Voorlopig wel gezien hoe het weer er vanavond voor stond.(geldt trouwens voor zowel vandaag als morgen= woensdag)quote:Op maandag 4 mei 2015 14:05 schreef Windigo het volgende:
Ah, jij hebt het lekkere weer meegenomen dus
Zacht weer? Hier regent het pijpenstelen!quote:Op dinsdag 5 mei 2015 11:38 schreef Iwanius het volgende:
Zacht weer buiten en dus de welbekende lunchbowl een uurtje of wat geleden genuttigd. Nu al een tijdje aan het acclimatiseren. Tis tenslotte dinsdag.
Oh mèèn, dat wil ik nog altijd zo graag een keer eten maar nog nooit ergens gezien. Ik weet zeker dat ik het werkelijk fantastisch vind!quote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:35 schreef Zo-is-dat het volgende:
Broodje buikspek hoisin saus en ingelegde lente ui
Zelf maken! 😄quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Oh mèèn, dat wil ik nog altijd zo graag een keer eten maar nog nooit ergens gezien. Ik weet zeker dat ik het werkelijk fantastisch vind!![]()
Nu een paar dubbelzoute dropjes.
Rijst met mayonaise?quote:Op woensdag 6 mei 2015 12:32 schreef GwaiLow het volgende:
Panini Kaas-Kipflet en Pesto
Rijst met Mayonaise
Ik haat lauwe soep... je moet gewoon je verhemelte verbranden, dan is het goed.quote:Op woensdag 6 mei 2015 12:14 schreef FutureFairytale het volgende:
Kippensoep (niet heet, gewoon drinkbaar) en crackers kipsatésalade.
Precies! Ik heb een opmerking gemaakt want dit was de 3e keer en ze was blij dat ik het zei. Vlg keer kan ik mn bek weer verbrandenquote:Op woensdag 6 mei 2015 13:18 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik haat lauwe soep... je moet gewoon je verhemelte verbranden, dan is het goed.
Hier ookquote:
Wat toevallig. Ik ookquote:Op woensdag 6 mei 2015 17:26 schreef MaLo het volgende:
Wij eten straks asperges. Op zijn "Ouderwets", met aardappels, ham, ei en hollandaisesaus.
Zo blijf ik ze het lekkerst vinden.
Hoe eet je dan asperges op z'n nieuwerwets? ik ken ze alleen op deze manier.quote:Op woensdag 6 mei 2015 17:26 schreef MaLo het volgende:
Wij eten straks asperges. Op zijn "Ouderwets", met aardappels, ham, ei en hollandaisesaus.
Zo blijf ik ze het lekkerst vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |