Ja, dat was bij mijn Shoestring-reis naar Japan vorig jaar ook zoiets.quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou bijna zelf gaan boekenEen van de Singles-reizen naar japan: gemiddelde leeftijd: 31
Welke had jij gedaan?quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, dat was bij mijn Shoestring-reis naar Japan vorig jaar ook zoiets.
If I could...quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gaan we samen
(Had je M al bestookt?)
Bevallen?quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, dat was bij mijn Shoestring-reis naar Japan vorig jaar ook zoiets.
Japanse Q'tjesquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
If I could...
En ja, het is een maybe
[..]
Bevallen?
Als in: de reis. Niet een potentieel bezwangerde reisgenote
O ja die had ik ook netquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:25 schreef Q. het volgende:
[..]
https://shoestring.nl/gro(...)-van-de-rijzende-zon
Japan.
Reisgenote he, niet nativequote:
Zeker! Heel gaaf land, leuke reisgenoten, leuke mensen, die Japanners.quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bevallen?
Als in: de reis. Niet een potentieel bezwangerde reisgenote
quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ik wil ook naar Australië, Canada en Californië
*snel weer aan het werk*
Ik wilde net voorstellen dat jij ook wel mee kanquote:
Jij bent eeuwig jong.quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:35 schreef MissMSX het volgende:
Zou wel de gemiddelde leeftijd wat opkrikken
Ja, maar HW nietquote:
Dat lijkt me dan wel een gevalletje van bewoners die er ook geen cent voor over hebben.quote:Op woensdag 20 mei 2015 13:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
15 jaar oud. We zijn ook niet heel erg amused nee
De lift in het gebouw van m'n broer wordt niet eens meer onderhouden, 'gebruik is op eigen risico'. Oude pauperzooi
quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan wel een gevalletje van bewoners die er ook geen cent voor over hebben.![]()
VVE vergadering:
"Zeg jongens, die lift is 40 jaar oud en kost een vermogen aan onderhoud. Kost 20 eu per bewoner per maand om hem draaiend te houden en dan ligt hij nog veel te vaak stil. Realistisch gezien is vervangen de beste optie."
-"Ja nou, dat oude kreng is een schande voor het gebouw! Mijn moeder die slecht ter been is durft niet eens meer op bezoek te komen! En 20 eu per maand, belachelijk!!! De servicekosten zijn al zo hoog dat ik nauwelijks meer 4 keer per jaar op vakantie kan!"
"Ok, vervangen dus. Dan zullen we wel een bijdrage van alle bewoners nodig hebben. De servicekosten zijn ingericht op relatief klein onderhoud (groot onderhoud opnemen stuitte op weerstand ivm het 4 keer per jaar op vakantie willen) en we hebben dus niet voldoende geld in huis om het zonder bijdrage te doen.
We hebben al geïnformeerd bij een plaatselijke aannemer (we besteden alles plaatselijk aan sinds de vergadering ontzettend verontwaardigd was over het feit dat het schilderwerk werd gedaan door een bedrijf dat 150 kilometer verderop zit terwijl de zoon van mevrouw van Houten werkloos thuis zit omdat het plaatselijk schildersbedrijf waar hij voor werkte over de kop is gegaan). Het zou neerkomen op ongeveer 500 eu per bewoner, maar dan zijn we ook voor 20+ jaar klaar op de kosten van het klein onderhoud na, die beduidend lager zullen liggen als we over een courant systeem beschikken!"
-"*SQUACK!1!* *PIEP!* *SCHREEUW* 500 euro?!?! IS DAT DING VAN GOUD?!?", "IK ga geen 500 eu betalen omdat de moeder van Piet de trap niet meer op durft! Dan gaat hij daar maar op bezoek, die lamlul!", "En hoe veel blijft er aan de strijkstok van de VVE hangen? Ik bouw voor 200 eu zelf een lift van wat plaatwerk van de sloop man!!", *Ik houd mijn kop dicht maar no way dat ik 500 eu ga betalen, het is niet dat ik hier over 2 jaar nog tussen die mongolen woon...*, "De trap nemen is veel gezonder! Ik betaal uit principe niet, moet al genoeg bijdragen aan de ziektekosten voor al die veel te dikke mensen!", etc etc.
Resultaat: verpauperde lift.![]()
* Disclaimer*
Eén en ander is wat zwaar aangezet en de bedragen heb ik compleet uit mijn duim gezogen maar ik stel me voor dat dit verhaaltje op heel wat plaatsen pijnlijk veel raakvlakken met de realiteit heeft.
Hey, jij woont in ons complex?quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan wel een gevalletje van bewoners die er ook geen cent voor over hebben.![]()
VVE vergadering:
"Zeg jongens, die lift is 40 jaar oud en kost een vermogen aan onderhoud. Kost 20 eu per bewoner per maand om hem draaiend te houden en dan ligt hij nog veel te vaak stil. Realistisch gezien is vervangen de beste optie."
-"Ja nou, dat oude kreng is een schande voor het gebouw! Mijn moeder die slecht ter been is durft niet eens meer op bezoek te komen! En 20 eu per maand, belachelijk!!! De servicekosten zijn al zo hoog dat ik nauwelijks meer 4 keer per jaar op vakantie kan!"
"Ok, vervangen dus. Dan zullen we wel een bijdrage van alle bewoners nodig hebben. De servicekosten zijn ingericht op relatief klein onderhoud (groot onderhoud opnemen stuitte op weerstand ivm het 4 keer per jaar op vakantie willen) en we hebben dus niet voldoende geld in huis om het zonder bijdrage te doen.
We hebben al geïnformeerd bij een plaatselijke aannemer (we besteden alles plaatselijk aan sinds de vergadering ontzettend verontwaardigd was over het feit dat het schilderwerk werd gedaan door een bedrijf dat 150 kilometer verderop zit terwijl de zoon van mevrouw van Houten werkloos thuis zit omdat het plaatselijk schildersbedrijf waar hij voor werkte over de kop is gegaan). Het zou neerkomen op ongeveer 500 eu per bewoner, maar dan zijn we ook voor 20+ jaar klaar op de kosten van het klein onderhoud na, die beduidend lager zullen liggen als we over een courant systeem beschikken!"
-"*SQUACK!1!* *PIEP!* *SCHREEUW* 500 euro?!?! IS DAT DING VAN GOUD?!?", "IK ga geen 500 eu betalen omdat de moeder van Piet de trap niet meer op durft! Dan gaat hij daar maar op bezoek, die lamlul!", "En hoe veel blijft er aan de strijkstok van de VVE hangen? Ik bouw voor 200 eu zelf een lift van wat plaatwerk van de sloop man!!", *Ik houd mijn kop dicht maar no way dat ik 500 eu ga betalen, het is niet dat ik hier over 2 jaar nog tussen die mongolen woon...*, "De trap nemen is veel gezonder! Ik betaal uit principe niet, moet al genoeg bijdragen aan de ziektekosten voor al die veel te dikke mensen!", etc etc.
* Disclaimer*
Eén en ander is wat zwaar aangezet en de bedragen heb ik compleet uit mijn duim gezogen maar ik stel me voor dat dit verhaaltje op heel wat plaatsen pijnlijk veel raakvlakken met de realiteit heeft.
Mijn hemel. 500 euro, wat is dat nou. Dat is gewoon onderhoudquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
VVE vergadering:
* Disclaimer*
Zoals ik al zei, de bedragen heb ik volkomen uit m'n bips getrokken. Maar ik kan zo snel niet een ander scenario bedenken wat er toe leidt dat men een lift feitelijk gewoon laat vervallen tot een uiteindelijk levensgevaarlijk instrumentquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn hemel. 500 euro, wat is dat nou. Dat is gewoon onderhoud
Totdat er verhuisd moet wordenquote:Op woensdag 20 mei 2015 18:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, de bedragen heb ik volkomen uit m'n bips getrokken. Maar ik kan zo snel niet een ander scenario bedenken wat er toe leidt dat men een lift feitelijk gewoon laat vervallen tot een uiteindelijk levensgevaarlijk instrument
Goeie genade, Miss.....quote:
O ya le le?quote:
Perfect zo. Ging bij ons ook zo. Maar dan over het dak wat begon te lekken. Alle mensen op de 1e verdieping wilden niet betalen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
VVE vergadering:
* Disclaimer*
O ja joh?quote:
Ik kan me voorstellen dat je not amused bent als het koud op je dak komt vallen (of er door heenquote:Op woensdag 20 mei 2015 18:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Perfect zo. Ging bij ons ook zo. Maar dan over het dak wat begon te lekken. Alle mensen op de 1e verdieping wilden niet betalen.Was 1200 euro per appartement extra lappen. Ja, zo werkt het niet dat alleen de mensen op de bovenste moeten betalen.
jezusquote:Op woensdag 20 mei 2015 18:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Perfect zo. Ging bij ons ook zo. Maar dan over het dak wat begon te lekken. Alle mensen op de 1e verdieping wilden niet betalen.Was 1200 euro per appartement extra lappen. Ja, zo werkt het niet dat alleen de mensen op de bovenste moeten betalen.
En ik was nog wel bang dat ik wat al te cynisch was met mijn scenario.quote:
Gewoon wijzen naar de regels dat iedereen verantwoordelijk is voor het hele gebouw en niet alleen voor zn eigen verdieping. Die VVE vergadering duurde wel tot na middernacht. Vanaf 20:00.quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je not amused bent als het koud op je dak komt vallen (of er door heen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
) en dat niet iedereen dat eventjes kan missen. Maar dat je nou eenmaal collectief voor bepaalde voorzieningen moet betalen is toch wel iets wat je moet accepteren als je in een appartementencomplex gaat wonen.
Hoe is dat opgelost eigenlijk als ik vragen mag?
Geen mensen die op zwart zaad zaten en niet konden betalen?quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon wijzen naar de regels dat iedereen verantwoordelijk is voor het hele gebouw en niet alleen voor zn eigen verdieping. Die VVE vergadering duurde wel tot na middernacht. Vanaf 20:00.
Incassobureau.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geen mensen die op zwart zaad zaten en niet konden betalen?
En is die is nu total loss?quote:Op donderdag 21 mei 2015 07:49 schreef Renesite het volgende:
Er is een vrachtwagen over mij heengereden
Renesite aka The Tankquote:
Ik heb van de tiramisu alleen de losse componenten geproefd en de rijstevlaai alleen de pap. Morgen pas aansnijden hequote:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 08:15 schreef stbabylon het volgende:
Nog maar één nachtje slapen en dan ben ik jarig
Gisteren voor het eerst een rijstevlaai gebakken. Ziet er mooi uit. Daarnaast een aardbeientiramisu gemaakt. Calorieënbom
[ afbeelding ]
(stock foto)
Laag vocht: jam + water + scheut drankquote:
Dat had ik van de week ook niet toen het regendequote:Op donderdag 21 mei 2015 08:37 schreef DrMarten het volgende:
Alsnik het zonnetje zo zie schijnen heb ik echt zo geen zin om aan het werk te gaan.
En toch is het nog vrij fris.quote:Op donderdag 21 mei 2015 08:37 schreef DrMarten het volgende:
Alsnik het zonnetje zo zie schijnen heb ik echt zo geen zin om aan het werk te gaan.
True... Maar nu extra geen zinquote:Op donderdag 21 mei 2015 08:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat had ik van de week ook niet toen het regende
3 dagen weekend, 2 dagen werken, 5 dagen weekendquote:Op donderdag 21 mei 2015 08:56 schreef stbabylon het volgende:
Ach, vanaf morgen 4 dagen weekend. Ik hou die laatste dag ook nog wel vol.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:08 schreef Renesite het volgende:
Net een mailtje gestuurd naar de baas
"Ik neem morgen vrij trouwens, omdat het kan!"
Hij
"Oh. Ok. Is goed!"jeeeeej
Wooei, dikke dikke chaosquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:08 schreef Renesite het volgende:
Jeeeeeej Julianaplein naar de kloteee![]()
http://rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=149317
liftroulette, spannendquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:28 schreef CherryLips het volgende:
De lift deed het gisteravond
Maar nu niet meer.
Ja het was even spannend toen ik er gisteravond in stapte, hij ging heel langzaam en het duurde ook even voor de deuren opengingen, kreeg het er wel even benauwd vanquote:
Lekker wekenlang opgesloten zitten in de lift.quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja het was even spannend toen ik er gisteravond in stapte, hij ging heel langzaam en het duurde ook even voor de deuren opengingen, kreeg het er wel even benauwd vanTerecht, blijkbaar.
Vrouwen poepen niet.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:06 schreef Samzz het volgende:
Darmen van slag. Maar het is lekker weer, dus schijt
.
Slechte pun.
Kakken.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:25 schreef Samzz het volgende:
Ik vind poepen en schijten van die rare woorden. Maar ik zou ook zo geen andere benaming weten.
Bruine trui breien.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:25 schreef Samzz het volgende:
Ik vind poepen en schijten van die rare woorden. Maar ik zou ook zo geen andere benaming weten.
Nergens goed voor, ik heb twee PlayStations.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij moet echt weer eens een vriendin...
Ach, na 20 jaar weet je de weg wel. En met de verbouwing wordt het veel simpeler.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:35 schreef stbabylon het volgende:
Oh en op zoek naar een specifieke bakker in Hoog Catherijne, fucking doolhof.
Ik moet er vandaag een bestelling plaatsen...quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, na 20 jaar weet je de weg wel. En met de verbouwing wordt het veel simpeler.
Die ene richting de Action zekerquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:35 schreef stbabylon het volgende:
Oh en op zoek naar een specifieke bakker in Hoog Catherijne, fucking doolhof.
Zeker richting de jaarbeurs, waar de normale mensch nooit komt.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik hoorde dat hij naast de Multi Vlaai zit. Maar ook die weet ik niet te vinden. Gelukkig hangen er kaarten.
Tamminga en Verweij heten ze.
Even 40 stuks van dit bestellen:
[ afbeelding ]
Nee zit wel aan stadkant.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zeker richting de jaarbeurs, waar de normale mensch nooit komt.
Als ik het goed heb dan zit hij richting de ABN AMRO. Als je op HC loopt en dan richting het station heb je aan je linkerhand een ABN zitten (aan de rechterkant zit Bram Ladage en de Broodjesexpress). Als je dat pad in gaat (bordjes richting AH en Hema) dan zit hij aan je linkerhand. Die bakker maakt heel veel lekkere chocoladequote:Op donderdag 21 mei 2015 10:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik hoorde dat hij naast de Multi Vlaai zit. Maar ook die weet ik niet te vinden. Gelukkig hangen er kaarten.
Tamminga en Verweij heten ze.
Even 40 stuks van dit bestellen:
[ afbeelding ]
Ah ja ok, dat kan ik wel vinden. Kom alleen van de andere kant, maar komt goedquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ik het goed heb dan zit hij richting de ABN AMRO. Als je op HC loopt en dan richting het station heb je aan je linkerhand een ABN zitten (aan de rechterkant zit Bram Ladage en de Broodjesexpress). Als je dat pad in gaat (bordjes richting AH en Hema) dan zit hij aan je linkerhand. Die bakker maakt heel veel lekkere chocolade
Ja het station af?quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah ja ok, dat kan ik wel vinden. Kom alleen van de andere kant, maar komt goed
Ah ok. Maar goed, ik loop er in bij de Appie, loop naar het station, en kom er vanzelf langsquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:10 schreef Tally het volgende:
Daar zit trouwens geen Multivlaai (meer) wel een heerlijke surinamer. Nou ja zn broodjes en roti dan
Dan loop je er al zowat tegen aanquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah ok. Maar goed, ik loop er in bij de Appie, loop naar het station, en kom er vanzelf langs
(meteen even wat kibbeling scoren)
Ik koop er met vaderdag altijd een mega grote chocolade pop/koe/gans. Net wat voor ding ze hebben gemaakt. Zulke heerlijke chocoladequote:Op donderdag 21 mei 2015 11:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Begint me nu wel iets te dagen, dat ik daar een keer heel snel voorbij ben gelopen
Ja die richting de Action, die bedoelde ik. Ziet er altijd zo lekker uitquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ik het goed heb dan zit hij richting de ABN AMRO. Als je op HC loopt en dan richting het station heb je aan je linkerhand een ABN zitten (aan de rechterkant zit Bram Ladage en de Broodjesexpress). Als je dat pad in gaat (bordjes richting AH en Hema) dan zit hij aan je linkerhand. Die bakker maakt heel veel lekkere chocolade
O wacht. Ik wilde tikken dat ik niet zou weten waar de Action zou zitten. Maar dat weet ik wel!quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die richting de Action, die bedoelde ik. Ziet er altijd zo lekker uitMaar de Multivlaai zat geloof ik richting de Jaarbeurs, maar dat is nu allemaal omgegooid.
De C&A zat er eerstquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:05 schreef Tally het volgende:
[..]
O wacht. Ik wilde tikken dat ik niet zou weten waar de Action zou zitten. Maar dat weet ik wel!
Op de plek van de Marca (een kledingwinkel voorheen). Ja idd die!
Ja en die kwam na de Marcaquote:
Da's denk ik voor mijn tijd, kwam er altijd langs als ik richting de Dom liep.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja en die kwam na de MarcaToen de C&A er zat ben ik er nooit geweest
Verderop zit een hele grote C&A. Daarom kwam ik nooit in dat kleine filiaalquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Da's denk ik voor mijn tijd, kwam er altijd langs als ik richting de Dom liep.
Ik schrijf dit even op.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:19 schreef stbabylon het volgende:
Goed, gevonden en bestelling gedaan.
Multivlaai zit er ook.
Het is, vanaf de AH gerekend: Surinamer, Multi Vlaai, Visboer, doorgang/splitsing, Bakker.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:19 schreef stbabylon het volgende:
Goed, gevonden en bestelling gedaan.
Multivlaai zit er ook.
Het is, vanaf de AH gerekend: Surinamer, Multi Vlaai, Visboer, doorgang/splitsing, Bakker.
Je weet dat die hele passage die daar ooit zat al jaren geleden gesloopt is he?quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zeker richting de jaarbeurs, waar de normale mensch nooit komt.
Zouden ze met de rest van de stad ook moeten doenquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Je weet dat die hele passage die daar ooit zat al jaren geleden gesloopt is he?
Gewoon een keer Ajax - Feyenoord organiseren in de Galgenwaard, blijft er niets over van de hele stad.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zouden ze met de rest van de stad ook moeten doen
Ik zeg toch dat daar niemand komtquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Je weet dat die hele passage die daar ooit zat al jaren geleden gesloopt is he?
Die 11 jochies van 20 slopen echt geen hele stad.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon een keer Ajax - Feyenoord organiseren in de Galgenwaard, blijft er niets over van de hele stad.
Arme CL.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik kom nog maar twee keer per jaar in Utrecht ofzoAmsterdam ook amper meer. M'n leven wat doe je
Ook dat zal je verbazen tegenwoordig. Loop eens die kant op als je in Utrecht bent. Je herkent het niet terug.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat daar niemand komt
Dat wilde ze eerst slopen en iets nieuws neerzetten. Maar dat ging te veel geld kosten. Tot ze er achterkwamen dat die panden vol asbest zatenquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:05 schreef DrMarten het volgende:
Toch jammer dat er dan nog zo'n spuuglelijk gebouw op de voorgrond staat.
Die wordt ook gesloopt. Volgend jaar. Ofzo.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:05 schreef DrMarten het volgende:
Panden vol asbest laten staan is vele malen goedkoper dan slopen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat wilde ze eerst slopen en iets nieuws neerzetten. Maar dat ging te veel geld kosten. Tot ze er achterkwamen dat die panden vol asbest zaten
En toch gaan ze het niet meer slopen.
Jawel, wordt wel gesloopt. Daar komt het WTC.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat wilde ze eerst slopen en iets nieuws neerzetten. Maar dat ging te veel geld kosten. Tot ze er achterkwamen dat die panden vol asbest zaten
En toch gaan ze het niet meer slopen.
Tallyquote:
Ik ga het niet meer terugkennen als ik er ooit weer komquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Jawel, wordt wel gesloopt. Daar komt het WTC.
http://www.duic.nl/nieuws(...)besproken-wtc-toren/
[ afbeelding ]
Zo mooi vind ik die op de achtergrond ook nietquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:05 schreef DrMarten het volgende:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo mooi vind ik die op de achtergrond ook niet
Ik kom niet verder dan de nieuwe wc's daarquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Ook dat zal je verbazen tegenwoordig. Loop eens die kant op als je in Utrecht bent. Je herkent het niet terug.
Vergeet Arnhem niet. Gebed zonder eind.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:31 schreef Ang3l het volgende:
De stations in NL worden wel erg verbouwd de laatste jaren, niet?
Amsterdam, Utrecht, Rotterdam, Eindhoven, Tilburg, Den Bosch. Allemaal under constructie.
je vergeet er nog een paarquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:31 schreef Ang3l het volgende:
Amsterdam, Utrecht, Rotterdam, Eindhoven, Tilburg, Den Bosch. Allemaal under constructie.
Zwooooooooooooooolle!quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:31 schreef Ang3l het volgende:
Daar sta ik morgen. Als t goed is. Richting Berlijn.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vergeet Arnhem niet. Gebed zonder eind.
Ik kom niet dagelijks in heel NL moet je weten.quote:
Daar hebben we alle gemeenteambtenaren opgesloten.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo mooi vind ik die op de achtergrond ook niet
Ik zit momenteel FF vast op Delft ivm een springer, maar voor de rest vind ik het nog steeds heel relaxed hoor.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar sta ik morgen. Als t goed is. Richting Berlijn.
Want ja, de staking is opgeheven gelukkig. Alleen rijden nu de treinen naar Arnhem weer niet.
De trein.
Ik vond t echt een heel leuk vervoersmiddel.
De laatste jaren is t echt alleen maar RUK geworden.
Berlinquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want ja, de staking is opgeheven gelukkig. Alleen rijden nu de treinen naar Arnhem weer niet.
De trein.
Met je hipster FjallRaven backpack?quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:51 schreef Ang3l het volgende:
Kun je niet via Amersfoort?quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De trein.
Of was t Amersfoort idd?quote:
Ik heb gewoon een.... uh... geen idee. Nomad? Nee. Iets met een gnoe geloof ik.quote:
'T zal de aantrekkingskracht van CL geweest zijn.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of was t Amersfoort idd?
Ik ga eens ff checken!
AMERSFOORT!
Hoe kom ik nou bij Arnhem?!
Wildebeast!quote:
Ik vond het al zo raar, ik was in Amersfoort opgestaptquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of was t Amersfoort idd?
Ik ga eens ff checken!
AMERSFOORT!
Hoe kom ik nou bij Arnhem?!
Wil je nu zeggen dat ik m'n eigen zwaartekracht genereerquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:13 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
'T zal de aantrekkingskracht van CL geweest zijn..
twitter:AT5 twitterde op woensdag 20-05-2015 om 17:27:47U rijdt hier op de trambaan, mag dat? http://t.co/kWFvU5PlKN http://t.co/lmaC0EUyPl reageer retweet
Ik loop mijn eigen koers. Dat is ook hipster.quote:
Ja je kan je eigen kanken kleur kiezenquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik loop mijn eigen koers. Dat is ook hipster.
Mijn kleur zit er niet bijquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja je kan je eigen kanken kleur kiezen
[ afbeelding ]
Roze zit in het middenquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn kleur zit er niet bij
Dan maar paars
Ik wist al dat je dit ging zeggen, vandaar mijn tweede postquote:
Denialquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wist al dat je dit ging zeggen, vandaar mijn tweede post
Shit, betrapt.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat ik m'n eigen zwaartekracht genereer
Queen of the Nile!quote:
Ho! Wat?!?!quote:
quote:
Zonder mij te informeren? En dan nog wel de Nijl, wat ligt in een land waar ik heers!quote:
Hou je vijanden dichtbijquote:Op donderdag 21 mei 2015 15:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zonder mij te informeren? En dan nog wel de Nijl, wat ligt in een land waar ik heers!
Kannie he!
Sinds wanneer ben ik een vijand?quote:
Aanwezig gok ik.quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:56 schreef DrMarten het volgende:
Werken ze of zijn ze aanwezig?
Ik ben weer eens niet vooruit te branden vandaag en ik vrees hetzelfde voor morgen
geen idee waar het vandaan komt. Of er een scheten zit te laten of dat het uit de airco komt.... Stinkt als een malle hier. Gelukkig al halverwegequote:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
geen idee waar het vandaan komt. Of er een scheten zit te laten of dat het uit de airco komt.... Stinkt als een malle hier. Gelukkig al halverwege
Welke was de dader?quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat heeft Miss er nou weer mee te maken
Jij zag mij toch zo?quote:
Gaan er nog wel dagen voorbij dat je geen bier drinkt?quote:Op donderdag 21 mei 2015 17:53 schreef Juup© het volgende:
Lekker weer om een terrasje te pikken
Jammer van de Bavariamaar ik kan niet alles hebben.
[ afbeelding ]
Jawel hoorquote:Op donderdag 21 mei 2015 20:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Gaan er nog wel dagen voorbij dat je geen bier drinkt?
goed zoquote:
Klets niet, ik was nog altijd in de veronderstelling dat we samen regeerden.quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:22 schreef KomtTijd... het volgende:
Vraagje aan de vrouwen: Is er ergens een bericht gepubliceerd op damestoiletten of het viva forum of zo, dat alle vrouwen tussen de 15 en 25 een zwarte skinnyjeans met gescheurde knieën dienen te dragen?
Dat heet 'mode' heb ik ergens gelezen... Heb ik verder geen verstand van, raar verschijnsel.quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:22 schreef KomtTijd... het volgende:
Vraagje aan de vrouwen: Is er ergens een bericht gepubliceerd op damestoiletten of het viva forum of zo, dat alle vrouwen tussen de 15 en 25 een zwarte skinnyjeans met gescheurde knieën dienen te dragen?
Vrouwen?quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heb ik verder geen verstand van, raar verschijnsel.
In 2001 misschien.quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:22 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik ook niet. Nog steeds niet trouwens.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 01:15 schreef KomtTijd... het volgende:
In 2001 was het leven nog goed, toen lette ik niet op ditsoort dingen.
Ik moet ook nog gaan slapenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:33 schreef DrMarten het volgende:
Iers langer in cafe blijven hangen dan gepland... Zwaar dagje morgen ben ik bang
Jij denkt teveel.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 07:36 schreef MissMSX het volgende:
Ik moest aan Alie van de wegenwacht denken
Dat kan nietquote:
Goed plan ja. Cappuccino incomingquote:
Koffie met melkquote:
Beter dan thee met melkquote:
Appels... peren...quote:
Het is vrijdag en de zon schijnt, Missyquote:
Bijna hierquote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is vrijdag en de zon schijnt, Missy
Dat drink ik gewoon niet.quote:
daar zijn de meningen hier over verdeeldquote:
Maar de lift was stuk?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik had misschien iets eerder naar bed moeten gaan.
Ik had misschien wat later op moeten staan.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik had misschien iets eerder naar bed moeten gaan.
Nou hij doet het, maar het gaat niet heel erg van hartequote:
Met de trap gaanquote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou hij doet het, maar het gaat niet heel erg van harteHet gaat allemaal wat traag dus ik ben steeds bang dat hij kapot is. Dus altijd een feestje als de deuren weer opengaan.
challengingquote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou hij doet het, maar het gaat niet heel erg van harteHet gaat allemaal wat traag dus ik ben steeds bang dat hij kapot is. Dus altijd een feestje als de deuren weer opengaan.
Dat laatste ookquote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zeggen die mensen bij Obese ook steeds
heb het nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoe die menzen met zich zelf kunnen leven. Fascinerend
Ook een raar verschijnsel waar ik weinig verstand van heb idd. Maar wel mooi!quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ook een raar verschijnsel waar ik weinig verstand van heb idd. Maar wel mooi!
Omarm onkruid gewoon. Nooit meer last van onkruidquote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:12 schreef Renesite het volgende:
Voortuin onkruid vrij. Nu de achtertuin. Bah
Asfalt schijnt ook te helpenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Omarm onkruid gewoon. Nooit meer last van onkruid
Ik heb nog een tuin in de aanbieding.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:12 schreef Renesite het volgende:
Balkonquote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:12 schreef Renesite het volgende:
Daar zit je nu, te genieten van het zonnetje?quote:
Zonquote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar zit je nu, te genieten van het zonnetje?
zon?!quote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar zit je nu, te genieten van het zonnetje?
De sperziebonen zitten straks niet meer in de pan maar hangen tegen het rooster?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:20 schreef MissMSX het volgende:
Afzuigkap hangt en werkt
Aan het geluid te horen heeft-ie een straalmotor
Zoiets jaquote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:21 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De sperziebonen zitten straks niet meer in de pan maar hangen tegen het rooster?
Bijna net zo cool als mijn afzuigkap. Bijnaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |