Zo mooi vind ik die op de achtergrond ook nietquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:05 schreef DrMarten het volgende:
Toch jammer dat er dan nog zo'n spuuglelijk gebouw op de voorgrond staat.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo mooi vind ik die op de achtergrond ook niet
Ik kom niet verder dan de nieuwe wc's daarquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Ook dat zal je verbazen tegenwoordig. Loop eens die kant op als je in Utrecht bent. Je herkent het niet terug.
Vergeet Arnhem niet. Gebed zonder eind.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:31 schreef Ang3l het volgende:
De stations in NL worden wel erg verbouwd de laatste jaren, niet?
Amsterdam, Utrecht, Rotterdam, Eindhoven, Tilburg, Den Bosch. Allemaal under constructie.
je vergeet er nog een paarquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:31 schreef Ang3l het volgende:
Amsterdam, Utrecht, Rotterdam, Eindhoven, Tilburg, Den Bosch. Allemaal under constructie.
Zwooooooooooooooolle!quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:31 schreef Ang3l het volgende:
Daar sta ik morgen. Als t goed is. Richting Berlijn.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vergeet Arnhem niet. Gebed zonder eind.
Ik kom niet dagelijks in heel NL moet je weten.quote:
Daar hebben we alle gemeenteambtenaren opgesloten.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo mooi vind ik die op de achtergrond ook niet
Ik zit momenteel FF vast op Delft ivm een springer, maar voor de rest vind ik het nog steeds heel relaxed hoor.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar sta ik morgen. Als t goed is. Richting Berlijn.
Want ja, de staking is opgeheven gelukkig. Alleen rijden nu de treinen naar Arnhem weer niet.
De trein.
Ik vond t echt een heel leuk vervoersmiddel.
De laatste jaren is t echt alleen maar RUK geworden.
Berlinquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want ja, de staking is opgeheven gelukkig. Alleen rijden nu de treinen naar Arnhem weer niet.
De trein.
Met je hipster FjallRaven backpack?quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:51 schreef Ang3l het volgende:
Kun je niet via Amersfoort?quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De trein.
Of was t Amersfoort idd?quote:
Ik heb gewoon een.... uh... geen idee. Nomad? Nee. Iets met een gnoe geloof ik.quote:
'T zal de aantrekkingskracht van CL geweest zijn.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of was t Amersfoort idd?
Ik ga eens ff checken!
AMERSFOORT!
Hoe kom ik nou bij Arnhem?!
Wildebeast!quote:
Ik vond het al zo raar, ik was in Amersfoort opgestaptquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of was t Amersfoort idd?
Ik ga eens ff checken!
AMERSFOORT!
Hoe kom ik nou bij Arnhem?!
Wil je nu zeggen dat ik m'n eigen zwaartekracht genereerquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:13 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
'T zal de aantrekkingskracht van CL geweest zijn..
twitter:AT5 twitterde op woensdag 20-05-2015 om 17:27:47U rijdt hier op de trambaan, mag dat? http://t.co/kWFvU5PlKN http://t.co/lmaC0EUyPl reageer retweet
Ik loop mijn eigen koers. Dat is ook hipster.quote:
Ja je kan je eigen kanken kleur kiezenquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik loop mijn eigen koers. Dat is ook hipster.
Mijn kleur zit er niet bijquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja je kan je eigen kanken kleur kiezen
[ afbeelding ]
Roze zit in het middenquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn kleur zit er niet bij
Dan maar paars
Ik wist al dat je dit ging zeggen, vandaar mijn tweede postquote:
Denialquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wist al dat je dit ging zeggen, vandaar mijn tweede post
Shit, betrapt.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat ik m'n eigen zwaartekracht genereer
Queen of the Nile!quote:
Ho! Wat?!?!quote:
quote:
Zonder mij te informeren? En dan nog wel de Nijl, wat ligt in een land waar ik heers!quote:
Hou je vijanden dichtbijquote:Op donderdag 21 mei 2015 15:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zonder mij te informeren? En dan nog wel de Nijl, wat ligt in een land waar ik heers!
Kannie he!
Sinds wanneer ben ik een vijand?quote:
Aanwezig gok ik.quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:56 schreef DrMarten het volgende:
Werken ze of zijn ze aanwezig?
Ik ben weer eens niet vooruit te branden vandaag en ik vrees hetzelfde voor morgen
geen idee waar het vandaan komt. Of er een scheten zit te laten of dat het uit de airco komt.... Stinkt als een malle hier. Gelukkig al halverwegequote:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
geen idee waar het vandaan komt. Of er een scheten zit te laten of dat het uit de airco komt.... Stinkt als een malle hier. Gelukkig al halverwege
Welke was de dader?quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat heeft Miss er nou weer mee te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |