quote:Uitzendschema deze week @NPO1
Dinsdag 19 mei - 20:30: Op weg naar het Songfestival
Dinsdag 19 mei - 21:00: Eerste halve finale van het Eurovisie Songfestival met Trijntje Oosterhuis
Donderdag 21 mei - 20:30: Op weg naar het Songfestival
Donderdag 21 mei - 21:00: Tweede halve finale van het Eurovisie Songfestival
Zaterdag 23 mei - 20:30: Op weg naar het Songfestival
Zaterdag 23 mei - 21:00: Finale Eurovisie Songfestival
Toen ik je zag van Hero.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit doet me HEEL ERG denken aan een ander lied.
jij ook al?quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:43 schreef BabeWatcher het volgende:
klinkt alsof ik het al eerder gehoord heb
quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:43 schreef BabeWatcher het volgende:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:43 schreef BabeWatcher het volgende:
Vergeet de nummers van de 3 J's ook niet.quote:
Vooral dat moment als die gast zingt in het reffrein, maar van wat danquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
mij ook maar ik kom er niet opquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een lullemans.quote:
En dit ja.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:43 schreef BabeWatcher het volgende:
Ook, maar die bedoel ik niet. Ik dacht aan Glorious denk ik.quote:
Nee net zo kansloosquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:44 schreef FredvZ het volgende:
Niet om het een of ander, maar volgens mij was Nederland vanavond beter tot zijn recht gekomen dan dinsdag
Glorious denk ik, zoals net genoemd.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:44 schreef richolio het volgende:
[..]
Vooral dat moment als die gast zingt in het reffrein, maar van wat dan
quote:
Nee hoor. Dan was Trijntje net zo kansloos.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:44 schreef FredvZ het volgende:
Niet om het een of ander, maar volgens mij was Nederland vanavond beter tot zijn recht gekomen dan dinsdag
quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:45 schreef alors het volgende:
Dit doet me echt niet. Afstotelijke act/mensen ook.
Nog kanslozer denk ik eigenlijk.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:44 schreef superniger het volgende:
[..]
Nee hoor. Dan was Trijntje net zo kansloos.
Huh?quote:
Nee dat deed die pannenkoek.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft Trein soms op alle achtergrond bespaard en het geld zo in eigen zak kunnen steken?
Elke lul heeft mooie visuals
ben benieuwdquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:45 schreef ajacied4lf het volgende:
ISRAEL!![]()
JUICHEN!
Deze gaat makkelijk door.
Ze hebben iig de beste startpositie van de 1e helft.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik verwacht de Tsjechen wel in de finale, ik verdenk de EBU toch wel van wat achter de schermen-jurybeinvloeding om ze een keer te belonen zodat ze volgend jaar weer mee doen
Trijn keek liever in de cameraquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft Trein soms op alle achtergrond bespaard en het geld zo in eigen zak kunnen steken?
Maar dan slechter ja. Dit is ook zo verschrikkelijk.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:45 schreef capristo het volgende:
het liedje deed me aan deze song denken
Dat verklaart wel het grote broekpak. Daar past veel geld in.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
Twee tegelijk zelfs.quote:
Die sluier was duur hoorquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat verklaart wel het grote broekpak. Daar past veel geld in.
chanantquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
Te klein menneke, en verder een beetje genant
Nou ik vond dat dit meer op Justin Timberlakequote:
Ja maar dan zonder die Village People politiepakjes.Die had Moldavië al gejat.quote:
Dat. Ik word er gewoon blij van, na al dat serieuze gedoe.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:48 schreef TheVulture het volgende:
Hij heeft echt heel veel mazzel dat dit zowat het enige upbeatlied is geweest tot nu toe, want ik denk dat hij er wel doorheen glipt
quote:
Dat. En omdat de rest ook nog eens zwak presteert.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:48 schreef TheVulture het volgende:
Hij heeft echt heel veel mazzel dat dit zowat het enige upbeatlied is geweest tot nu toe, want ik denk dat hij er wel doorheen glipt
quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat. Ik word er gewoon blij van, na al dat serieuze gedoe.
Godverquote:
Deze Aminata.quote:
haha ja vreselijk nummer maar maakt het wel leukquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:49 schreef Stickertje het volgende:
israel is de reden waarom ik van esf houwat slecht
In injectievorm dan welquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:50 schreef Stickertje het volgende:
love injected gaat over een creampie?
Dit is juist modern.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:51 schreef Guanabana het volgende:
Oja, weet je, dit vind ik eigenlijk wel iets hebben. Het is wat ouderwets (een beetje wat je bij ons in het begin van de 00's zou horen?) maar wel leuk.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:51 schreef Redefine het volgende:
Mensen met epilepsie liggen inmiddels schuimbekkend onder de bank.
Dit is juist een stijl die de laatste jaren heel sterk is opgekomenquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:51 schreef Guanabana het volgende:
Oja, weet je, dit vind ik eigenlijk wel iets hebben. Het is wat ouderwets (een beetje wat je bij ons in het begin van de 00's zou horen?) maar wel leuk.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:51 schreef Redefine het volgende:
dit dusquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:52 schreef amaranta het volgende:
het is niet nodig om met zn vijven op het podium te staan. dat denkt Nederland steeds maar dat is niet zo
Als je het nog niet had, krijg je het nu wel.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:51 schreef Redefine het volgende:
Ok.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is juist een stijl die de laatste jaren heel sterk is opgekomen
Hahahquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:51 schreef Redefine het volgende:
Ik denk dat de meesten in hun broek poepen van angst en 4 man mee scheelt zenuwen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:52 schreef amaranta het volgende:
het is niet nodig om met zn vijven op het podium te staan. dat denkt Nederland steeds maar dat is niet zo
En de beste compositie. Dit is misschien wel het beste songfestivalliedje wat ik de laatste 5 jaar heb gehoord.quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:53 schreef BabeWatcher het volgende:
Geweldigen heel anders dan ALLE andere liedjes
she is dancing with mequote:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is echt wel goed. Dit mag van mij wel winnen maar daar is het te eigenzinnig voor.
Loreen overtref je niet zo makkelijk.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En de beste compositie. Dit is misschien wel het beste songfestivalliedje wat ik de laatste 5 jaar heb gehoord.
Israël is tofquote:
Het stinkt wel meer.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten in hun broek poepen van angst en 4 man mee scheelt zenuwen.
Dit > Euphoria, die als goede tweede wel.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Loreen overtref je niet zo makkelijk.
Maar gewoon prima dit.
Loreen spreekt een ouwe oma nog aan, catchy als de pest. Dit is te apart voor ouderen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Loreen overtref je niet zo makkelijk.
Maar gewoon prima dit.
Ik vond het too much.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:54 schreef L3gend het volgende:
Kijk AVRO en Trijntje, zo maak je gebruik van de stage
quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:54 schreef TheVulture het volgende:
Azerbaijan, laten we hopen dat dit keihard onderuit gaat
Die wilden geen jury's meer, want dat benadeelde hun resultaten (lees de televotes van de turkse immigranten waardoor ze altijd al in de top 10 zouden eindigen)quote:
die extra mensen voegen doogaans niks toe. Dat deden ze bijvoorbeeld bij de 3js niet. Dat deden ze bij Trijntje niet. dat doen ze nooitquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten in hun broek poepen van angst en 4 man mee scheelt zenuwen.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:54 schreef TheVulture het volgende:
Azerbaijan, laten we hopen dat dit keihard onderuit gaat
nou nou nouquote:
2011 daarentegenquote:
Waren het niet eens met het jury-televoting systeem.quote:
Nee dat snap ikquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
die extra mensen voegen doogaans niks toe. Dat deden ze bijvoorbeeld bij de 3js niet. Dat deden ze bij Trijntje niet. dat doen ze nooit
Amsterdam Westquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:55 schreef Injetta het volgende:
Alle Turken in Europa gaan hier op stemmen denk ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |