Ziet er goed uit!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:07 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
Tattaaaa.
http://www.ah.nl/allerhan(...)iatelle-met-biefstuk
Dat je die nog durfde op te eten met die datumquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:31 schreef RoodWitBlauw het volgende:
[ afbeelding ]
Het was zwaar boven verwachting. Echt wel lekker.
De kip ligt rauw gemarineerd in de stoomverpakking voordat je hem gaar stoomt.
Kip was lekker sappig iig
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat je die nog durfde op te eten met die datum
Is dat nou wat, of alleen lekker na een luie avond met een paar bier?quote:
Is leuke snack! Lekkerder dan ik had verwachtquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:51 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Is dat nou wat, of alleen lekker na een luie avond met een paar bier?
Gestopt met vegan zijn?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:33 schreef badtripbob het volgende:
Heb vandaag lamsvlees op. Schotel met geitenkaas of zo in de salade
Ik weet nooit wat ik moet denken bij je berichtjesquote:Op woensdag 13 mei 2015 10:36 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Denk jij echt dat ik niet meer vegan zou kunnen zijn?
Verse perzik?!quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Bak vla/verse rijpe perzik en slagroom.. NOM
Jaquote:
bad trip gehad? vega-boyquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:33 schreef badtripbob het volgende:
Heb vandaag lamsvlees op. Schotel met geitenkaas of zo in de salade
Neen hele goede.quote:
Zit je alleen zo'n fles op te zuipen?quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:57 schreef Iwanius het volgende:
Uurtje of wat geleden deze aloude combinatie maar weer eens genuttigd. Nu om te acclimatiseren dit.
Mwja fles is misschien net 1 liter? A 10/12% omgerekend 3 halve liters pils niet zoveel toch? Al helemaal geen zuipenquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:05 schreef lighted het volgende:
[..]
Zit je alleen zo'n fles op te zuipen?
Voor dat tijdstip?quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:29 schreef Geerd het volgende:
omgerekend 3 halve liters pils niet zoveel toch
Uhh boeiend? Net of tijd wat uitmaaktquote:
dit keer nog net niet maar je begint de laatste week ineens met alcohol (bij je ontbijt). Uurtje of 9 of 10? Ik vind het wel een beetje zorgelijk om daarmee te beginnen, hiervoor deed je dat nog niet. Kijk je uit?quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:57 schreef Iwanius het volgende:
Uurtje of wat geleden deze aloude combinatie maar weer eens genuttigd. Nu om te acclimatiseren dit.
Ergens op de wereld is het vast 1700h geweest..quote:Op donderdag 14 mei 2015 16:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
WHo alcoholist !!!!! Het is nog geen 22.00
quote:Op donderdag 14 mei 2015 16:47 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Ergens op de wereld is het vast 1700h geweest..![]()
En volgens mij begon jij nog eerder dan ik
Ik heb wel wat voor jequote:Op donderdag 14 mei 2015 16:52 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik ging naar trek, zag dit en ging weer naar huisgeen idee wat ik zo ga eten dus
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 mei 2015 17:25 schreef Curiosity het volgende:
Asperges met ei,ham ,gebakken aardappelen en saus.
Het was erg lekker. Beetje een traditie met hemelvaartsdag.quote:
Je zou zeggen dat je nu wel een keer aan het Nederlandse klimaat gewend bent met al jequote:Op donderdag 14 mei 2015 11:57 schreef Iwanius het volgende:
Jij steekt je sigaren aan met een aansteker?quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:57 schreef Iwanius het volgende:
Wat is er mis met een gasaansteker?quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:42 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Jij steekt je sigaren aan met een aansteker?![]()
OT: Ik zet de grill zo nog even aan, vlees en bier.
Je kan er prima je cederhoutje mee aansteken.quote:
was het lekker? ik wil het morgen misschien maken!quote:Op donderdag 14 mei 2015 17:08 schreef golfer het volgende:
Straks: lamsrack met pistachekorst uit de oven met daarbij wat lentegroenten.
recept
Teringquote:Op donderdag 14 mei 2015 22:27 schreef Geerd het volgende:
Vanmiddag 4 runder saucijzen op, maar zo een middagje fokken kost meer energie dan je denkt dus deze ook maar net op gemaakt![]()
![]()
[Grillspecialiteiten] Broodje döner kebab met extra vlees, Sambal
[Grillspecialiteiten] Shoarma reuze, Knoflooksaus
En hij smaakte weer als vanouds.quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:29 schreef Geerd het volgende:
Mwja fles is misschien net 1 liter? A 10/12% omgerekend 3 halve liters pils niet zoveel toch? Al helemaal geen zuipen
Net zo als met drinken. is een goeie paffert nuttigen geschikt voor elk moment van de dag.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:42 schreef sirdanilot het volgende:
Heel af en toe zo'n dikke sigaar lijkt me wel lekker maar jij rookt ze wel erg vaak, lijkt me niet lekker meer.
Dank voor de zorg maar het gaat uitstekend met mij. Maar als je goed opgemerkt dan zag je ook dat ik wel elke keer iets anders vooraf drink en alvorens de fles opengaat. Daarnaast heb ik dan al meestal een bodempje qua eten gelegd want alcohol in hoeveelheden op een lege maag is vragen om problemen.Daarbij moet je zoiets over een paar uurtjes uitstrijken alvorens die fles leeg is tenzij er iemand bijkomt en dan kan dat oplopen tot 5?6?7? flessen in die tijdsperiode met zijn tweeen. Ben tenslotte een bubbels liefhebber in de basis. Om maar te zwijgen als ik echt aan de wandel ga om dan verder de dag te vervolgen met drankjes (of ook bubbels,cocktails.cognacs/rum) her en der in andere uitgaansgelegenheden. Je moet tenslotte genieten.quote:Op donderdag 14 mei 2015 16:40 schreef FutureFairytale het volgende:
dit keer nog net niet maar je begint de laatste week ineens met alcohol (bij je ontbijt). Uurtje of 9 of 10? Ik vind het wel een beetje zorgelijk om daarmee te beginnen, hiervoor deed je dat nog niet. Kijk je uit?
Helemaal gelijk. Maar je lichaam in de rustmode en genieten is voor mij ook een zekere vorm van ácclimatiseren. Maar begrijp wat je bedoelt na een lunch waarvoor je moet 'werken'om het een beetje rap naar binnen te krijgen omdat je een beetje tijdig buiten wilt zitten en relaxen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:42 schreef technofreak86 het volgende:
Je zou zeggen dat je nu wel een keer aan het Nederlandse klimaat gewend bent met al je
"zoals dat heet".Als je naar Indonesie gaat en direct na aankomst begint te zuipen, DAT noem je acclimatiseren.
De tijd van "hoe het heurt"is allang voorbij en niet alles geloven wat ze in reclames laten zien als 'echt' of in die glossy bladen als stijlvol en klasse omschrijven.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:42 schreef SoS87 het volgende:
Jij steekt je sigaren aan met een aansteker?![]()
Je moet er maar van houden. Pende vorig jaar mijn ervaring neer.quote:
Jij je zin maar de echte sigaren aficionados die doen die handelingen allang niet meer. Het zijn eerder de amateurs' 'die beetje voor de show interessant willen doen t.o.v. anderen die dan alleen maar bevestigd zien wat ze in de 'bladen' lezen die zeggen dat dit is zoals het officieel 'heurt'.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 12:05 schreef sirdanilot het volgende:
Cognac en opwarmen is inderdaad onzin, maar ik zou ze toch wel degelijk aansteken met een lucifer of met zo'n houtje !
Dat klinkt goedquote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:21 schreef DjinN het volgende:
Italiaanse bol met zelfgemaakte gerookte makreelsalade(voor de eerste keer die salade gemaakt
)
Het smaakte gelukkig ook goedquote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:34 schreef DjinN het volgende:
[..]
Het smaakte gelukkig ook goed![]()
[ afbeelding ]
Het zijn dus slavinken geworden.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:42 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Weet het nog niet..
Of slavink of schnitzel?
Maar het kan ook nog iets anders worden.
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:07 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Het zijn dus slavinken geworden.
Vreemde naam trouwens er zit geen sla in en ook geen vinken
quote:Eerst was er de blinde vink: in een lapje (kalfs)vlees gerold gehakt. De blinde vink werd zo genoemd omdat het leek op een geplukt en gebraden zangvogeltje. In 1952 ontwikkelde slager Boerwinkel uit Hilversum de met spek omwikkelde variant. De Larense slager Spoelder bedacht er de naam slavink bij. Simpelweg omdat het lekker smaakte bij sla.
quote:
quote:Op zondag 17 mei 2015 00:53 schreef FutureFairytale het volgende:
Ehm... vanmiddag monchoutaart. Toen chips, worst, kaas en komkommer. Daarna Chinese tomatensoep met kipfilet en mihoen, stokbrood kruidenboter, broodje hamburger met gegrilde ui/sla/saus, handje frietjes, plak ijstaart met aardbeien.
Daarna thee met een stukje nougat. Later een stukje appeltaart. Toen weer chips, zoutjes en komkommer. 3 Chick-Ins (gevulde kiphapjes), 2 piccolini's, kaas en afgesloten met toastjes gevulde brie.
M'n maag is nu wel gevuld hoor.
Die is inderdaad erg lekker!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:15 schreef sirdanilot het volgende:
Zelf gemaakte kip kung pao met een Tsingtao chinees biertje. Verrassend lekker ! (en ook verassend, lekker pittig namelijk)
quote:Op zondag 17 mei 2015 13:41 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Net een geroosterde witte boterham met (gesmolten) pindakaas![]()
Vanavond een salade met tonijn en fricandeau, kaiserbroodje erbij.
Nu acclimatiseren met een biertje en een peuk, het is tenslotte zonnige zondagmiddag
Nietus, pokkewolkenquote:Op zondag 17 mei 2015 13:41 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Net een geroosterde witte boterham met (gesmolten) pindakaas![]()
Vanavond een salade met tonijn en fricandeau, kaiserbroodje erbij.
Nu acclimatiseren met een biertje en een peuk, het is tenslotte zonnige zondagmiddag
quote:Op zondag 17 mei 2015 13:41 schreef Zonnetje1981 het volgende:
En als toetje aardbeien met slagroom en wat yoghurtijs.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:37 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Die is inderdaad erg lekker!.
Net 2 beschuitjes met appelstroop en 1 beschuitje met een gekookt ei op. Nu een sinaasappel en een appel. Vanavond bruine bonensoep op het werk.
Gewoon doorgaan.quote:
Ben vast niet de eerste maar mag ik vragen hoe oud je bent Iwanius?quote:Op zondag 17 mei 2015 21:07 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan.![]()
On topic.
Eerder op de avond ergens wezen eten waar ik niet zo snel of vaak kom. Was voor herhaling vatbaar.
Jonger dan Golfer en die is 60 inmiddels. En mijn huidige vriendin is +/- de 1/2 van mijn leeftijd.quote:Op zondag 17 mei 2015 21:50 schreef houdjemond het volgende:
Ben vast niet de eerste maar mag ik vragen hoe oud je bent Iwanius?
Ik zie altijd die sigaren, maar binnen mag toch helemaal nergens nog gerookt worden?quote:Op maandag 18 mei 2015 15:53 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Jonger dan Golfer en die is 60 inmiddels. En mijn huidige vriendin is +/- de 1/2 van mijn leeftijd.![]()
On topic: Simpele lunch waarna het heerlijk is om los te gaan.
Tis tenslotte maandag.
Kruidendokter, hoe maak je datquote:Op maandag 18 mei 2015 16:30 schreef mascara-klodder het volgende:
Straks calamaris met mierikswortelsausje, komkommersalade en stokbrood met zelfgemaakte kruidendokter
quote:Op maandag 18 mei 2015 18:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Nu een grote krokante suikerrol gevuld met bakkersroom en omhuld met pure chcolade
Damzz nieuwe (2dehands) iPhone, de vorige gebruiker had iig een heel ander leven dan dat ik heb. Herkent helemaal niksquote:Op maandag 18 mei 2015 18:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Kruidendokter, hoe maak je dat
Wie zegt dat ik altijd in een restaurant zit? Daarbij is de paffert als ik ga eten altijd uit want niets is zo vies als dat rook vermengd wordt met je eten. Kan ik net zo goed niets eten.quote:Op maandag 18 mei 2015 16:05 schreef Paxcon het volgende:
Ik zie altijd die sigaren, maar binnen mag toch helemaal nergens nog gerookt worden?
Denk dat het erom gaat dat het er niet smakelijk uit zietquote:Op maandag 18 mei 2015 22:26 schreef Iwanius het volgende:
Daarbij is de paffert als ik ga eten altijd uit want niets is zo vies als dat rook vermengd wordt met je eten.
Oh die had ik ook, want in de bonus deze week hequote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:41 schreef PluisigNijntje het volgende:
Straks deze als flinke lunch
[ afbeelding ]
Ik weet niet zeker of ik dit nou geil vind of onder een dove reclame valtquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Ging net plassen en toen bedacht ik mij dat ik vanmiddag echt een heerlijke aspergesoep heb gegeten, romig, smaakvol met ham
Een bierdopje en broodkruimels, ben benieuwd naar jouw huishouden.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was afgeleid door alle andere smerigheid op die foto.
Bonen met slavinkenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:40 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Banaan.
Vanavond waarschijnlijk pizza.
Er ligt wat left-over ui naast je bord....enne geen rijst/komkommer of aardappelpuree/rodekool erbij??quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:17 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]
Alweer bijna op! Beter kunnen is pics posten :p
Ottolenghiquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:22 schreef Zo-is-dat het volgende:
Sabih recept van ottolenghi![]()
Gebakken aubergine, platbrood, tahin saus, ei, gehakte salade, pittige zhoug en mango pickle
Morgen op brood !quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:21 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Er ligt wat left-over ui naast je bord....enne geen rijst/komkommer of aardappelpuree/rodekool erbij??
ot; Witlof ham/kaas uit de oven.
Nu een biertje want zware dag gehad...
Sigaar druk je nooit uit zoals een sigaret tenzij je het een sigaar van lik-me-vestje is die of oud is,heel slecht trekt of gewoonweg niet smaakt. Dan nog leg je hem gewoon neer en laat je hem liggen. Uitdrukken is gewoonweg not done. Dat ze het in films doenquote:Op maandag 18 mei 2015 22:36 schreef Amarantha het volgende:
Denk dat het erom gaat dat het er niet smakelijk uit ziet(Zo'n uitgedrukte sigaar)
lekker hoorquote:Op woensdag 20 mei 2015 02:04 schreef Geerd het volgende:
Als nog een iemand hier witlof uit de oven gaat maken echt waar .
zit er best ranzig uit dit , droogquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:17 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]
Alweer bijna op! Beter kunnen is pics posten :p
Wat voor werk doe jij Iwaniusquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:15 schreef Iwanius het volgende:
Vanmiddag maar weer eens de dit genuttigd om vervolgens heerlijk buiten,ondanks de straffe wind, buiten te gaan acclimatiseren. Tis tenslotte woensdag.
Leffequote:Op woensdag 20 mei 2015 17:15 schreef Iwanius het volgende:
Vanmiddag maar weer eens de dit genuttigd om vervolgens heerlijk buiten,ondanks de straffe wind, buiten te gaan acclimatiseren. Tis tenslotte woensdag.
Schaf gewoon die oven aan johquote:Op woensdag 20 mei 2015 02:04 schreef Geerd het volgende:
Als nog een iemand hier witlof uit de oven gaat maken echt waar .
Ja echt hè helemaal van de agenda af geraakt nieuwkozijn beetje schilderenquote:
Waar smaken die naar? Doritos.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:24 schreef FutureFairytale het volgende:
Bami met groenten en gemarineerde kip
Zo Doritos Roulette
Poeh heftig om 10 uur 's ochtends. Doe het je niet na.quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:55 schreef Iwanius het volgende:
Naar boven kijkend belooft het vandaag een schitterende zonnige dag te worden dus... deze aloude combinatie maar weer aan laten rukken want belooft een lange dag te worden....(om te acclimatiseren)
Het is tenslotte donderdag..
Moordenaarquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Blok pure chocolade en een cola-Berenburg... Weekend
Vanavond nog gezond doen, de komende 2 dagen zijn voornamelijk bier, bier, bier en uit eten met rode wijn
Broccoli gemoord met oosterse kruiden, peper, knoflook enzo. Zo ook gegrilde gevulde paprika, nasi vd Chinees en kipsate daarvan. Had ik nog in de vriezer
Whoaah wat een goed idee!!quote:Op donderdag 21 mei 2015 17:06 schreef golfer het volgende:
Vanavond: zelf gepaneerde kalfsschnitzel, gebakken aardappelen en een salade.
als ik het ruik moet ik al kotsenquote:
Mixed grill met rijst vanaafquote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:14 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Ik denk dat ik een pizza laat bezorgen
Pizza afhalen voor mij.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:14 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Ik denk dat ik een pizza laat bezorgen
Met mosterd en een kadetjequote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Een zooitje amarettikoekjes vanmiddag![]()
Vnv eigenlijk zin in kroketten.
Precies. Ik denk een kalfskroket en een kwekkeboomquote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:56 schreef Geerd het volgende:
[..]
Met mosterd en een kadetje![]()
Kreeg er 1 laatst op een sesambroodje toen had ik ff wtf is dit??
Een goede kapa is goed te happen, Doner met 2 puntjes op de eerste o voor de gramma nazies,quote:
Lekker, moet ik ook weer eens kopen. Ik gooi het even in mijn rookoven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |