Neat. En 2cb?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik krijg wat DOM van hem, weet niet hoe veel, maar ik kan vast wel een zegeltje kwijt
In welke wereld leef jij dat er geen genegenheid is bij seks?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het zijn de dames die de seks willen en de nerdjes die genegenheid willen
Deceptie
Ik hou wel van twinksquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nick is wel koel. En een twink
Hallo Nick, ik ben Kaneel.quote:
Had hij niet heel veel van, maar mag een keertje mee doenquote:
Jij bent zo jong, blijf eens van dat soort dingen af.quote:
Ik vond het niet zo bijzonder. Direct na truffels gebruikt om in een trip te blijven hangen. Visueel werd op dat moment heftiger, maar ik vond het visueel minder tof dan truffels.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik hoor andere verhalen
Ik zie wel, misschien is het wat tammetjes, maar in zijn eigen waarde heel tof
Tja de friendzone dusquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
In welke wereld leef jij dat er geen genegenheid is bij seks?
Tof tof. We hebben niet veel gepraat verder.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hou wel van twinks
[..]
Hallo Nick, ik ben Kaneel.
Ik ga morgen mijn dinnetje wel even vragen over jou of ze jou ook lief vond
Ja maar truffels zijn ook wat heftiger volgens mij. Truffels durf ik sowieso nog niet aan, dus daarom DOM, zit ook een amphetaminestaartje aan wat me prettig lijktquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij bent zo jong, blijf eens van dat soort dingen af. [ afbeelding ]
[..]
Ik vond het niet zo bijzonder. Direct na truffels gebruikt om in een trip te blijven hangen. Visueel werd op dat moment heftiger, maar ik vond het visueel minder tof dan truffels.
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij bent zo jong, blijf eens van dat soort dingen af. [ afbeelding ]
[..]
Ik vond het niet zo bijzonder. Direct na truffels gebruikt om in een trip te blijven hangen. Visueel werd op dat moment heftiger, maar ik vond het visueel minder tof dan truffels.
Als je VA kent, ken je bijvoorbeeld heloef dan ook?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:28 schreef DrNick het volgende:
[..]
Tof tof. We hebben niet veel gepraat verder.
In jouw geval is dat een een friendplanet geloof ikquote:
Nope.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je VA kent, ken je bijvoorbeeld heloef dan ook?
heloefquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je VA kent, ken je bijvoorbeeld heloef dan ook?
Een friend universe en ik zit vast in een zwart gatquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In jouw geval is dat een een friendplanet geloof ik
Dat zou vooruitgang zijnquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een friend universe en ik zit vast in een zwart gathihaho
Het is een goede om mee te beginnen. Denk dat je daarna ook de truffels wel aan durft. Ik heb nu twee keer truffels op dezelfde locatie gedaan. En twee keer identiek dezelfde trip gehad. Dus ik wil dat pas weer als ik een leuke locatie heb. Misschien eens een nachtje kamperen ofzo.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar truffels zijn ook wat heftiger volgens mij. Truffels durf ik sowieso nog niet aan, dus daarom DOM, zit ook een amphetaminestaartje aan wat me prettig lijkt
Ik vind x het tofste, ultieme liefde.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:30 schreef DrNick het volgende:
Van wat ik tot nu toe heb gebruikt, vind ik het over het algemeen het tofste. Qua gevoel is xtc leuker tho. Truffels komen deze zomer denk ik.
De persoon die pretendeert in de friendzone te zitten. Dat is degene die het zich aantrekt.quote:
There is no offence where none is takenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De persoon die pretendeert in de friendzone te zitten. Dat is degene die het zich aantrekt.
Ja, sowiesoquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind x het tofste, ultieme liefde.
Was die dat maar.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja.... het klinkt of je aan het dealen bent
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In jouw geval is dat een een friendplanet geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |