quote:
Je moet er maar van houden.
Pende vorig jaar mijn ervaring neer.quote:
Op vrijdag 15 mei 2015 12:05 schreef sirdanilot het volgende:Cognac en opwarmen is inderdaad onzin, maar ik zou ze toch wel degelijk aansteken met een lucifer of met zo'n houtje !
Jij je zin maar de echte sigaren aficionados die doen die handelingen allang niet meer. Het zijn eerder de amateurs' 'die beetje voor de show interessant willen doen t.o.v. anderen die dan alleen maar bevestigd zien wat ze in de 'bladen' lezen die zeggen dat dit is zoals het officieel 'heurt'.
Even een lesje hoe de aficionados het doen:
De smaak die dan zoals het heet "extra benadrukt" wordt middels het cederhout,die je gebruikt voor het aansteken zoals menigeen beweert,
wordt al benadrukt door de blend van een sigaar en hoe deze,wanneer hij nog te jong is, in cederhout wordt bewaart.(een aantal maanden) Dus kom je weer uit dat het aansteken met cederhout h-e-l-e-m-a-a-l niets meer toevoegt (als aansteekmiddel) aangezien hij die smaak dan al van zichzelf heeft en voldoende 'gerijpt' is.
On topic:
Zoals ik gisteren al zei werd het een lange dag/avond en pas een uurtje of wat geleden thuis gekomen. Daarvoor nog even, om de trek te stillen, de beste HK chinees van Rotterdam bezocht voor
deze bekende - vlees vrije - bowl. Nu..voor het slapen gaan (en over een uurtje of wat weer fris op)
een aloude paf/bakkie pleur combinatie. Het is tenslotte zaterdagmorgen.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2015 16:10:03 ]