie.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zal het er eens met m'n arts over hebben.
Nu kwets je m'n toch al zo tere zieltje.quote:
Je kent me echt niet hè ? Wie denk je wel dat je bent snotaapquote:Op zondag 24 mei 2015 00:47 schreef sinadOH het volgende:
Wel grappig om te zien dat je het wel kunt, zelf een topic bouwen. Moet je vaker doen!
Flikker toch op. Ga een link dumpen of zo. Met je snotaap.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je kent me echt niet hè ? Wie denk je wel dat je bent snotaapMe net al aanvallen, als ik rustig reageer ga je weer verder. Je was niks, bent niks, en zal nooit wat worden.
quote:Op zondag 24 mei 2015 00:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je kent me echt niet hè ? Wie denk je wel dat je bent snotaapMe net al aanvallen, als ik rustig reageer ga je weer verder. Je was niks, bent niks, en zal nooit wat worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |