Ik denk niet dat ik kaneel ooit weet te bekeren tot het linuxfanboyschap waaraan ikzelf ten prooi gevallen ben.quote:
Nee, enkel op aanvraag verkrijgbaar.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:40 schreef Fascination het volgende:
Hebben jullie je trouwfoto's al eens in US gepost?![]()
Zitten daar van die pareltjes bij waarop jullie naar elkaars hand reiken bij een boom?quote:
Neequote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zitten daar van die pareltjes bij waarop jullie naar elkaars hand reiken bij een boom?
Omdat ik daar te dom voor ben zeker?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik kaneel ooit weet te bekeren tot het linuxfanboyschap waaraan ikzelf ten prooi gevallen ben.
Ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:48 schreef Lokasenna het volgende:
Ik krijg altijd een beetje jeuk van dat soort fotoseries.
Oh, dan hoef ik ze niet te zien.quote:
Omdat het je te weinig kan schelen welk OS je gebruikt, te zien aan waar je nu op werkt. :$quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik daar te dom voor ben zeker?
Kom ik later op terug.quote:
Nee, dat is te populair obscuur. Faxie is meer van FreeBSD.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:51 schreef Fascination het volgende:
Ik denk dat je Faxie wel kan bekeren tot linux. Klinkt wel obscuur en underground.
Er zijn best distro's die faxiewaardig obscuur zijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:51 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, dat is te populair obscuur. Faxie is meer van FreeBSD.
Maar we hebben wel een foto dat we tegelijk in de lucht springen.quote:
Ik hoef er niks bijzonders op te doen behalve typen, internetten en gamen dus heb me er nooit in verdieptquote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omdat het je te weinig kan schelen welk OS je gebruikt, te zien aan waar je nu op werkt. :$
1 keer Googlen en ik heb hem al te pakken:quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er zijn best distro's die faxiewaardig obscuur zijn.
Daarom, jij zou die moeite er helemaal niet voor over hebben.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoef er niks bijzonders op te doen behalve typen, internetten en gamen dus heb me er nooit in verdiept
Is het zoveel moeite dan?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daarom, jij zou die moeite er helemaal niet voor over hebben.
CD-tje branden en installeren, even uitzoeken welke programma's je voor wat moet gebruiken.quote:
wij! Helemaal voorin. De tokkies met bierquote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:13 schreef Fera het volgende:
Wie zit er nu in de trein vanuit Nijmegen naar Utrecht? Nu net bij Driebergen weg.
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:14 schreef Californium het volgende:
[..]
wij! Helemaal voorin. De tokkies met bier
Neequote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Wij zitten achterin. Is Dqod bij jullie?
Oh. Ze appte nog, ik dacht dat ze deze trein bedoelde.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Neeblijkbaar hebben die een trein later. .
Dat dachten wij ookquote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Oh. Ze appte nog, ik dacht dat ze deze trein bedoelde.
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:16 schreef Californium het volgende:
Dan zien we jullie op utrecht? Wij zijn de tokkies met bier in de hand
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:16 schreef Californium het volgende:
We zochten jullie, maar de trein kwam al. Sinds 45 niet meer zo vol geweest.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:16 schreef Californium het volgende:
Hoi Hep.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:26 schreef Fera het volgende:
[..]
We zochten jullie, maar de trein kwam al. Sinds 45 niet meer zo vol geweest.
Wij hebben daarom maar besloten de volgende te nemenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:26 schreef Fera het volgende:
[..]
We zochten jullie, maar de trein kwam al. Sinds 45 niet meer zo vol geweest.
Hep is niet bij me. :$quote:
Yats en Fikkie.quote:
Wat dan?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:43 schreef twi het volgende:
[..]
Hostimeister, die heeft nog wat tegoed van 'r toch?
Heb ik wat gemist?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:43 schreef twi het volgende:
[..]
Hostimeister, die heeft nog wat tegoed van 'r toch?
Drukke bende daar straks.quote:
of n stuk taart.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:46 schreef twi het volgende:
[..]
7,50 in natura. Dat is al gauw een minuut of drie.
Wie zei dat ik aan seks dacht?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
of n stuk taart.
Niet gelijk aan seks denken!
Precies, posten op FOK! terwijl ze met anderen aan het BBQ'en zijn.quote:
ik post dan tenminste nog op fok terwijl ik aan t bedenken ben wat we gaan eten vanavond.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, posten op FOK! terwijl ze met anderen aan het BBQ'en zijn.
Art mag dan ook geeneens in jouw schaduw staan, wat mij betreft.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik post dan tenminste nog op fok terwijl ik aan t bedenken ben wat we gaan eten vanavond.
zon komt en gaat hier... al een paar keer een bui gehadquote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:24 schreef xFriendx het volgende:
Zon door het raam, op de bank hangende, muziek aan, rozig zijnde.... op zich niet verkeerd. Wel hoog tijd voor voedsel om weer even een energieboost te krijgen.
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Art mag dan ook geeneens in jouw schaduw staan, wat mij betreft.
Nou ja, je zit binnen dus dan weinig last van gelukkigquote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
zon komt en gaat hier... al een paar keer een bui gehad... naja wel TBBT kijken ... dat is wel weer beter...
Klopt....quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nou ja, je zit binnen dus dan weinig last van gelukkig
ja, dan nog is t lekker om buiten te lopenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:59 schreef xFriendx het volgende:
De zon is wel lekker hier, maar omdat het IJsselmeer ook weer niet super ver is (en platteland) staat er al de hele dag een fikse wind.
Even wat dieren fotograferen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben buiten en tis hier zonnig![]()
Vind t lekker, ff stukje lopen
Artquote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Art mag dan ook geeneens in jouw schaduw staan, wat mij betreft.
ga wel naar imax, en 4fa helpt helemaalquote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:10 schreef xFriendx het volgende:
Die Mad Max films schijnt toch wel heel gaaf te zijn. Misschien toch maar weer es een bios bezoeken.
Mad Max 4:Fury Road 3D XD ATMOSquote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
ga wel naar imax, en 4fa helpt helemaal
geen idee. Is het in pathe? Wel Echt heerlijke film.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mad Max 4:Fury Road 3D XD ATMOS
Geen idee wat dat is. Geen Imax in ieder geval denk ik?
Nee, wel keten. JT Bioscopen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
geen idee. Is het in pathe? Wel Echt heerlijke film.
Ik offer mezelf wel.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:29 schreef Murdera het volgende:
Zo diner. Bid voor me, roep cthulu aan, offer een maagd aan een duistere overlord voor me
Is dat een remake?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:10 schreef xFriendx het volgende:
Die Mad Max films schijnt toch wel heel gaaf te zijn. Misschien toch maar weer es een bios bezoeken.
Je had toch weer afspraak met je ex, en dat ging niet goed?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:33 schreef Murdera het volgende:
[..]dibs op de resten van je strakke doch soepele kontje
Ah cool. De oude ook maar weer eens een keer kijkenquote:
nee, ik fotografeer serieus veel dierenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met wat lachende negertjes op de foto toch.
ja... deze staat wel op het lijstjequote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:10 schreef xFriendx het volgende:
why?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:29 schreef Murdera het volgende:
Zo diner. Bid voor me, roep cthulu aan, offer een maagd aan een duistere overlord voor me
dit dinerquote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je had toch weer afspraak met je ex, en dat ging niet goed?
Ik heb 5 maagden, 16 ossen, 20 lammeren en 50 liter wijn voor je geofferd. De ingewanden spraken positief. Laat me weten of het geholpen heeft.quote:
Offer ook eens iets voor mijn liefdeslevenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb 5 maagden, 16 ossen, 20 lammeren en 50 liter wijn voor je geofferd. De ingewanden spraken positief. Laat me weten of het geholpen heeft.
Het enige wat daarvoor geofferd hoeft te worden is je houding tegenover vrouwen, Fax. Dat is genoeg voor de Goden.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Offer ook eens iets voor mijn liefdeslevenOf zijn er niet genoeg maagden en geiten op de wereld?
Alle maagden en geiten op de wereld lijkt in enen een heel makkelijk alternatief.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:48 schreef Barbusse het volgende:
Het enige wat daarvoor geofferd hoeft te worden is je houding tegenover vrouwen, Fax. Dat is genoeg voor de Goden.
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het enige wat daarvoor geofferd hoeft te worden is je houding tegenover vrouwen, Fax. Dat is genoeg voor de Goden.
Hey, doe eens liefquote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alle maagden en geiten op de wereld lijkt in enen een heel makkelijk alternatief.
Aanzetten tot genocide schijnt alleen afkeuring op te wekken onder de mensenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alle maagden en geiten op de wereld lijkt in enen een heel makkelijk alternatief.
Dan kunnen we beter faxie ritueel slachten stel je voor?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:51 schreef Barbusse het volgende:
Aanzetten tot genocide schijnt alleen afkeuring op te wekken onder de mensen
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er zat meer dan genoeg mannen met een slechtere houding tegenover vrouwen die regelmatig seks hebben anders.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zware leefquote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:57 schreef Myraela het volgende:
Pff. Klaar met werken. Maar er stonden nog kei veel berichten open.En ik ben morgen ook weer de eerste.
Ja. Ik ging een half uurtje langer door. Maar toen was ik één klant zo zat, dat ik bijna bitchy wilde reageren.quote:
Opdat de friendzone op zal houden te bestaan. Goed plan wel ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan kunnen we beter faxie ritueel slachten stel je voor?
Dat impliceert dat de friendzone überhaupt bestaat.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:05 schreef Barbusse het volgende:
Opdat de friendzone op zal houden te bestaan. Goed plan wel ja.
Hoe noem je het dan als je iemand wel aardig vindt maar niet aantrekkelijk?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat impliceert dat de friendzone überhaupt bestaat.
Voor veel mensen wel hoor. Zie mij hier de filantroop uithangenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat impliceert dat de friendzone überhaupt bestaat.
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja. Ik ging een half uurtje langer door. Maar toen was ik één klant zo zat, dat ik bijna bitchy wilde reageren.Toen ben ik maar gestopt. Morgen probeer ik wel weer vriendelijk te zijn.
![]()
We weten allemaal dat ik van nature niet vriendelijk ben, dus dat is kei vermoeiend en lastig.
Het leven. Niet iedereen vind je aardig, niet iedereen vind je aantrekkelijk, niet iedereen wil een relatie met je. Ruim 6 miljard wereldbewoners, dat soort dingen gebeuren.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe noem je het dan als je iemand wel aardig vindt maar niet aantrekkelijk?
Het leven is alomvattend. Alle kleine stukjes geef je namen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het leven. Niet iedereen vind je aardig, niet iedereen vind je aantrekkelijk, niet iedereen wil een relatie met je. Ruim 6 miljard wereldbewoners, dat soort dingen gebeuren.
diepquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het leven is alomvattend. Alle kleine stukjes geef je namen.
Ik niet, niet in dit soort gevallen in elk geval. Dat komt met name omdat ik een probleem heb met het lijdzame aspect van de 'friendzone'. De 'het ligt niet aan mij, maar ZIJ heeft mij in de friendzone geplaatst' redenering.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
De kuthoerquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik niet, niet in dit soort gevallen in elk geval. Dat komt met name omdat ik een probleem heb met het lijdzame aspect van de 'friendzone'. De 'het ligt niet aan mij, maar ZIJ heeft mij in de friendzone geplaatst' redenering.
In de friendzone wordt je niet geplaatst, daar zit je vanaf het begin al in, of je werkt jezelf er in.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik niet, niet in dit soort gevallen in elk geval. Dat komt met name omdat ik een probleem heb met het lijdzame aspect van de 'friendzone'. De 'het ligt niet aan mij, maar ZIJ heeft mij in de friendzone geplaatst' redenering.
Jouw dinnetje is wel een qt3.1415 hoor.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je zegt net zelf notabene:quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wiens schuld is het nou?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het leven. Niet iedereen vind je aardig, niet iedereen vind je aantrekkelijk, niet iedereen wil een relatie met je. Ruim 6 miljard wereldbewoners, dat soort dingen gebeuren.
oh god ben je bij de bbq meet geweest?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:20 schreef DrNick het volgende:
[..]
Jouw dinnetje is wel een qt3.1415 hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Dat je die benaming gebruikt, maakt mij al blij. Al geloof ik niet dat ik je ken.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:20 schreef DrNick het volgende:
[..]
Jouw dinnetje is wel een qt3.1415 hoor.
Nick is wel koel. En een twinkquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat je die benaming gebruikt, maakt mij al blij. Al geloof ik niet dat ik je ken.
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
oh god ben je bij de bbq meet geweest?2c-b is saai.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
oh god ben je bij de bbq meet geweest?JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft jouw adresje nog meer op voorraad?![]()
Het zijn de dames die de seks willen en de nerdjes die genegenheid willenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
In de friendzone wordt je niet geplaatst, daar zit je vanaf het begin al in, of je werkt jezelf er in.
Ik snap dat het woord is verbonden aan boehoe nurdjes die denken dat slijmen tot seks leidt en de schuld aan het meisje geven als het niet lukt
stelletje beta's
gelukkig ben ik een baas
Ik hoor andere verhalenquote:
Hoi, ik ben Nick. Aangenaam.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat je die benaming gebruikt, maakt mij al blij. Al geloof ik niet dat ik je ken.
Ik krijg wat DOM van hem, weet niet hoe veel, maar ik kan vast wel een zegeltje kwijtquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:24 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja
Heeft jouw adresje nog meer op voorraad?
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nick is wel koel. En een twink
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hij heeft pizza betaald, so yeah
Neat. En 2cb?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik krijg wat DOM van hem, weet niet hoe veel, maar ik kan vast wel een zegeltje kwijt
In welke wereld leef jij dat er geen genegenheid is bij seks?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het zijn de dames die de seks willen en de nerdjes die genegenheid willen
Deceptie
Ik hou wel van twinksquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nick is wel koel. En een twink
Hallo Nick, ik ben Kaneel.quote:
Had hij niet heel veel van, maar mag een keertje mee doenquote:
Jij bent zo jong, blijf eens van dat soort dingen af.quote:
Ik vond het niet zo bijzonder. Direct na truffels gebruikt om in een trip te blijven hangen. Visueel werd op dat moment heftiger, maar ik vond het visueel minder tof dan truffels.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik hoor andere verhalen
Ik zie wel, misschien is het wat tammetjes, maar in zijn eigen waarde heel tof
Tja de friendzone dusquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
In welke wereld leef jij dat er geen genegenheid is bij seks?
Tof tof. We hebben niet veel gepraat verder.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hou wel van twinks
[..]
Hallo Nick, ik ben Kaneel.
Ik ga morgen mijn dinnetje wel even vragen over jou of ze jou ook lief vond
Ja maar truffels zijn ook wat heftiger volgens mij. Truffels durf ik sowieso nog niet aan, dus daarom DOM, zit ook een amphetaminestaartje aan wat me prettig lijktquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij bent zo jong, blijf eens van dat soort dingen af. [ afbeelding ]
[..]
Ik vond het niet zo bijzonder. Direct na truffels gebruikt om in een trip te blijven hangen. Visueel werd op dat moment heftiger, maar ik vond het visueel minder tof dan truffels.
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij bent zo jong, blijf eens van dat soort dingen af. [ afbeelding ]
[..]
Ik vond het niet zo bijzonder. Direct na truffels gebruikt om in een trip te blijven hangen. Visueel werd op dat moment heftiger, maar ik vond het visueel minder tof dan truffels.
Als je VA kent, ken je bijvoorbeeld heloef dan ook?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:28 schreef DrNick het volgende:
[..]
Tof tof. We hebben niet veel gepraat verder.
In jouw geval is dat een een friendplanet geloof ikquote:
Nope.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je VA kent, ken je bijvoorbeeld heloef dan ook?
heloefquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je VA kent, ken je bijvoorbeeld heloef dan ook?
Een friend universe en ik zit vast in een zwart gatquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In jouw geval is dat een een friendplanet geloof ik
Dat zou vooruitgang zijnquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een friend universe en ik zit vast in een zwart gathihaho
Het is een goede om mee te beginnen. Denk dat je daarna ook de truffels wel aan durft. Ik heb nu twee keer truffels op dezelfde locatie gedaan. En twee keer identiek dezelfde trip gehad. Dus ik wil dat pas weer als ik een leuke locatie heb. Misschien eens een nachtje kamperen ofzo.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar truffels zijn ook wat heftiger volgens mij. Truffels durf ik sowieso nog niet aan, dus daarom DOM, zit ook een amphetaminestaartje aan wat me prettig lijkt
Ik vind x het tofste, ultieme liefde.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:30 schreef DrNick het volgende:
Van wat ik tot nu toe heb gebruikt, vind ik het over het algemeen het tofste. Qua gevoel is xtc leuker tho. Truffels komen deze zomer denk ik.
De persoon die pretendeert in de friendzone te zitten. Dat is degene die het zich aantrekt.quote:
There is no offence where none is takenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De persoon die pretendeert in de friendzone te zitten. Dat is degene die het zich aantrekt.
Ja, sowiesoquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind x het tofste, ultieme liefde.
Was die dat maar.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja.... het klinkt of je aan het dealen bent
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In jouw geval is dat een een friendplanet geloof ik
In een parallel universum is Faxie de ultieme Casanova. Vrouwen aan zijn voeten zover de horizon reikt.quote:
Het zou zo maar kunnenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In een parallel universum is Faxie de ultieme Casanova. Vrouwen aan zijn voeten zover de horizon reikt.
Ik heb een huisgenoot met een soortgelijke lucratieve bezigheidquote:
Regel eens wat voor mij dan.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb een huisgenoot met een soortgelijke lucratieve bezigheid
molly, kristallen? De speed laatst was 73% puur. En dat is de max aangezien amfetamine is gebonden aan een sulfaat.quote:
Molly. Speed doe ik niet aan, ik ben een net meisje.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
molly, kristallen? De speed laatst was 73% puur. En dat is de max aangezien amfetamine is gebonden aan een sulfaat.
Dus harde pokoe
Neen. Voor bekenden wil ik best wat regelen, helemaal als ik dan wat meer in een keer kan fixen.quote:
Dat was vooral om aan te geven dat het kwaliteit isquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Molly. Speed doe ik niet aan, ik ben een net meisje.
Voor onbekenden is ook niet echt slim om te doen. Straks is het de pliesiequote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Neen. Voor bekenden wil ik best wat regelen, helemaal als ik dan wat meer in een keer kan fixen.
Thanksquote:Op zondag 17 mei 2015 00:00 schreef Myraela het volgende:
Oh, nou ik zal je maar vertrouwen op je mooie blauwe ogen he.
zou je art doen?quote:
Ja, ze was er. Zulks een skatjequote:Op zondag 17 mei 2015 00:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zou je art doen?
was straw er?
straw
nou ik welquote:Op zondag 17 mei 2015 00:19 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja, ze was er. Zulks een skatje
Ik zou art denk ik niet doen, nee. Y?
Jammerquote:
Droom zachtquote:Op zondag 17 mei 2015 00:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jammer![]()
Overigens is aeque een mooie man. Yv, Feer en Carmen zijn schatjes. Yats is een topgast
. Thijs is natuurlijk verschrikkelijk, maar dat had iedereen wel verwacht
![]()
. De rest was ook allemaal reuze gezellig en leuk en zo. Meet ontmaagding was een succes. Thanks voor de organisatie HW en Inolvi! Trusten!
quote:Op zondag 17 mei 2015 01:45 schreef Californium het volgende:
Was leuk. Ik heb een nieuwe liefde... Freaking hell
.
Trusten schatjes
Had je toch beter met mij mee kunnen rijden...quote:Op zondag 17 mei 2015 01:47 schreef yats het volgende:
En toen reed de trein pas over een uur. Dat word dus lopend naar huis
En alle nieuwe roddels kunnen horenquote:Op zondag 17 mei 2015 01:52 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Had je toch beter met mij mee kunnen rijden...
quote:Op zondag 17 mei 2015 00:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jammer![]()
Overigens is aeque een mooie man. Yv, Feer en Loka zijn schatjes. Yats is een topgast
![]()
. De rest was ook allemaal reuze gezellig en leuk en zo. Meet ontmaagding was een succes. Thanks voor de organisatie HW en Inolvi! Trusten!
En zwerversquote:
Jaquote:Op zondag 17 mei 2015 01:52 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Had je toch beter met mij mee kunnen rijden...
Friend!quote:
Enorm veel. Ik loop nu met twee vrouwen aan mijn arm.quote:
Ik ben niet anders van je gewend.quote:Op zondag 17 mei 2015 01:57 schreef yats het volgende:
[..]
Enorm veel. Ik loop nu met twee vrouwen aan mijn arm.
Botte pech?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe noem je het dan als je iemand wel aardig vindt maar niet aantrekkelijk?
Yatsgezelligquote:Op zondag 17 mei 2015 01:57 schreef yats het volgende:
[..]
Enorm veel. Ik loop nu met twee vrouwen aan mijn arm.
Art is mooi, Cali heeft een lover (of liefde), eenden all around, Yvie trekt rare vogels aan, das het een beetje samengevat? En jij bent verschrikkelijk maar dat klopt vast niet.quote:Op zondag 17 mei 2015 01:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Friend!
Je hebt wat gemist hoorMaar lees even terug en je bent snel up to speed
Art was dusdanig onder de indruk van me dat ik van hem Straw mocht opwarmen. De rest klopt wel.quote:Op zondag 17 mei 2015 02:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Art is mooi, Cali heeft een lover (of liefde), eenden all around, Yvie trekt rare vogels aan, das het een beetje samengevat? En jij bent verschrikkelijk maar dat klopt vast niet.
Diepe zuchtquote:
Klinkt als een goede meetquote:Op zondag 17 mei 2015 02:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Art was dusdanig onder de indruk van me dat ik van hem Straw mocht opwarmen. De rest klopt wel.
Ooit Yats, gaat men niet meer trouwen, maar gaat men Yatsen. Geef het wat tijd en je bent onsterfelijk.quote:
Ja, en je hebt een fijne kontquote:
Was het ookquote:
thxquote:Op zondag 17 mei 2015 02:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, en je hebt een fijne kont![]()
[..]
Was het ookEnorm genoten en heerlijk gegeten ook. En heel gemoedelijk
Kan ook bijna niet anders met deze mensen. Misschien heeft iedereen 'iets' maar iedereen heeft wel een goed hartquote:Op zondag 17 mei 2015 02:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Was het ookEnorm genoten en heerlijk gegeten ook. En heel gemoedelijk
Dan wens ik ze veel succes...quote:Op zondag 17 mei 2015 02:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ooit Yats, gaat men niet meer trouwen, maar gaat men Yatsen. Geef het wat tijd en je bent onsterfelijk.
Zou strelenquote:
True. Het was net of we elkaar al lang kenden. Zorgde voor leuke ontmoetingen en leuke gesprekkenquote:Op zondag 17 mei 2015 02:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Kan ook bijna niet anders met deze mensen. Misschien heeft iedereen 'iets' maar iedereen heeft wel een goed hart
quote:Op zondag 17 mei 2015 02:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zou strelen
Oh wacht, dat deed ik ook
[..]
True. Het was net of we elkaar al lang kenden. Zorgde voor leuke ontmoetingen en leuke gesprekken
/smooth!quote:Op zondag 17 mei 2015 02:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zou strelen
Oh wacht, dat deed ik ook
[..]
True. Het was net of we elkaar al lang kenden. Zorgde voor leuke ontmoetingen en leuke gesprekken
quote:
Ach, viel wel meequote:
quote:Op zondag 17 mei 2015 02:16 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Smooth hoeft ook niet, je bent een toffe gozer en dat is genoeg![]()
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:32 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik hoest nog liever als een malle.Jammer weer hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die gaan we natuurlijk niet openbaren.quote:
quote:Op zondag 17 mei 2015 02:18 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Die gaan we natuurlijk niet openbaren.
Omdat je niet naar de meet bent geweest, duh.quote:Op zondag 17 mei 2015 02:20 schreef Faxie het volgende:
Ik ga maar eens. Leuke dag gehad maar op een of andere manier voel ik me kut
Helaas wel. Vol op d'r kruin in het Vondelpark. Ze is zeker 10 minuten bezig geweest om het schoon te makenquote:Op zondag 17 mei 2015 02:19 schreef xFriendx het volgende:
En Yvie door een vogel op de korrel genomen....dat is toch niet wat ik denk dat het is? Arme Yvie.
Was loos?quote:Op zondag 17 mei 2015 02:20 schreef Faxie het volgende:
Ik ga maar eens. Leuke dag gehad maar op een of andere manier voel ik me kut
Ahwquote:Op zondag 17 mei 2015 02:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Helaas wel. Vol op d'r kruin in het Vondelpark. Ze is zeker 10 minuten bezig geweest om het schoon te maken
Doe dat, zal ze leuk vindenquote:Op zondag 17 mei 2015 02:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
AhwMisschien moet ik dan toch maar hopen dat Feyenoord morgen die 3e plek pakt zodat ze het weekend positief kan afsluiten.
He! Grrrrquote:Op zondag 17 mei 2015 02:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
AhwMisschien moet ik dan toch maar hopen dat Feyenoord morgen die 3e plek pakt zodat ze het weekend positief kan afsluiten.
Slaap lekkerquote:
Zeker!quote:Op zondag 17 mei 2015 02:28 schreef xFriendx het volgende:
Ik ga ook maffen ja. Tempo bier drinken ging lekker maar nu wel behoefte aan m'n bed.
In ieder geval tof om te horen dat jullie meet super was!!!
Genoteerd. Dank.quote:Op zondag 17 mei 2015 00:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jammer![]()
Overigens is aeque een mooie man. Yv, Feer en Loka zijn schatjes. Yats is een topgast
![]()
Jammer dat je er niet bij was Frau.quote:Op zondag 17 mei 2015 02:30 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Genoteerd. Dank.
Top dat het gezellignn was!
Slapen
Ik ben Hosti niets verschuldigd. Beter lezen!quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:46 schreef twi het volgende:
[..]
7,50 in natura. Dat is al gauw een minuut of drie.
Wait whay now?quote:Op zondag 17 mei 2015 02:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben Hosti niets verschuldigd. Beter lezen!
Nu slapen. Gr.
Was in de trein al, broquote:Op zondag 17 mei 2015 02:58 schreef yats het volgende:
Zo, eindelijk thuis. Ik weet 1 ding, morgenmiddag is t RIP yats
Andere reden, ik ben nog steeds niet moequote:
Nee, je went aan weinig slaapquote:
Nee, helaas niet. Ik woon vlakbij Arnhemquote:
daar kan hij de volgende maanden zijn bek niet over houdenquote:Op zondag 17 mei 2015 07:02 schreef artelligence het volgende:
Aeque heeft (onvrijwillig?) seks gehad. Lucky bastard.
quote:Op zondag 17 mei 2015 07:02 schreef artelligence het volgende:
Aeque heeft (onvrijwillig?) seks gehad. Lucky bastard.
Hij werd overduidelijk onweerstaanbaar gevonden. En terecht hoor.quote:Op zondag 17 mei 2015 07:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Wat lees ik allemaal
En goedemorgen![]()
hosselskillz, je hebt ze of je hebt ze niet.quote:Op zondag 17 mei 2015 07:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij werd overduidelijk onweerstaanbaar gevonden. En terecht hoor.
Ohh okequote:
Luilakjequote:Op zondag 17 mei 2015 08:09 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ohh oke
Ik heb amper geslapen, hmm. Maar als ik nu blijf liggen dan kom ik er later
Niet meer uit![]()
En dan lekker een ontbijtjequote:
Daar kan een mens toch niet op leven?quote:Op zondag 17 mei 2015 08:25 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Yoghurt met ontbijtgranenik heb niet veel anders.
Ik wel, als ik maar op tijd m'n lunch heb danquote:
Omelet.quote:Op zondag 17 mei 2015 08:47 schreef xFriendx het volgende:
Ik heb nog toscaanse ham oud, kaas, eieren. Keuzes keuzes
Precies, zondag is havermoutpannenkoeken dag!quote:
Wat hebben jullie met Thijs gedaan?!quote:
Goodmorning LoLaquote:
Dat zou dan al om half 10 zijnquote:Op zondag 17 mei 2015 08:47 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik wel, als ik maar op tijd m'n lunch heb dan
[..]
Omelet.
Zonder terug te lezen; wie?!quote:Op zondag 17 mei 2015 08:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goodmorning LoLa
Ik heb een email van de FATF in m'n inboxShit just got real
Dat klinkt al beterquote:Op zondag 17 mei 2015 08:51 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Precies, zondag is havermoutpannenkoeken dag!
Juist. Als ontbijt!quote:
Lucky youquote:
FATF:quote:
Naam van het rapport: Financing of the Terrorist Organisation Islamic State in Iraq and the Levant (ISIL).quote:The Financial Action Task Force (FATF) is an independent inter-governmental body that develops and
promotes policies to protect the global financial system against money laundering, terrorist financing
and the financing of proliferation of weapons of mass destruction. The FATF Recommendations are
recognised as the global anti-money laundering (AML) and counter-terrorist financing (CFT) standard.
For more information about the FATF, please visit the website: www.fatf-gafi.org
spamquote:Op zondag 17 mei 2015 08:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
FATF:
[..]
Naam van het rapport: Financing of the Terrorist Organisation Islamic State in Iraq and the Levant
(ISIL).
Op een zondagfuckingmorgen.....
Tenzij ik me ga inspannen natuurlijkquote:
Niet opstaan voor een toiletstop dan ook hequote:Op zondag 17 mei 2015 08:58 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Tenzij ik me ga inspannen natuurlijkMaar ik chill nu met Breaking Bad aan so I'm aaalll guuuuuud
Iedereen heeft afwijkingen... Maar dit...quote:Op zondag 17 mei 2015 08:56 schreef xFriendx het volgende:
PannenkoekenVind ik niet lekker
Tis een afwijking.
Hij is los...quote:
Ik ben gelukkig geen zeikwijf dus dat scheeltquote:Op zondag 17 mei 2015 08:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet opstaan voor een toiletstop dan ook he
Was het maar waarquote:
I know. Beyond repairquote:Op zondag 17 mei 2015 09:00 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Iedereen heeft afwijkingen... Maar dit...
Ook geen schijterd?quote:Op zondag 17 mei 2015 09:00 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig geen zeikwijf dus dat scheelt
waarom krijg je dat soort mailtjes barbie... heb je ons iets te vertellen?quote:
Weet niet precies wat voor werk je doet, maar wat moet jij er nu mee doen? (behalve lezen natuurlijk).quote:Op zondag 17 mei 2015 08:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
FATF:
[..]
Naam van het rapport: Financing of the Terrorist Organisation Islamic State in Iraq and the Levant (ISIL).
Op een zondagfuckingmorgen.....
quote:Op zondag 17 mei 2015 09:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
waarom krijg je dat soort mailtjes barbie... heb je ons iets te vertellen?
Ik ben fraud & risk analyst. En aangezien wij 100% online werken zijn de geldstromen die via ons bedrijf lopen meer blootgesteld aan frauduleuze praktijken zoals witwassen van crimineel geld.quote:Op zondag 17 mei 2015 09:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Weet niet precies wat voor werk je doet, maar wat moet jij er nu mee doen? (behalve lezen natuurlijk).
oeh spannendquote:Op zondag 17 mei 2015 09:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Ik ben fraud & risk analyst. En aangezien wij 100% online werken zijn de geldstromen die via ons bedrijf lopen meer blootgesteld aan frauduleuze praktijken zoals witwassen van crimineel geld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |