Aanwezig gok ik.quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:56 schreef DrMarten het volgende:
Werken ze of zijn ze aanwezig?
Ik ben weer eens niet vooruit te branden vandaag en ik vrees hetzelfde voor morgen
geen idee waar het vandaan komt. Of er een scheten zit te laten of dat het uit de airco komt.... Stinkt als een malle hier. Gelukkig al halverwegequote:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
geen idee waar het vandaan komt. Of er een scheten zit te laten of dat het uit de airco komt.... Stinkt als een malle hier. Gelukkig al halverwege
Welke was de dader?quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat heeft Miss er nou weer mee te maken
Jij zag mij toch zo?quote:
Gaan er nog wel dagen voorbij dat je geen bier drinkt?quote:Op donderdag 21 mei 2015 17:53 schreef Juup© het volgende:
Lekker weer om een terrasje te pikken
Jammer van de Bavariamaar ik kan niet alles hebben.
[ afbeelding ]
Jawel hoorquote:Op donderdag 21 mei 2015 20:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Gaan er nog wel dagen voorbij dat je geen bier drinkt?
goed zoquote:
Klets niet, ik was nog altijd in de veronderstelling dat we samen regeerden.quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:22 schreef KomtTijd... het volgende:
Vraagje aan de vrouwen: Is er ergens een bericht gepubliceerd op damestoiletten of het viva forum of zo, dat alle vrouwen tussen de 15 en 25 een zwarte skinnyjeans met gescheurde knieën dienen te dragen?
Dat heet 'mode' heb ik ergens gelezen... Heb ik verder geen verstand van, raar verschijnsel.quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:22 schreef KomtTijd... het volgende:
Vraagje aan de vrouwen: Is er ergens een bericht gepubliceerd op damestoiletten of het viva forum of zo, dat alle vrouwen tussen de 15 en 25 een zwarte skinnyjeans met gescheurde knieën dienen te dragen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |