Nergens goed voor, ik heb twee PlayStations.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij moet echt weer eens een vriendin...
Ach, na 20 jaar weet je de weg wel. En met de verbouwing wordt het veel simpeler.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:35 schreef stbabylon het volgende:
Oh en op zoek naar een specifieke bakker in Hoog Catherijne, fucking doolhof.
Ik moet er vandaag een bestelling plaatsen...quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, na 20 jaar weet je de weg wel. En met de verbouwing wordt het veel simpeler.
Die ene richting de Action zekerquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:35 schreef stbabylon het volgende:
Oh en op zoek naar een specifieke bakker in Hoog Catherijne, fucking doolhof.
Zeker richting de jaarbeurs, waar de normale mensch nooit komt.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik hoorde dat hij naast de Multi Vlaai zit. Maar ook die weet ik niet te vinden. Gelukkig hangen er kaarten.
Tamminga en Verweij heten ze.
Even 40 stuks van dit bestellen:
[ afbeelding ]
Nee zit wel aan stadkant.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zeker richting de jaarbeurs, waar de normale mensch nooit komt.
Als ik het goed heb dan zit hij richting de ABN AMRO. Als je op HC loopt en dan richting het station heb je aan je linkerhand een ABN zitten (aan de rechterkant zit Bram Ladage en de Broodjesexpress). Als je dat pad in gaat (bordjes richting AH en Hema) dan zit hij aan je linkerhand. Die bakker maakt heel veel lekkere chocoladequote:Op donderdag 21 mei 2015 10:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik hoorde dat hij naast de Multi Vlaai zit. Maar ook die weet ik niet te vinden. Gelukkig hangen er kaarten.
Tamminga en Verweij heten ze.
Even 40 stuks van dit bestellen:
[ afbeelding ]
Ah ja ok, dat kan ik wel vinden. Kom alleen van de andere kant, maar komt goedquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ik het goed heb dan zit hij richting de ABN AMRO. Als je op HC loopt en dan richting het station heb je aan je linkerhand een ABN zitten (aan de rechterkant zit Bram Ladage en de Broodjesexpress). Als je dat pad in gaat (bordjes richting AH en Hema) dan zit hij aan je linkerhand. Die bakker maakt heel veel lekkere chocolade
Ja het station af?quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah ja ok, dat kan ik wel vinden. Kom alleen van de andere kant, maar komt goed
Ah ok. Maar goed, ik loop er in bij de Appie, loop naar het station, en kom er vanzelf langsquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:10 schreef Tally het volgende:
Daar zit trouwens geen Multivlaai (meer) wel een heerlijke surinamer. Nou ja zn broodjes en roti dan
Dan loop je er al zowat tegen aanquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah ok. Maar goed, ik loop er in bij de Appie, loop naar het station, en kom er vanzelf langs
(meteen even wat kibbeling scoren)
Ik koop er met vaderdag altijd een mega grote chocolade pop/koe/gans. Net wat voor ding ze hebben gemaakt. Zulke heerlijke chocoladequote:Op donderdag 21 mei 2015 11:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Begint me nu wel iets te dagen, dat ik daar een keer heel snel voorbij ben gelopen
Ja die richting de Action, die bedoelde ik. Ziet er altijd zo lekker uitquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ik het goed heb dan zit hij richting de ABN AMRO. Als je op HC loopt en dan richting het station heb je aan je linkerhand een ABN zitten (aan de rechterkant zit Bram Ladage en de Broodjesexpress). Als je dat pad in gaat (bordjes richting AH en Hema) dan zit hij aan je linkerhand. Die bakker maakt heel veel lekkere chocolade
O wacht. Ik wilde tikken dat ik niet zou weten waar de Action zou zitten. Maar dat weet ik wel!quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die richting de Action, die bedoelde ik. Ziet er altijd zo lekker uitMaar de Multivlaai zat geloof ik richting de Jaarbeurs, maar dat is nu allemaal omgegooid.
De C&A zat er eerstquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:05 schreef Tally het volgende:
[..]
O wacht. Ik wilde tikken dat ik niet zou weten waar de Action zou zitten. Maar dat weet ik wel!
Op de plek van de Marca (een kledingwinkel voorheen). Ja idd die!
Ja en die kwam na de Marcaquote:
Da's denk ik voor mijn tijd, kwam er altijd langs als ik richting de Dom liep.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja en die kwam na de MarcaToen de C&A er zat ben ik er nooit geweest
Verderop zit een hele grote C&A. Daarom kwam ik nooit in dat kleine filiaalquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Da's denk ik voor mijn tijd, kwam er altijd langs als ik richting de Dom liep.
Ik schrijf dit even op.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:19 schreef stbabylon het volgende:
Goed, gevonden en bestelling gedaan.
Multivlaai zit er ook.
Het is, vanaf de AH gerekend: Surinamer, Multi Vlaai, Visboer, doorgang/splitsing, Bakker.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:19 schreef stbabylon het volgende:
Goed, gevonden en bestelling gedaan.
Multivlaai zit er ook.
Het is, vanaf de AH gerekend: Surinamer, Multi Vlaai, Visboer, doorgang/splitsing, Bakker.
Je weet dat die hele passage die daar ooit zat al jaren geleden gesloopt is he?quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zeker richting de jaarbeurs, waar de normale mensch nooit komt.
Zouden ze met de rest van de stad ook moeten doenquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Je weet dat die hele passage die daar ooit zat al jaren geleden gesloopt is he?
Gewoon een keer Ajax - Feyenoord organiseren in de Galgenwaard, blijft er niets over van de hele stad.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zouden ze met de rest van de stad ook moeten doen
Ik zeg toch dat daar niemand komtquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Je weet dat die hele passage die daar ooit zat al jaren geleden gesloopt is he?
Die 11 jochies van 20 slopen echt geen hele stad.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon een keer Ajax - Feyenoord organiseren in de Galgenwaard, blijft er niets over van de hele stad.
Arme CL.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik kom nog maar twee keer per jaar in Utrecht ofzoAmsterdam ook amper meer. M'n leven wat doe je
Ook dat zal je verbazen tegenwoordig. Loop eens die kant op als je in Utrecht bent. Je herkent het niet terug.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat daar niemand komt
Dat wilde ze eerst slopen en iets nieuws neerzetten. Maar dat ging te veel geld kosten. Tot ze er achterkwamen dat die panden vol asbest zatenquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:05 schreef DrMarten het volgende:
Toch jammer dat er dan nog zo'n spuuglelijk gebouw op de voorgrond staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |