Lekker wekenlang opgesloten zitten in de lift.quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja het was even spannend toen ik er gisteravond in stapte, hij ging heel langzaam en het duurde ook even voor de deuren opengingen, kreeg het er wel even benauwd vanTerecht, blijkbaar.
Vrouwen poepen niet.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:06 schreef Samzz het volgende:
Darmen van slag. Maar het is lekker weer, dus schijt
.
Slechte pun.
Kakken.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:25 schreef Samzz het volgende:
Ik vind poepen en schijten van die rare woorden. Maar ik zou ook zo geen andere benaming weten.
Bruine trui breien.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:25 schreef Samzz het volgende:
Ik vind poepen en schijten van die rare woorden. Maar ik zou ook zo geen andere benaming weten.
Nergens goed voor, ik heb twee PlayStations.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij moet echt weer eens een vriendin...
Ach, na 20 jaar weet je de weg wel. En met de verbouwing wordt het veel simpeler.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:35 schreef stbabylon het volgende:
Oh en op zoek naar een specifieke bakker in Hoog Catherijne, fucking doolhof.
Ik moet er vandaag een bestelling plaatsen...quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, na 20 jaar weet je de weg wel. En met de verbouwing wordt het veel simpeler.
Die ene richting de Action zekerquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:35 schreef stbabylon het volgende:
Oh en op zoek naar een specifieke bakker in Hoog Catherijne, fucking doolhof.
Zeker richting de jaarbeurs, waar de normale mensch nooit komt.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik hoorde dat hij naast de Multi Vlaai zit. Maar ook die weet ik niet te vinden. Gelukkig hangen er kaarten.
Tamminga en Verweij heten ze.
Even 40 stuks van dit bestellen:
[ afbeelding ]
Nee zit wel aan stadkant.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zeker richting de jaarbeurs, waar de normale mensch nooit komt.
Als ik het goed heb dan zit hij richting de ABN AMRO. Als je op HC loopt en dan richting het station heb je aan je linkerhand een ABN zitten (aan de rechterkant zit Bram Ladage en de Broodjesexpress). Als je dat pad in gaat (bordjes richting AH en Hema) dan zit hij aan je linkerhand. Die bakker maakt heel veel lekkere chocoladequote:Op donderdag 21 mei 2015 10:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik hoorde dat hij naast de Multi Vlaai zit. Maar ook die weet ik niet te vinden. Gelukkig hangen er kaarten.
Tamminga en Verweij heten ze.
Even 40 stuks van dit bestellen:
[ afbeelding ]
Ah ja ok, dat kan ik wel vinden. Kom alleen van de andere kant, maar komt goedquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ik het goed heb dan zit hij richting de ABN AMRO. Als je op HC loopt en dan richting het station heb je aan je linkerhand een ABN zitten (aan de rechterkant zit Bram Ladage en de Broodjesexpress). Als je dat pad in gaat (bordjes richting AH en Hema) dan zit hij aan je linkerhand. Die bakker maakt heel veel lekkere chocolade
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |