Gaan er nog wel dagen voorbij dat je geen bier drinkt?quote:Op donderdag 21 mei 2015 17:53 schreef Juup© het volgende:
Lekker weer om een terrasje te pikken
Jammer van de Bavariamaar ik kan niet alles hebben.
[ afbeelding ]
Jawel hoorquote:Op donderdag 21 mei 2015 20:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Gaan er nog wel dagen voorbij dat je geen bier drinkt?
goed zoquote:
Klets niet, ik was nog altijd in de veronderstelling dat we samen regeerden.quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:22 schreef KomtTijd... het volgende:
Vraagje aan de vrouwen: Is er ergens een bericht gepubliceerd op damestoiletten of het viva forum of zo, dat alle vrouwen tussen de 15 en 25 een zwarte skinnyjeans met gescheurde knieën dienen te dragen?
Dat heet 'mode' heb ik ergens gelezen... Heb ik verder geen verstand van, raar verschijnsel.quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:22 schreef KomtTijd... het volgende:
Vraagje aan de vrouwen: Is er ergens een bericht gepubliceerd op damestoiletten of het viva forum of zo, dat alle vrouwen tussen de 15 en 25 een zwarte skinnyjeans met gescheurde knieën dienen te dragen?
Vrouwen?quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heb ik verder geen verstand van, raar verschijnsel.
In 2001 misschien.quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:22 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik ook niet. Nog steeds niet trouwens.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 01:15 schreef KomtTijd... het volgende:
In 2001 was het leven nog goed, toen lette ik niet op ditsoort dingen.
Ik moet ook nog gaan slapenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:33 schreef DrMarten het volgende:
Iers langer in cafe blijven hangen dan gepland... Zwaar dagje morgen ben ik bang
Jij denkt teveel.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 07:36 schreef MissMSX het volgende:
Ik moest aan Alie van de wegenwacht denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |