Voor dat tijdstip?quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:29 schreef Geerd het volgende:
omgerekend 3 halve liters pils niet zoveel toch
Uhh boeiend? Net of tijd wat uitmaaktquote:
dit keer nog net niet maar je begint de laatste week ineens met alcohol (bij je ontbijt). Uurtje of 9 of 10? Ik vind het wel een beetje zorgelijk om daarmee te beginnen, hiervoor deed je dat nog niet. Kijk je uit?quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:57 schreef Iwanius het volgende:
Uurtje of wat geleden deze aloude combinatie maar weer eens genuttigd. Nu om te acclimatiseren dit.
Ergens op de wereld is het vast 1700h geweest..quote:Op donderdag 14 mei 2015 16:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
WHo alcoholist !!!!! Het is nog geen 22.00
quote:Op donderdag 14 mei 2015 16:47 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Ergens op de wereld is het vast 1700h geweest..![]()
En volgens mij begon jij nog eerder dan ik
Ik heb wel wat voor jequote:Op donderdag 14 mei 2015 16:52 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik ging naar trek, zag dit en ging weer naar huisgeen idee wat ik zo ga eten dus
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 mei 2015 17:25 schreef Curiosity het volgende:
Asperges met ei,ham ,gebakken aardappelen en saus.
Het was erg lekker. Beetje een traditie met hemelvaartsdag.quote:
Je zou zeggen dat je nu wel een keer aan het Nederlandse klimaat gewend bent met al jequote:Op donderdag 14 mei 2015 11:57 schreef Iwanius het volgende:
Uurtje of wat geleden deze aloude combinatie maar weer eens genuttigd. Nu om te acclimatiseren dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |