En is die is nu total loss?quote:Op donderdag 21 mei 2015 07:49 schreef Renesite het volgende:
Er is een vrachtwagen over mij heengereden
Renesite aka The Tankquote:
Ik heb van de tiramisu alleen de losse componenten geproefd en de rijstevlaai alleen de pap. Morgen pas aansnijden hequote:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 08:15 schreef stbabylon het volgende:
Nog maar één nachtje slapen en dan ben ik jarig
Gisteren voor het eerst een rijstevlaai gebakken. Ziet er mooi uit. Daarnaast een aardbeientiramisu gemaakt. Calorieënbom
[ afbeelding ]
(stock foto)
Laag vocht: jam + water + scheut drankquote:
Dat had ik van de week ook niet toen het regendequote:Op donderdag 21 mei 2015 08:37 schreef DrMarten het volgende:
Alsnik het zonnetje zo zie schijnen heb ik echt zo geen zin om aan het werk te gaan.
En toch is het nog vrij fris.quote:Op donderdag 21 mei 2015 08:37 schreef DrMarten het volgende:
Alsnik het zonnetje zo zie schijnen heb ik echt zo geen zin om aan het werk te gaan.
True... Maar nu extra geen zinquote:Op donderdag 21 mei 2015 08:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat had ik van de week ook niet toen het regende
3 dagen weekend, 2 dagen werken, 5 dagen weekendquote:Op donderdag 21 mei 2015 08:56 schreef stbabylon het volgende:
Ach, vanaf morgen 4 dagen weekend. Ik hou die laatste dag ook nog wel vol.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:08 schreef Renesite het volgende:
Net een mailtje gestuurd naar de baas
"Ik neem morgen vrij trouwens, omdat het kan!"
Hij
"Oh. Ok. Is goed!"jeeeeej
Wooei, dikke dikke chaosquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:08 schreef Renesite het volgende:
Jeeeeeej Julianaplein naar de kloteee![]()
http://rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=149317
liftroulette, spannendquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:28 schreef CherryLips het volgende:
De lift deed het gisteravond
Maar nu niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |