En toch is het nog vrij fris.quote:Op donderdag 21 mei 2015 08:37 schreef DrMarten het volgende:
Alsnik het zonnetje zo zie schijnen heb ik echt zo geen zin om aan het werk te gaan.
True... Maar nu extra geen zinquote:Op donderdag 21 mei 2015 08:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat had ik van de week ook niet toen het regende
3 dagen weekend, 2 dagen werken, 5 dagen weekendquote:Op donderdag 21 mei 2015 08:56 schreef stbabylon het volgende:
Ach, vanaf morgen 4 dagen weekend. Ik hou die laatste dag ook nog wel vol.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:08 schreef Renesite het volgende:
Net een mailtje gestuurd naar de baas
"Ik neem morgen vrij trouwens, omdat het kan!"
Hij
"Oh. Ok. Is goed!"jeeeeej
Wooei, dikke dikke chaosquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:08 schreef Renesite het volgende:
Jeeeeeej Julianaplein naar de kloteee![]()
http://rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=149317
liftroulette, spannendquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:28 schreef CherryLips het volgende:
De lift deed het gisteravond
Maar nu niet meer.
Ja het was even spannend toen ik er gisteravond in stapte, hij ging heel langzaam en het duurde ook even voor de deuren opengingen, kreeg het er wel even benauwd vanquote:
Lekker wekenlang opgesloten zitten in de lift.quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja het was even spannend toen ik er gisteravond in stapte, hij ging heel langzaam en het duurde ook even voor de deuren opengingen, kreeg het er wel even benauwd vanTerecht, blijkbaar.
Vrouwen poepen niet.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:06 schreef Samzz het volgende:
Darmen van slag. Maar het is lekker weer, dus schijt
.
Slechte pun.
Kakken.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:25 schreef Samzz het volgende:
Ik vind poepen en schijten van die rare woorden. Maar ik zou ook zo geen andere benaming weten.
Bruine trui breien.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:25 schreef Samzz het volgende:
Ik vind poepen en schijten van die rare woorden. Maar ik zou ook zo geen andere benaming weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |