Zeker een sterke vrouw. Vooral geestelijk. Actrice en sociaal.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:59 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Lieve mama heb je! En sterk dus ook nog.
Meestal is het andersom op die leeftijd.
Back-to-back FA Cupsquote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeker een sterke vrouw. Vooral geestelijk. Actrice en sociaal.
Ik wist niet dat je zo ziek was Tong, Beterschap in elk gevalquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:15 schreef tong80 het volgende:
Vandaag voor het eerst in 2 weken verder gelopen dan de vuilcontainer aan de overkant van de straat. Dat is toch al gauw 150 meter heen en 150 meter terug, naar de HEMA. Om kaas en vleeswaren te kopen. En oh ja, onderschat de bij elkaar 20 traptreden niet. Zakte in de Boschstraat nog net niet door m'n hoeven. In de HEMA merkte ik echt dat het niet goed zit. Stond te zweten en het begon een beetje te draaien. Had het gevoel dat ik niet in m'n eigen werkelijkheid was, maar alles van achter een glazen plaat aanschouwde. Toeschouwer in je eigen leven.
Op de terugweg werd ik kortademig en de trap leek de Mount Everest wel. Eenmaal in m'n flatje moest ik eerst gaan zitten, voordat ik m'n schoenen en jas kon uit trekken. Even douchje genomen en mezelf gedwongen niet naar bed te gaan. Gelukkig hebben we tegenwoordig internet, dus je kunt je zinnen verzetten terwijl je zit. Je hersenen worden en blijven actief, werkt stimulerend en je raakt over het dooie punt heen. Bakkie koffie, peuk wilde ik bijna zeggen, lekker Engels bekervoetbal kijken en toewerken naar 21.45 uur met Erik van Muiswinkel.
Dank je welquote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je zo ziek was Tong, Beterschap in elk geval
Wat een mooie voorstelling. Nu een spits graag en dan volgend jaar meedoen om de echte prijzen. Hopelijk is de berichtgeving omtrent Vidal ook waar, dat zou pas wat zijn, al geloof ik dat niet zo.quote:
Trusten Le_Professeur. JeSuitCharlieGeorge.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat een mooie voorstelling. Nu een spits graag en dan volgend jaar meedoen om de echte prijzen. Hopelijk is de berichtgeving omtrent Vidal ook waar, dat zou pas wat zijn, al geloof ik dat niet zo.
Oh oké. Goed geregeldquote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Koopt boodschappen voor me en kookt voor me.
Service aan huis. En je ziet nog eens iemand. Goeiemorgen.quote:
Goeiemiddag Tongquote:Op zondag 31 mei 2015 06:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Service aan huis. En je ziet nog eens iemand. Goeiemorgen.
Een tong80zoen van haar?quote:Op zondag 31 mei 2015 13:02 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Tong heeft een beterschapskusje van Viola Holt nodig naar mijn inziens.
Auquote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:10 schreef tong80 het volgende:
Je wordt moedeloos en radeloos. Ik verbruik geen energie dus bepaalde stoffen worden ook amper aangemaakt. Ik ben inactief, 's nachts hoef ik niet tot rust te komen. Dus lig hele nachten wakker.
quote:
Frustrerende situatie lijkt me dat. Dat je je maar snel beter mag gaan voelen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het zijn fysieke klachten die ook psychisch gaan werken na een tijdje. Je wordt moedeloos en radeloos. Ik verbruik geen energie dus bepaalde stoffen worden ook amper aangemaakt. Ik ben inactief, 's nachts hoef ik niet tot rust te komen. Dus lig hele nachten wakker. Dat werk ook door in je hoofd.
Die doet tegenwoordig toch aan reiki, misschien dat dat wel werkt voor tong.quote:Op zondag 31 mei 2015 13:02 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Tong heeft een beterschapskusje van Viola Holt nodig naar mijn inziens.
Van 11.00 tot 15.00 geslapen. Was erg moe. Stond daarna ook weer moe op, en nu gaat het wel. Over het dooie punt geen zeg maar.quote:Op zondag 31 mei 2015 12:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Goeiemiddag Tong![]()
Hoe voel je je vandaag?
Heb je een beetje gezond ontbeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |