Zal kijken wat ik doe. Het is wel zo dat de medicijnen voor m'n maag schijnen aan te slaan. Geen krampen meer. Het borrelt minder, en het eten blijft binnen. Het brandende gevoel is ook verminderd.quote:Op maandag 25 mei 2015 20:23 schreef The_Verve het volgende:
Morgen de huisarts maar even bellen om je afspraak met de internist naar voren te halen?
Vraag ik mezelf al af sinds ik Descartes heb gelezen.quote:Op maandag 25 mei 2015 21:24 schreef hairybeardyman het volgende:
Zeg Tong, wie of wat ben jij eigenlijk?
Dank je.quote:
Dank je wel.quote:
Dat krijg je als je tong continu uit je bek hangt he!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dank je wel.
Vorige week was ik echt beroerd. Nu ben ik ziekjes. Stabiel zeg maar. Maar dat zieke gevoel blijft.
De symptomen wisselen. Maar het is nooit weg. De 12e naar de internist. Heb het gevoel dat het iets in-of met m'n mond ofzo is. Ik blijf continue veel speeksel produceren.
Ja, maak er maar een grapje over.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat krijg je als je tong continu uit je bek hangt he!
Klinkt niet gezond.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:15 schreef tong80 het volgende:
Vandaag voor het eerst in 2 weken verder gelopen dan de vuilcontainer aan de overkant van de straat. Dat is toch al gauw 150 meter heen en 150 meter terug, naar de HEMA. Om kaas en vleeswaren te kopen. En oh ja, onderschat de bij elkaar 20 traptreden niet. Zakte in de Boschstraat nog net niet door m'n hoeven. In de HEMA merkte ik echt dat het niet goed zit. Stond te zweten en het begon een beetje te draaien. Had het gevoel dat ik niet in m'n eigen werkelijkheid was, maar alles van achter een glazen plaat aanschouwde. Toeschouwer in je eigen leven.
Op de terugweg werd ik kortademig en de trap leek de Mount Everest wel. Eenmaal in m'n flatje moest ik eerst gaan zitten, voordat ik m'n schoenen en jas kon uit trekken. Even douchje genomen en mezelf gedwongen niet naar bed te gaan. Gelukkig hebben we tegenwoordig internet, dus je kunt je zinnen verzetten terwijl je zit. Je hersenen worden en blijven actief, werkt stimulerend en je raakt over het dooie punt heen. Bakkie koffie, peuk wilde ik bijna zeggen, lekker Engels bekervoetbal kijken en toewerken naar 21.45 uur met Erik van Muiswinkel.
Zijn allemaal sprintjes waar je naar toe kunt werken. Net zoals Arsenal nu gelukkig van Aston Villa wegsprint en met 3-0 voorstaat. Zo komt het allemaal toch weer op z'n pootjes terecht en kan ik dagdromen over de aanstaande nacht. Ben altijd al een dagdromer geweest die de nacht plukt. Niet zo extreem als tegenwoordig, maar er zit toch een kern van herkenbaarheid in. Als ik zeg dat ik vanochtend om vijf uur ben opgestaan, zal je zeggen.....die spoort niet. Maar als je al 4 uur wakker ligt zonder in slaap te vallen is dat vermoeiender dan proberen de dag te beginnen. Als ik weer 100% ben ga ik denk ik bij de NS solliciteren......die sporen ook niet en hebben het vaak niet allemaal op de rails.
beterschap mi mangquote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:14 schreef tong80 het volgende:
........ik al 5 maanden ziek ben. Huisarts, bloedprikker, internist en KNO-arts hebben nog niks kunnen vinden. Medicijnen slaan niet aan. Nieuwe afspraken gemaakt. Ik ben het zat. Koppijn, droge lippen, continue speekselvorming, veel overgeven, zelfs kapotte tong, blaren en vieze, zoute smaak in m'n mond. Griepgevoel. Ik ben het zat. Vandaag weer erg beroerd. Gelukkig blijft het eten er in. Ben heel de dag drop aan het eten, pepermuntjes, zuig-dingetjes of waterijsjes. Zo'n smerige smaak heb ik in m'n mond. Slapen lukt niet. Al lig ik veel in bed. Moet continue slikken, kan me niet ontspannen. Zweet, al lig ik te rillen, als een otter die zwanger is van een nijlpaard. Ik ben het zat.
Sta soms om 5 uur 's ochtends op, of om 15.00 's middags, of als om elf uur 's ochtends de telefoon gaat, en ik me redelijk voel. Pak een douche, zet koffie en ga aan het werk. De plicht roept. Je FOK!plicht is een groot goed en daar mag je niet in verzaken. Ik ben het zat. Ik weet nooit wat de dag brengt. Soms redelijk, soms kut. Vanmiddag 3 uurtjes in bed gelegen, eigenlijk nutteloos. Maar het verzacht de hoofdpijn, plus je ligt te hopen dat je eindelijk eens in slaap valt en dan langer dan een half uur doorslaapt. Ik ben het zat
Half uurtje geleden dacht ik erover om het ff van me af te schrijven en te posten. Dan kan ik daarna gaan liggen. Maar nu denk ik weer, da's nutteloos, moe blijf je toch wel en slapen kun je niet. Dus koffie gezet, m'n string weer aangetrokken, sport-BH opgezocht, FOK!Ken is immers topsport, en me aan het voorbereiden op het Eurovisie Songfestival. Vandaar de string, zullen weer vele violen langskomen. Ik ben het zat.
Jullie zullen denken Tong is echt ziek, hij post zelfs meer dan een oneliner. Dan hebben jullie daar helemaal gelijk in. In het kader van het Songfestival zou ik zelfs willen zeggen dat er nu muziek in me zit. Jullie zullen hopen dat ik snel weer beter ben, hoef je heel die lappen tekst van die idioot niet meer te lezen. Ik ben het zat. Ik ga afsluiten lieve kijkbuis-vriendjes en mede-FOK!Kers. Tot zo, ergens anders op het forum. Mogen jullie me weer gaan uitschelden en kan ik ouderwets met een gevatte oneliner reageren. Vroeger rond deze tijd kwam ik als laatste de voetbalkantine uitgerold. De eerste woorden die ik dan sprak waren : 'Mijn God, wat ben ik zat.'
Moeke.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:21 schreef ulq het volgende:
[..]
Klinkt niet gezond.
Moest je niet al een keer in die 2 weken wat te eten kopen?
Dank je.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:23 schreef Ole het volgende:
Lijkt ook wel of je paniekaanvallen hebt Als ik dit zo lees tong
sterkte
Het zijn fysieke klachten die ook psychisch gaan werken na een tijdje. Je wordt moedeloos en radeloos. Ik verbruik geen energie dus bepaalde stoffen worden ook amper aangemaakt. Ik ben inactief, 's nachts hoef ik niet tot rust te komen. Dus lig hele nachten wakker. Dat werk ook door in je hoofd.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:29 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik denk dat je oorzaak zowel psychisch als fysiek te verklaren is. In elk geval sterkte Tong.
Koopt boodschappen voor me en kookt voor me.quote:
Lieve mama heb je! En sterk dus ook nog.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Koopt boodschappen voor me en kookt voor me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |