Doe dat, zal ze leuk vindenquote:Op zondag 17 mei 2015 02:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
AhwMisschien moet ik dan toch maar hopen dat Feyenoord morgen die 3e plek pakt zodat ze het weekend positief kan afsluiten.
He! Grrrrquote:Op zondag 17 mei 2015 02:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
AhwMisschien moet ik dan toch maar hopen dat Feyenoord morgen die 3e plek pakt zodat ze het weekend positief kan afsluiten.
Slaap lekkerquote:
Zeker!quote:Op zondag 17 mei 2015 02:28 schreef xFriendx het volgende:
Ik ga ook maffen ja. Tempo bier drinken ging lekker maar nu wel behoefte aan m'n bed.
In ieder geval tof om te horen dat jullie meet super was!!!
Genoteerd. Dank.quote:Op zondag 17 mei 2015 00:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jammer![]()
Overigens is aeque een mooie man. Yv, Feer en Loka zijn schatjes. Yats is een topgast
. Thijs is natuurlijk verschrikkelijk, maar dat had iedereen wel verwacht
![]()
. De rest was ook allemaal reuze gezellig en leuk en zo. Meet ontmaagding was een succes. Thanks voor de organisatie HW en Inolvi! Trusten!
Jammer dat je er niet bij was Frau.quote:Op zondag 17 mei 2015 02:30 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Genoteerd. Dank.
Top dat het gezellignn was!
Slapen
Ik ben Hosti niets verschuldigd. Beter lezen!quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:46 schreef twi het volgende:
[..]
7,50 in natura. Dat is al gauw een minuut of drie.
Wait whay now?quote:Op zondag 17 mei 2015 02:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben Hosti niets verschuldigd. Beter lezen!
Nu slapen. Gr.
Was in de trein al, broquote:Op zondag 17 mei 2015 02:58 schreef yats het volgende:
Zo, eindelijk thuis. Ik weet 1 ding, morgenmiddag is t RIP yats
Andere reden, ik ben nog steeds niet moequote:
Nee, je went aan weinig slaapquote:
Nee, helaas niet. Ik woon vlakbij Arnhemquote:
daar kan hij de volgende maanden zijn bek niet over houdenquote:Op zondag 17 mei 2015 07:02 schreef artelligence het volgende:
Aeque heeft (onvrijwillig?) seks gehad. Lucky bastard.
quote:Op zondag 17 mei 2015 07:02 schreef artelligence het volgende:
Aeque heeft (onvrijwillig?) seks gehad. Lucky bastard.
Hij werd overduidelijk onweerstaanbaar gevonden. En terecht hoor.quote:Op zondag 17 mei 2015 07:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Wat lees ik allemaal
En goedemorgen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |