Gewokt, gegrild, met zalm, verzin het maarquote:Op woensdag 6 mei 2015 17:31 schreef zeefje het volgende:
[..]
Hoe eet je dan asperges op z'n nieuwerwets? ik ken ze alleen op deze manier.
ik at vanavond de krieltjes volgens 't recept dat minilot vandaag als lunch had (lekker!), met wat gestoomde broccoli en pittige zalm met kerrie uit de ovenquote:Op woensdag 6 mei 2015 13:56 schreef minilot het volgende:
[..]
Doen!
Waar eet je het bij?
Wel opletten bij de laatste stap! Ik kreeg een telefoontje en was afgeleid en daardoor zijn mijn piepers een tikkie donkerder uitgevallen dan de bedoeling was
Geen flauw idee! Mail hun consumentenservice eensquote:Op woensdag 6 mei 2015 17:52 schreef Etsu het volgende:
Kip met mozzarella, spek en mosterd en dan nog snijbonen erbij.
Weten jullie trouwens waarom je de snijbonen beter niet kan opwarmen met een metalen lepel?Stond op het potje namelijk.
quote:Op woensdag 6 mei 2015 17:52 schreef Etsu het volgende:
Kip met mozzarella, spek en mosterd en dan nog snijbonen erbij.
Weten jullie trouwens waarom je de snijbonen beter niet kan opwarmen met een metalen lepel?Stond op het potje namelijk.
http://www.hak.nl/over-hak/veelgestelde-vragen/quote:Op het etiket staat dat de inhoud van de pot moet worden uitgeschept met een houten of plastic lepel. Waarom is dit?
Voor de zekerheid. Bij het uitscheppen van een glazen pot met een metalen lepel bestaat er een (kleine) kans dat je met de lepel tegen de pot tikt, waardoor er een stukje glas los kan laten. Om dit te voorkomen raden wij aan om een houten of kunststof lepel te gebruiken voor het uitscheppen. Dit is dus een advies om te voorkomen dat er eventueel glas tussen je groenten terecht komt en daarom zetten wij dit standaard op onze producten.
Jammer dat jij daar last van krijgtquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:08 schreef Skeletor. het volgende:
Vanavond bij de Italiaan gegeten: zeetong in gorgonzolasaus met groenten (wortel, peultjes, babymaïskolfjes) en salade. In dit restaurant serveren ze helaas alleen aardappelschijfjes of friet en beide zijn gefrituurd. Vindt de Crohn niet zo leuk. Vroegâh was het hoogtepunt van de maaltijd altijd het opeten van die overheerlijke saus met de aardappelschijfjes. Kan nu niet meer
.
Genoeg gejank, nu een punt appelkruimeltaart.
Ohquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:14 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
[..]
http://www.hak.nl/over-hak/veelgestelde-vragen/
Woah, is dit Amerika of zo qua betuttelende waarschuwingen?quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:14 schreef PluisigNijntje het volgende:
http://www.hak.nl/over-hak/veelgestelde-vragen/
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op donderdag 7 mei 2015 07:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
OhHelemaal niet aan gedacht. Ik zat te denken dat in verbinding met metaal bepaalde chemische stoffen ontstaan en dat het niet dan niet okay is ofzo.
Weer wat geleerd.
Drink jij nu echt zoveel alcohol?quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:28 schreef Iwanius het volgende:
Na het acclimatiseren maar weer eens dit genuttigd en daarna weer overgeschakeld op de acclimatiserings-mode
Lekker! Lijkt me alleen moeilijk dopen in die diepe glaasjesquote:Op donderdag 7 mei 2015 12:50 schreef deroow het volgende:
[ afbeelding ]
Als lunch: quasedillas met kip, geitenkaas en spinazie. Zo, zo, zoooo lekker!
Ik smeer het er ook meestal gewoon opquote:Op donderdag 7 mei 2015 17:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Lekker! Lijkt me alleen moeilijk dopen in die diepe glaasjes
scheutje bier erdoor en dan heb je ook radlerquote:Op donderdag 7 mei 2015 20:43 schreef aloa het volgende:
Radler orange![]()
Valt tegen...fles sinas is goedkoper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |