En een tafel dame/heer?quote:Op donderdag 30 april 2015 15:26 schreef Geerd het volgende:
Wat had je daar Iwa ? Broodje met pesto en een biefstukje??
Ahquote:Op donderdag 30 april 2015 17:39 schreef Iwanius het volgende:
Vriendin en het was Quinoa op bruine brood met een tomatensalsa, stukjes advocado en naar ik meen(proefde) ook munt. Prefab frietjes i.c.m. een (jeanbaton?) truffelmayonaise en dat alles weggespoeld met Louis Roederer Brut Premier bubbels.
Nou..mijn vriendin wilde dit eens proberen en ik wilde eigenlijk iets anders hebben want ik voelde al dat dit niet aan mij besteedt was.(alsof je een spons eet) Ik heb mijn stuk dan ook aan haar gegeven zodat haar maatje 36-38 wat meer 40-42+ werdquote:Op donderdag 30 april 2015 18:10 schreef FutureFairytale het volgende:
Nou Iwanius krijg vaak trek van je foto's maar dit hoef ik niet
Grappig dat je alleen post als je friet met frikandellen eetquote:
Ik post toch iedere dag wat ik eet?quote:Op donderdag 30 april 2015 21:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Grappig dat je alleen post als je friet met frikandellen eet. Lievelingseten?
Ik had net bramenyoghurt en pak nu thee met een timtam.
Ooh dan heb ik t gemist sorryquote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:47 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik post toch iedere dag wat ik eet?
En nja wanneer ik weinig tijd heb, kies ik vaak voor zoiets
Heel goedquote:Op zaterdag 2 mei 2015 12:43 schreef Cat22 het volgende:
Appel-bleekselderie smoothie met een beetje citroensap.
Alles halfquote:Op zaterdag 2 mei 2015 16:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb vandaag een enorme vreetdag.
Om 4.45 begonnen met 250 kwark en een schep creusli
Over de dag heen: gekookt ei, boterhammen, halve liter melk, appel, peer, druiven, pruim, aardbeien, aspergesoep met ham, halve verse grote stroopwafel, halve reep witte choco.
Straks halve kip, doperwten en satesaus
Lekkerquote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:46 schreef habitue het volgende:
[ afbeelding ]
Smipele pasta met versgemaakte pesto.
Zien er goed uit.quote:Op zondag 3 mei 2015 11:02 schreef deroow het volgende:
Ik ben op deze grijze dag lekker aan het bakken geslagen!
Leo's borrel is niks aan. Is niet echt feest.quote:Op zondag 3 mei 2015 14:45 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Zien er goed uit.
On topic.
Druilerig weer en dus als lunch een vleesgebeuren met patat en toebehoren. Daarna uiteraard acclimatiseren met wat zoetigs en een paffert. Tis tenslotte zondag![]()
Oh, voor ik het vergeet: Vrijdagavond naar wat heet een Leo's borrel geweest. Ik zat vrij snel ergens anders te keilen/ketsen.
Spinazie, duh.quote:Op zondag 3 mei 2015 17:48 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Vissticks met een groente weet nog niet welke ik erbij ga pakken ?![]()
Heb de keuze uit spinazie of wortel.
Hm ik twijfel nog..quote:
Ah, jij hebt het lekkere weer meegenomen dusquote:Op maandag 4 mei 2015 14:03 schreef Iwanius het volgende:
Ochtend plichtplegingen gedaan en uurtje of wat geleden dit laten aanrukken voor de lunch. Tis tenslotte nog maandag.
Das geen slecht ideequote:
quote:Op maandag 4 mei 2015 18:45 schreef Zo-is-dat het volgende:
http://smittenkitchen.com(...)d-crisped-chickpeas/
Gemaakt door m'n lief!
Voorlopig wel gezien hoe het weer er vanavond voor stond.(geldt trouwens voor zowel vandaag als morgen= woensdag)quote:Op maandag 4 mei 2015 14:05 schreef Windigo het volgende:
Ah, jij hebt het lekkere weer meegenomen dus
Zacht weer? Hier regent het pijpenstelen!quote:Op dinsdag 5 mei 2015 11:38 schreef Iwanius het volgende:
Zacht weer buiten en dus de welbekende lunchbowl een uurtje of wat geleden genuttigd. Nu al een tijdje aan het acclimatiseren. Tis tenslotte dinsdag.
Oh mèèn, dat wil ik nog altijd zo graag een keer eten maar nog nooit ergens gezien. Ik weet zeker dat ik het werkelijk fantastisch vind!quote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:35 schreef Zo-is-dat het volgende:
Broodje buikspek hoisin saus en ingelegde lente ui
Zelf maken! 😄quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Oh mèèn, dat wil ik nog altijd zo graag een keer eten maar nog nooit ergens gezien. Ik weet zeker dat ik het werkelijk fantastisch vind!![]()
Nu een paar dubbelzoute dropjes.
Rijst met mayonaise?quote:Op woensdag 6 mei 2015 12:32 schreef GwaiLow het volgende:
Panini Kaas-Kipflet en Pesto
Rijst met Mayonaise
Ik haat lauwe soep... je moet gewoon je verhemelte verbranden, dan is het goed.quote:Op woensdag 6 mei 2015 12:14 schreef FutureFairytale het volgende:
Kippensoep (niet heet, gewoon drinkbaar) en crackers kipsatésalade.
Precies! Ik heb een opmerking gemaakt want dit was de 3e keer en ze was blij dat ik het zei. Vlg keer kan ik mn bek weer verbrandenquote:Op woensdag 6 mei 2015 13:18 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik haat lauwe soep... je moet gewoon je verhemelte verbranden, dan is het goed.
Hier ookquote:
Wat toevallig. Ik ookquote:Op woensdag 6 mei 2015 17:26 schreef MaLo het volgende:
Wij eten straks asperges. Op zijn "Ouderwets", met aardappels, ham, ei en hollandaisesaus.
Zo blijf ik ze het lekkerst vinden.
Hoe eet je dan asperges op z'n nieuwerwets? ik ken ze alleen op deze manier.quote:Op woensdag 6 mei 2015 17:26 schreef MaLo het volgende:
Wij eten straks asperges. Op zijn "Ouderwets", met aardappels, ham, ei en hollandaisesaus.
Zo blijf ik ze het lekkerst vinden.
Gewokt, gegrild, met zalm, verzin het maarquote:Op woensdag 6 mei 2015 17:31 schreef zeefje het volgende:
[..]
Hoe eet je dan asperges op z'n nieuwerwets? ik ken ze alleen op deze manier.
ik at vanavond de krieltjes volgens 't recept dat minilot vandaag als lunch had (lekker!), met wat gestoomde broccoli en pittige zalm met kerrie uit de ovenquote:Op woensdag 6 mei 2015 13:56 schreef minilot het volgende:
[..]
Doen!
Waar eet je het bij?
Wel opletten bij de laatste stap! Ik kreeg een telefoontje en was afgeleid en daardoor zijn mijn piepers een tikkie donkerder uitgevallen dan de bedoeling was
Geen flauw idee! Mail hun consumentenservice eensquote:Op woensdag 6 mei 2015 17:52 schreef Etsu het volgende:
Kip met mozzarella, spek en mosterd en dan nog snijbonen erbij.
Weten jullie trouwens waarom je de snijbonen beter niet kan opwarmen met een metalen lepel?Stond op het potje namelijk.
quote:Op woensdag 6 mei 2015 17:52 schreef Etsu het volgende:
Kip met mozzarella, spek en mosterd en dan nog snijbonen erbij.
Weten jullie trouwens waarom je de snijbonen beter niet kan opwarmen met een metalen lepel?Stond op het potje namelijk.
http://www.hak.nl/over-hak/veelgestelde-vragen/quote:Op het etiket staat dat de inhoud van de pot moet worden uitgeschept met een houten of plastic lepel. Waarom is dit?
Voor de zekerheid. Bij het uitscheppen van een glazen pot met een metalen lepel bestaat er een (kleine) kans dat je met de lepel tegen de pot tikt, waardoor er een stukje glas los kan laten. Om dit te voorkomen raden wij aan om een houten of kunststof lepel te gebruiken voor het uitscheppen. Dit is dus een advies om te voorkomen dat er eventueel glas tussen je groenten terecht komt en daarom zetten wij dit standaard op onze producten.
Jammer dat jij daar last van krijgtquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:08 schreef Skeletor. het volgende:
Vanavond bij de Italiaan gegeten: zeetong in gorgonzolasaus met groenten (wortel, peultjes, babymaïskolfjes) en salade. In dit restaurant serveren ze helaas alleen aardappelschijfjes of friet en beide zijn gefrituurd. Vindt de Crohn niet zo leuk. Vroegâh was het hoogtepunt van de maaltijd altijd het opeten van die overheerlijke saus met de aardappelschijfjes. Kan nu niet meer
.
Genoeg gejank, nu een punt appelkruimeltaart.
Ohquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:14 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
[..]
http://www.hak.nl/over-hak/veelgestelde-vragen/
Woah, is dit Amerika of zo qua betuttelende waarschuwingen?quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:14 schreef PluisigNijntje het volgende:
http://www.hak.nl/over-hak/veelgestelde-vragen/
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op donderdag 7 mei 2015 07:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
OhHelemaal niet aan gedacht. Ik zat te denken dat in verbinding met metaal bepaalde chemische stoffen ontstaan en dat het niet dan niet okay is ofzo.
Weer wat geleerd.
Drink jij nu echt zoveel alcohol?quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:28 schreef Iwanius het volgende:
Na het acclimatiseren maar weer eens dit genuttigd en daarna weer overgeschakeld op de acclimatiserings-mode
Lekker! Lijkt me alleen moeilijk dopen in die diepe glaasjesquote:Op donderdag 7 mei 2015 12:50 schreef deroow het volgende:
[ afbeelding ]
Als lunch: quasedillas met kip, geitenkaas en spinazie. Zo, zo, zoooo lekker!
Ik smeer het er ook meestal gewoon opquote:Op donderdag 7 mei 2015 17:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Lekker! Lijkt me alleen moeilijk dopen in die diepe glaasjes
scheutje bier erdoor en dan heb je ook radlerquote:Op donderdag 7 mei 2015 20:43 schreef aloa het volgende:
Radler orange![]()
Valt tegen...fles sinas is goedkoper
Is dat net zoiets als KlöBe? (Telefoon dus geen ringelS maar je snapt me hoop ik?) If so..quote:Op vrijdag 8 mei 2015 16:58 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ga mijn vriend straks laten kennismaken met kartoffelknödel en dan hoe mijn omaatje het vroeger altijd maakte![]()
Met 'saus' van uitgebakken vetspekjes en ui in melk. Zelfgemaakte appelmoes erbij.
Verse pesto is verrukkelijk!quote:
Loka en ik stappen nu op de trein, gr gr.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:06 schreef Myraela het volgende:
Vanavond zelfgebakken witte bolletjes met pulled pork en coleslaw. Met patatjes.
Er is genoeg.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Loka en ik stappen nu op de trein, gr gr.
Pekingeend pannenkoekjesquote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:16 schreef Iwanius het volgende:
Vanmiddag rustig zitten acclimatiseren en vanavond met vriendin wezen smikkelen.
Nicequote:Op zondag 10 mei 2015 16:32 schreef Intellectueel het volgende:
BBQ-weer, dus het is weer een feest in de achtertuin.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen deze keer iets meer kleur in de groende salade.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 mei 2015 19:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Alleen deze keer iets meer kleur in de groende salade.Nom nom nomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
quote:Op zondag 10 mei 2015 16:32 schreef Intellectueel het volgende:
BBQ-weer, dus het is weer een feest in de achtertuin.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt !! Woon je ook in zwolle ?quote:Op zondag 10 mei 2015 20:17 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Altijd een genot op het terras van Las Rosas.![]()
Ja,die zijn altijd lekker als voorafje vind ik. Neem ze vaak (ook afhankelijk of het een goede cantonese toko is die mij vertrouwt is) i.c.m. verschillende dimsums en de sui kau soep (grote!) alvorens we overgaan op de hoofdgerechten.quote:
Ze waren ook erg lekker.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:29 schreef FutureFairytale het volgende:
Goh dat ijs zou ik ook wel willen.
*burp*quote:Op maandag 11 mei 2015 14:27 schreef minilot het volgende:
Na een weekend vegan en vegetarisch eten vanavond maar weer eens vlees. Barbecue aan voor deze gemarineerde lamsspiesjes + homemade pindasaus:
http://heneedsfood.com/2010/02/sate-kambing/
Verder erbij: kokosrijst, gefrituurde sjalotten, cassave-chips, sambalboontjes en deze zelfgemaakte atjar:
http://www.kayotic.nl/blog/acar-ketimun
+ witbiertjes
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:21 schreef deroow het volgende:
[ afbeelding ]
hadden gisteravond zelfgemaakte geitenkaaskroketjes!
Hier ook, niet veel tijd, moet zo sportenquote:
Vlees mag van mij ietsje roder maar thanks voor het receptje, opgeslagenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:07 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
Tattaaaa.
http://www.ah.nl/allerhan(...)iatelle-met-biefstuk
Dan moet je het even 1 minuut nabakken op laag vuur, ik heb 2 gedaan namelijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:30 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Vlees mag van mij ietsje roder maar thanks voor het receptje, opgeslagen.
OT; maaltijdsalade met van alles en nog niks, restjes moesten op (zalm,komkommer,stukje feta,pasta pesto) en toch weinig trek met dit weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |