Nog kanslozer denk ik eigenlijk.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:44 schreef superniger het volgende:
[..]
Nee hoor. Dan was Trijntje net zo kansloos.
Huh?quote:
Nee dat deed die pannenkoek.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft Trein soms op alle achtergrond bespaard en het geld zo in eigen zak kunnen steken?
Elke lul heeft mooie visuals
ben benieuwdquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:45 schreef ajacied4lf het volgende:
ISRAEL!![]()
JUICHEN!
Deze gaat makkelijk door.
Ze hebben iig de beste startpositie van de 1e helft.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik verwacht de Tsjechen wel in de finale, ik verdenk de EBU toch wel van wat achter de schermen-jurybeinvloeding om ze een keer te belonen zodat ze volgend jaar weer mee doen
Trijn keek liever in de cameraquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft Trein soms op alle achtergrond bespaard en het geld zo in eigen zak kunnen steken?
Maar dan slechter ja. Dit is ook zo verschrikkelijk.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:45 schreef capristo het volgende:
het liedje deed me aan deze song denken
Dat verklaart wel het grote broekpak. Daar past veel geld in.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
Twee tegelijk zelfs.quote:
Die sluier was duur hoorquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat verklaart wel het grote broekpak. Daar past veel geld in.
chanantquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
Te klein menneke, en verder een beetje genant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |