quote:Op zondag 17 mei 2015 01:45 schreef Californium het volgende:
Was leuk. Ik heb een nieuwe liefde... Freaking hell
.
Trusten schatjes
Had je toch beter met mij mee kunnen rijden...quote:Op zondag 17 mei 2015 01:47 schreef yats het volgende:
En toen reed de trein pas over een uur. Dat word dus lopend naar huis
En alle nieuwe roddels kunnen horenquote:Op zondag 17 mei 2015 01:52 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Had je toch beter met mij mee kunnen rijden...
quote:Op zondag 17 mei 2015 00:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jammer![]()
Overigens is aeque een mooie man. Yv, Feer en Loka zijn schatjes. Yats is een topgast
. Thijs is natuurlijk verschrikkelijk, maar dat had iedereen wel verwacht
![]()
. De rest was ook allemaal reuze gezellig en leuk en zo. Meet ontmaagding was een succes. Thanks voor de organisatie HW en Inolvi! Trusten!
En zwerversquote:
Jaquote:Op zondag 17 mei 2015 01:52 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Had je toch beter met mij mee kunnen rijden...
Friend!quote:
Enorm veel. Ik loop nu met twee vrouwen aan mijn arm.quote:
Ik ben niet anders van je gewend.quote:Op zondag 17 mei 2015 01:57 schreef yats het volgende:
[..]
Enorm veel. Ik loop nu met twee vrouwen aan mijn arm.
Botte pech?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe noem je het dan als je iemand wel aardig vindt maar niet aantrekkelijk?
Yatsgezelligquote:Op zondag 17 mei 2015 01:57 schreef yats het volgende:
[..]
Enorm veel. Ik loop nu met twee vrouwen aan mijn arm.
Art is mooi, Cali heeft een lover (of liefde), eenden all around, Yvie trekt rare vogels aan, das het een beetje samengevat? En jij bent verschrikkelijk maar dat klopt vast niet.quote:Op zondag 17 mei 2015 01:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Friend!
Je hebt wat gemist hoorMaar lees even terug en je bent snel up to speed
Art was dusdanig onder de indruk van me dat ik van hem Straw mocht opwarmen. De rest klopt wel.quote:Op zondag 17 mei 2015 02:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Art is mooi, Cali heeft een lover (of liefde), eenden all around, Yvie trekt rare vogels aan, das het een beetje samengevat? En jij bent verschrikkelijk maar dat klopt vast niet.
Diepe zuchtquote:
Klinkt als een goede meetquote:Op zondag 17 mei 2015 02:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Art was dusdanig onder de indruk van me dat ik van hem Straw mocht opwarmen. De rest klopt wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |