quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is echt wel goed. Dit mag van mij wel winnen maar daar is het te eigenzinnig voor.
Loreen overtref je niet zo makkelijk.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En de beste compositie. Dit is misschien wel het beste songfestivalliedje wat ik de laatste 5 jaar heb gehoord.
Israël is tofquote:
Het stinkt wel meer.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten in hun broek poepen van angst en 4 man mee scheelt zenuwen.
Dit > Euphoria, die als goede tweede wel.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Loreen overtref je niet zo makkelijk.
Maar gewoon prima dit.
Loreen spreekt een ouwe oma nog aan, catchy als de pest. Dit is te apart voor ouderen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Loreen overtref je niet zo makkelijk.
Maar gewoon prima dit.
Ik vond het too much.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:54 schreef L3gend het volgende:
Kijk AVRO en Trijntje, zo maak je gebruik van de stage
quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:54 schreef TheVulture het volgende:
Azerbaijan, laten we hopen dat dit keihard onderuit gaat
Die wilden geen jury's meer, want dat benadeelde hun resultaten (lees de televotes van de turkse immigranten waardoor ze altijd al in de top 10 zouden eindigen)quote:
die extra mensen voegen doogaans niks toe. Dat deden ze bijvoorbeeld bij de 3js niet. Dat deden ze bij Trijntje niet. dat doen ze nooitquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten in hun broek poepen van angst en 4 man mee scheelt zenuwen.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:54 schreef TheVulture het volgende:
Azerbaijan, laten we hopen dat dit keihard onderuit gaat
nou nou nouquote:
2011 daarentegenquote:
Waren het niet eens met het jury-televoting systeem.quote:
Nee dat snap ikquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
die extra mensen voegen doogaans niks toe. Dat deden ze bijvoorbeeld bij de 3js niet. Dat deden ze bij Trijntje niet. dat doen ze nooit
Amsterdam Westquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:55 schreef Injetta het volgende:
Alle Turken in Europa gaan hier op stemmen denk ik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |