Ik denk niet dat ik kaneel ooit weet te bekeren tot het linuxfanboyschap waaraan ikzelf ten prooi gevallen ben.quote:
Nee, enkel op aanvraag verkrijgbaar.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:40 schreef Fascination het volgende:
Hebben jullie je trouwfoto's al eens in US gepost?![]()
Zitten daar van die pareltjes bij waarop jullie naar elkaars hand reiken bij een boom?quote:
Neequote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zitten daar van die pareltjes bij waarop jullie naar elkaars hand reiken bij een boom?
Omdat ik daar te dom voor ben zeker?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik kaneel ooit weet te bekeren tot het linuxfanboyschap waaraan ikzelf ten prooi gevallen ben.
Ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:48 schreef Lokasenna het volgende:
Ik krijg altijd een beetje jeuk van dat soort fotoseries.
Oh, dan hoef ik ze niet te zien.quote:
Omdat het je te weinig kan schelen welk OS je gebruikt, te zien aan waar je nu op werkt. :$quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik daar te dom voor ben zeker?
Kom ik later op terug.quote:
Nee, dat is te populair obscuur. Faxie is meer van FreeBSD.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:51 schreef Fascination het volgende:
Ik denk dat je Faxie wel kan bekeren tot linux. Klinkt wel obscuur en underground.
Er zijn best distro's die faxiewaardig obscuur zijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:51 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, dat is te populair obscuur. Faxie is meer van FreeBSD.
Maar we hebben wel een foto dat we tegelijk in de lucht springen.quote:
Ik hoef er niks bijzonders op te doen behalve typen, internetten en gamen dus heb me er nooit in verdieptquote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omdat het je te weinig kan schelen welk OS je gebruikt, te zien aan waar je nu op werkt. :$
1 keer Googlen en ik heb hem al te pakken:quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er zijn best distro's die faxiewaardig obscuur zijn.
Daarom, jij zou die moeite er helemaal niet voor over hebben.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoef er niks bijzonders op te doen behalve typen, internetten en gamen dus heb me er nooit in verdiept
Is het zoveel moeite dan?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daarom, jij zou die moeite er helemaal niet voor over hebben.
CD-tje branden en installeren, even uitzoeken welke programma's je voor wat moet gebruiken.quote:
wij! Helemaal voorin. De tokkies met bierquote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:13 schreef Fera het volgende:
Wie zit er nu in de trein vanuit Nijmegen naar Utrecht? Nu net bij Driebergen weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |