quote:
En hij smaakte weer als vanouds.
quote:
Op donderdag 14 mei 2015 13:29 schreef Geerd het volgende:Mwja fles is misschien net 1 liter? A 10/12% omgerekend 3 halve liters pils niet zoveel toch? Al helemaal geen zuipen
Daarbij als ik ga zuipen dan is de tafel bezaait met het e.e.a..
quote:
Net zo als met drinken. is een goeie paffert nuttigen geschikt voor elk moment van de dag.
Of het nu 06:00 uur in de ochtend of 02:30 uur in de volgende dag is. Heeft te maken met je gemoedstoestand en welke paffert je neemt. Tis tenslotte geen sigaret.
quote:
Op donderdag 14 mei 2015 16:40 schreef FutureFairytale het volgende:dit keer nog net niet maar je begint de laatste week ineens met alcohol (bij je ontbijt). Uurtje of 9 of 10? Ik vind het wel een beetje zorgelijk om daarmee te beginnen, hiervoor deed je dat nog niet. Kijk je uit?

Dank voor de zorg maar het gaat uitstekend met mij. Maar als je goed opgemerkt dan zag je ook dat ik wel elke keer iets anders vooraf drink en alvorens de fles opengaat. Daarnaast heb ik dan al meestal een bodempje qua eten gelegd want alcohol in hoeveelheden op een lege maag is vragen om problemen.Daarbij moet je zoiets over een paar uurtjes uitstrijken alvorens die fles leeg is tenzij er iemand bijkomt en dan kan dat oplopen tot 5?6?7? flessen in die tijdsperiode met zijn tweeen. Ben tenslotte een bubbels liefhebber in de basis. Om maar te zwijgen als ik echt aan de wandel ga om dan verder de dag te vervolgen met drankjes (of ook bubbels,cocktails.cognacs/rum) her en der in andere uitgaansgelegenheden. Je moet tenslotte genieten.
quote:
Op donderdag 14 mei 2015 20:42 schreef technofreak86 het volgende:Je zou zeggen dat je nu wel een keer aan het Nederlandse klimaat gewend bent met al je
"zoals dat heet".Als je naar Indonesie gaat en direct na aankomst begint te zuipen, DAT noem je acclimatiseren.
Helemaal gelijk. Maar je lichaam in de rustmode en genieten is voor mij ook een zekere vorm van ácclimatiseren. Maar begrijp wat je bedoelt na een lunch waarvoor je moet 'werken'om het een beetje rap naar binnen te krijgen omdat je een beetje tijdig buiten wilt zitten en relaxen.
quote:
De tijd van "hoe het heurt"is allang voorbij en niet alles geloven wat ze in reclames laten zien als 'echt' of in die glossy bladen als stijlvol en klasse omschrijven.
- Sigaar moet je aansteken met een cederhoutje.
- Sigaar smaakt lekkerder als je het in cognac doopt
- Sigaar moet je eerst opwarmen alvorens je hem aansteekt.
etc...
On topic:
Het is even voor 11:30 uur en mooi weer dus alles in gereedheid voor
een lekkere lunch met voor de liefhebbers
hier een closeup. Belooft een hele lange dag/avond te worden....
Tis tenslotte vrijdag.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2015 11:49:19 ]