hosselskillz, je hebt ze of je hebt ze niet.quote:Op zondag 17 mei 2015 07:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij werd overduidelijk onweerstaanbaar gevonden. En terecht hoor.
Ohh okequote:
Luilakjequote:Op zondag 17 mei 2015 08:09 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ohh oke
Ik heb amper geslapen, hmm. Maar als ik nu blijf liggen dan kom ik er later
Niet meer uit![]()
En dan lekker een ontbijtjequote:
Daar kan een mens toch niet op leven?quote:Op zondag 17 mei 2015 08:25 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Yoghurt met ontbijtgranenik heb niet veel anders.
Ik wel, als ik maar op tijd m'n lunch heb danquote:
Omelet.quote:Op zondag 17 mei 2015 08:47 schreef xFriendx het volgende:
Ik heb nog toscaanse ham oud, kaas, eieren. Keuzes keuzes
Precies, zondag is havermoutpannenkoeken dag!quote:
Wat hebben jullie met Thijs gedaan?!quote:
Goodmorning LoLaquote:
Dat zou dan al om half 10 zijnquote:Op zondag 17 mei 2015 08:47 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik wel, als ik maar op tijd m'n lunch heb dan
[..]
Omelet.
Zonder terug te lezen; wie?!quote:Op zondag 17 mei 2015 08:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goodmorning LoLa
Ik heb een email van de FATF in m'n inboxShit just got real
Dat klinkt al beterquote:Op zondag 17 mei 2015 08:51 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Precies, zondag is havermoutpannenkoeken dag!
Juist. Als ontbijt!quote:
Lucky youquote:
FATF:quote:
Naam van het rapport: Financing of the Terrorist Organisation Islamic State in Iraq and the Levant (ISIL).quote:The Financial Action Task Force (FATF) is an independent inter-governmental body that develops and
promotes policies to protect the global financial system against money laundering, terrorist financing
and the financing of proliferation of weapons of mass destruction. The FATF Recommendations are
recognised as the global anti-money laundering (AML) and counter-terrorist financing (CFT) standard.
For more information about the FATF, please visit the website: www.fatf-gafi.org
spamquote:Op zondag 17 mei 2015 08:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
FATF:
[..]
Naam van het rapport: Financing of the Terrorist Organisation Islamic State in Iraq and the Levant
(ISIL).
Op een zondagfuckingmorgen.....
Tenzij ik me ga inspannen natuurlijkquote:
Niet opstaan voor een toiletstop dan ook hequote:Op zondag 17 mei 2015 08:58 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Tenzij ik me ga inspannen natuurlijkMaar ik chill nu met Breaking Bad aan so I'm aaalll guuuuuud
Iedereen heeft afwijkingen... Maar dit...quote:Op zondag 17 mei 2015 08:56 schreef xFriendx het volgende:
PannenkoekenVind ik niet lekker
Tis een afwijking.
Hij is los...quote:
Ik ben gelukkig geen zeikwijf dus dat scheeltquote:Op zondag 17 mei 2015 08:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet opstaan voor een toiletstop dan ook he
Was het maar waarquote:
I know. Beyond repairquote:Op zondag 17 mei 2015 09:00 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Iedereen heeft afwijkingen... Maar dit...
Ook geen schijterd?quote:Op zondag 17 mei 2015 09:00 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig geen zeikwijf dus dat scheelt
waarom krijg je dat soort mailtjes barbie... heb je ons iets te vertellen?quote:
Weet niet precies wat voor werk je doet, maar wat moet jij er nu mee doen? (behalve lezen natuurlijk).quote:Op zondag 17 mei 2015 08:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
FATF:
[..]
Naam van het rapport: Financing of the Terrorist Organisation Islamic State in Iraq and the Levant (ISIL).
Op een zondagfuckingmorgen.....
quote:Op zondag 17 mei 2015 09:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
waarom krijg je dat soort mailtjes barbie... heb je ons iets te vertellen?
Ik ben fraud & risk analyst. En aangezien wij 100% online werken zijn de geldstromen die via ons bedrijf lopen meer blootgesteld aan frauduleuze praktijken zoals witwassen van crimineel geld.quote:Op zondag 17 mei 2015 09:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Weet niet precies wat voor werk je doet, maar wat moet jij er nu mee doen? (behalve lezen natuurlijk).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |