In injectievorm dan welquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:50 schreef Stickertje het volgende:
love injected gaat over een creampie?
Dit is juist modern.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:51 schreef Guanabana het volgende:
Oja, weet je, dit vind ik eigenlijk wel iets hebben. Het is wat ouderwets (een beetje wat je bij ons in het begin van de 00's zou horen?) maar wel leuk.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:51 schreef Redefine het volgende:
Mensen met epilepsie liggen inmiddels schuimbekkend onder de bank.
Dit is juist een stijl die de laatste jaren heel sterk is opgekomenquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:51 schreef Guanabana het volgende:
Oja, weet je, dit vind ik eigenlijk wel iets hebben. Het is wat ouderwets (een beetje wat je bij ons in het begin van de 00's zou horen?) maar wel leuk.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:51 schreef Redefine het volgende:
dit dusquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:52 schreef amaranta het volgende:
het is niet nodig om met zn vijven op het podium te staan. dat denkt Nederland steeds maar dat is niet zo
Als je het nog niet had, krijg je het nu wel.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:51 schreef Redefine het volgende:
Ok.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is juist een stijl die de laatste jaren heel sterk is opgekomen
Hahahquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:51 schreef Redefine het volgende:
Ik denk dat de meesten in hun broek poepen van angst en 4 man mee scheelt zenuwen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:52 schreef amaranta het volgende:
het is niet nodig om met zn vijven op het podium te staan. dat denkt Nederland steeds maar dat is niet zo
En de beste compositie. Dit is misschien wel het beste songfestivalliedje wat ik de laatste 5 jaar heb gehoord.quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:53 schreef BabeWatcher het volgende:
Geweldigen heel anders dan ALLE andere liedjes
she is dancing with mequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |