Gewoon doorgaan.quote:
Ben vast niet de eerste maar mag ik vragen hoe oud je bent Iwanius?quote:Op zondag 17 mei 2015 21:07 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan.![]()
On topic.
Eerder op de avond ergens wezen eten waar ik niet zo snel of vaak kom. Was voor herhaling vatbaar.
Jonger dan Golfer en die is 60 inmiddels. En mijn huidige vriendin is +/- de 1/2 van mijn leeftijd.quote:Op zondag 17 mei 2015 21:50 schreef houdjemond het volgende:
Ben vast niet de eerste maar mag ik vragen hoe oud je bent Iwanius?
Ik zie altijd die sigaren, maar binnen mag toch helemaal nergens nog gerookt worden?quote:Op maandag 18 mei 2015 15:53 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Jonger dan Golfer en die is 60 inmiddels. En mijn huidige vriendin is +/- de 1/2 van mijn leeftijd.![]()
On topic: Simpele lunch waarna het heerlijk is om los te gaan.
Tis tenslotte maandag.
Kruidendokter, hoe maak je datquote:Op maandag 18 mei 2015 16:30 schreef mascara-klodder het volgende:
Straks calamaris met mierikswortelsausje, komkommersalade en stokbrood met zelfgemaakte kruidendokter
quote:Op maandag 18 mei 2015 18:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Nu een grote krokante suikerrol gevuld met bakkersroom en omhuld met pure chcolade
Damzz nieuwe (2dehands) iPhone, de vorige gebruiker had iig een heel ander leven dan dat ik heb. Herkent helemaal niksquote:Op maandag 18 mei 2015 18:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Kruidendokter, hoe maak je dat
Wie zegt dat ik altijd in een restaurant zit? Daarbij is de paffert als ik ga eten altijd uit want niets is zo vies als dat rook vermengd wordt met je eten. Kan ik net zo goed niets eten.quote:Op maandag 18 mei 2015 16:05 schreef Paxcon het volgende:
Ik zie altijd die sigaren, maar binnen mag toch helemaal nergens nog gerookt worden?
Denk dat het erom gaat dat het er niet smakelijk uit zietquote:Op maandag 18 mei 2015 22:26 schreef Iwanius het volgende:
Daarbij is de paffert als ik ga eten altijd uit want niets is zo vies als dat rook vermengd wordt met je eten.
Oh die had ik ook, want in de bonus deze week hequote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:41 schreef PluisigNijntje het volgende:
Straks deze als flinke lunch
[ afbeelding ]
Ik weet niet zeker of ik dit nou geil vind of onder een dove reclame valtquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Ging net plassen en toen bedacht ik mij dat ik vanmiddag echt een heerlijke aspergesoep heb gegeten, romig, smaakvol met ham
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |