Zolang er maar koffie isquote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waar ik vandaan kom rijmt alles op koffie
Bakkie thee graagquote:
Misschien iets minder met de alcoholquote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:45 schreef Fera het volgende:
Al sinds gisteravond kloppende hoofdpijn rechts boven mijn oog. Iemand een idee? Ik ben vroeg naar bed gegaan en heb veel gedronken, maar dat hielp niet.
Verrek.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien iets minder met de alcohol
Misschien is het een voorteken op migraine?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Verrek.
Maar nee, ik drink eigenlijk nooit alcohol.
Clusterhoofdpijn? Hoop het niet voor je, schijnt een levende hel te zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:45 schreef Fera het volgende:
Al sinds gisteravond kloppende hoofdpijn rechts boven mijn oog. Iemand een idee? Ik ben vroeg naar bed gegaan en heb veel gedronken, maar dat hielp niet.
Ik heb nog nooit migraine gehad volgens mij. Stress zou wel kunnen ja. Maar ik vond de plek nogal apart. Nooit eerder gehad daar.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien is het een voorteken op migraine?
Of gewoon stress.
Nee, zo erg is het nu ook weer niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:54 schreef Boarderzip het volgende:
[..]
Clusterhoofdpijn? Hoop het niet voor je, schijnt een levende hel te zijn.
http://www.clusterhoofdpijn.nl/
Ditquote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:55 schreef FrauMilena het volgende:
Hoofdpijn heb ik meestal achter m'n rechteroog.Ik zou je geen zorgen maken, Feer
En dan hopen ze op een klodder,quote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:56 schreef Faxie het volgende:
Zin in keiharde actie? Stuur een dm naar Faxie
Om even bij het rijmen te blijven
Het zit niet achter mijn oog, maar ee boven. Voor mij is het nieuw. Meestal heb ik het echt in mijn voorhoofd.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:55 schreef FrauMilena het volgende:
Hoofdpijn heb ik meestal achter m'n rechteroog.Ik zou je geen zorgen maken, Feer
Gooi eens niet zo met modderquote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En dan hopen ze op een klodder,
Maar eindigt het in een losse flodder.
Doe ik. Ik kijk vandaag nog wel even aan.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dit![]()
en als het langer aanhoudt dan kan je altijd ff de doktersassistente bellen en vragen... en dan evt een afspraak maken
Draag je een bril en/of lenzen? Zo niet, loop es langs de opticien en laat je ogen meten.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:58 schreef Fera het volgende:
Het zit niet achter mijn oog, maar ee boven. Voor mij is het nieuw. Meestal heb ik het echt in mijn voorhoofd.
Ik maak me niet echt zorgen, wil er gewoon graag vanaf en de gebruikelijke middeltjes helpen niet.
Linnen hippiebroekquote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Driekwartsbroek of mn linnen hippiebroek?
Kan je daar hoofdpijn rond je ogen van krijgen ja? Ik ben namelijk bijziend.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Draag je een bril en/of lenzen? Zo niet, loop es langs de opticien en laat je ogen meten.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:00 schreef aeque het volgende:
Als de hele dag zo gaat als de afgelopen 2 uur dan ga ik zo naar huis en in een foetushouding op bed liggen.
Rokje en je lokatiequote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
lastig het is wel een stukje koeler... maar niet veel windquote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Kan wel, geldt niet voor iedereen natuurlijk. Ik heb een beetje cilinder, en bij mij bleek dat wel de oorzaak.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:01 schreef FrauMilena het volgende:
Kan je daar hoofdpijn rond je ogen van krijgen ja? Ik ben namelijk bijziend.
Goeiemorgenquote:
Heb ik inderdaad niet. Maar misschien wel een goed idee.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Draag je een bril en/of lenzen? Zo niet, loop es langs de opticien en laat je ogen meten.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:04 schreef Californium het volgende:
Muh! ik voel me beroerdIk wil verder slapen
Bus die voor mijn neus wegrijdt, metro doet vervolgens hetzelfde. Metropoortje wat dichtblijft zodat je er met je harses (want oordopjes in) tegenaan loopt, vervolgens kantoor niet binnenkomen omdat ik mijn 'duimpje' ben vergeten. Computer die niet op wilt starten en wanneer deze eenmaal is opgestart dan flikker je gewoon je koffie over het toetsenbord. Wanneer dat weer opgelost is open je je mail en zie je de domheid van de mensen binnen dit bedrijf weer eens pijnlijk naar boven komen waardoor ik extra werk heb.quote:
Iemand die van me houdtquote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:03 schreef LovelyLady het volgende:
hoofdpijn kan zoveel oorzaken hebben
Goeiemorgen
Sterkte. Klinkt als een klassieke pechdag.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Bus die voor mijn neus wegrijdt, metro doet vervolgens hetzelfde. Metropoortje wat dichtblijft zodat je er met je harses (want oordopjes in) tegenaan loopt, vervolgens kantoor niet binnenkomen omdat ik mijn 'duimpje' ben vergeten. Computer die niet op wilt starten en wanneer deze eenmaal is opgestart dan flikker je gewoon je koffie over het toetsenbord. Wanneer dat weer opgelost is open je je mail en zie je de domheid van de mensen binnen dit bedrijf weer eens pijnlijk naar boven komen waardoor ik extra werk heb.
En dat is dan nog de eerste 2 uur, ben benieuwd naar de rest van de dag.
Oja. Leuk dat soort dagenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Bus die voor mijn neus wegrijdt, metro doet vervolgens hetzelfde. Metropoortje wat dichtblijft zodat je er met je harses (want oordopjes in) tegenaan loopt, vervolgens kantoor niet binnenkomen omdat ik mijn 'duimpje' ben vergeten. Computer die niet op wilt starten en wanneer deze eenmaal is opgestart dan flikker je gewoon je koffie over het toetsenbord. Wanneer dat weer opgelost is open je je mail en zie je de domheid van de mensen binnen dit bedrijf weer eens pijnlijk naar boven komen waardoor ik extra werk heb.
Jeetje, hele waslijstquote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:06 schreef aeque het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Sterkte. Klinkt als een klassieke pechdag.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Oja. Leuk dat soort dagen. Succes!
Ben benieuwd hoe het voor mij gaat zijn. Wordt wakker met keelpijn en verstopte neus.
Ach ik kan er zowaar wel om lachen. Lijkt wel alsof dat soort dingen mij juist vrolijker en positiever maken.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:10 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Jeetje, hele waslijstSucces vandaag
Je ziet er altijd leuk uitquote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik zie er leuk uit vandaag, vind ik
Rustig! :$quote:
Niet alleen zijn buikquote:
Okokquote:
Vaker te laat je bed uit gaanquote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:12 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ach ik kan er zowaar wel om lachen. Lijkt wel alsof dat soort dingen mij juist vrolijker en positiever maken.
Dat doe je toch altijdquote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik zie er leuk uit vandaag, vind ik
Ik heb een gemuteerde hamster. Die van mij leeft al 24 jaarquote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:23 schreef FrauMilena het volgende:
Awwwwwwwwwww hamster. Jammer dat die dingetjes zo kort leven
Ziet ie er wel normaal uit?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb een gemuteerde hamster. Die van mij leeft al 24 jaar
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:26 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ziet ie er wel normaal uit?Zombie hamster MI
Wel een epische manier om dood te gaan.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:26 schreef HostiMeister het volgende:
Hamsters, had er vroeg eentje, dat was 's werelds meest ongelukkig hamster. Overleden omdat hij onthoofd werd door een tafel
Moest lach inhoudenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:26 schreef HostiMeister het volgende:
Hamsters, had er vroeg eentje, dat was 's werelds meest ongelukkig hamster. Overleden omdat hij onthoofd werd door een tafel
Hamsteren!!!quote:
Dit is toch geen subtiele verwijzing naar één van je intieme delen he? Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:25 schreef artelligence het volgende:
Ik heb een gemuteerde hamster. Die van mij leeft al 24 jaar
Bij mijn eerste vriendje thuis hadden ze ook een hamster. Ze gingen boodschappen doen, toen ze terugkwamen boodschappentassen neergezet en zagen dat de hamsterkooi open was. Dus hun het hele huis doorzoeken naar die hamster. Uiteindelijk gaven ze het maar op. Ze pakken de boodschappentassen op om die uit te pakken en tadaaaa, daar was ie wel. Geplet onder de tassenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:26 schreef HostiMeister het volgende:
Platte hamsterquote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij mijn eerste vriendje thuis hadden ze ook een hamster. Ze gingen boodschappen doen, toen ze terugkwamen boodschappentassen neergezet en zagen dat de hamsterkooi open was. Dus hun het hele huis doorzoeken naar die hamster. Uiteindelijk gaven ze het maar op. Ze pakken de boodschappentassen op om die uit te pakken en tadaaaa, daar was ie wel. Geplet onder de tassen
Daar valt het begin van de dag van aeque wel bij in het niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:30 schreef HeatWave het volgende:
Ach, mijn ex had een rattenkooi en 1 slang, koningspython, op een dag dacht de slang dat rat wel een lekker hapje was en was blijkbaar uit zijn bak weten te kruipen de rattenkooi in.
Probleem was dat het dus 10 ratten vs 1 slang was, dus 's ochtends werd ze wakker met een heel mooi kaal slangenskelet in de rattenkooi.
Ik heb mijn hamster een keer per ongeluk opgezogen met de stofzuiger. Hij leefde nog wel daarna. Dat wel.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:26 schreef HostiMeister het volgende:
Dit was niet recent ofzo hoor, jaar of 3 terug ofzo, het was al uit en hoorde het via-via. Opzich best sneu, ik had de slang uitgezocht en een naam gegeven etc. maar ik kon een gemene glimlach ook weer niet onderdrukkenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar valt het begin van de dag van aeque wel bij in het niet.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb mijn hamster een keer per ongeluk opgezogen met de stofzuiger. Hij leefde nog wel daarna. Dat wel.
Jezus, wat een MI.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:30 schreef HeatWave het volgende:
Ach, mijn ex had een rattenkooi en 1 slang, koningspython, op een dag dacht de slang dat rat wel een lekker hapje was en was blijkbaar uit zijn bak weten te kruipen de rattenkooi in.
Probleem was dat het dus 10 ratten vs 1 slang was, dus 's ochtends werd ze wakker met een heel mooi kaal slangenskelet in de rattenkooi.
Snap ik, dat laatste. De natuur is een mooi iets.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:33 schreef HeatWave het volgende:
Dit was niet recent ofzo hoor, jaar of 3 terug ofzo, het was al uit en hoorde het via-via. Opzich best sneu, ik had de slang uitgezocht en een naam gegeven etc. maar ik kon een gemene glimlach ook weer niet onderdrukken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Dikke achtbaan voor hemquote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb mijn hamster een keer per ongeluk opgezogen met de stofzuiger. Hij leefde nog wel daarna. Dat wel.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
*piiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeep!!!*quote:
24 :$ hoezo?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit is toch geen subtiele verwijzing naar één van je intieme delen he? Hoe oud ben je eigenlijk?
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:35 schreef Dqod het volgende:
Oh well. Je kunt altijd nog pallets laten vallen op je huiskip hostiEen huiskip.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe bazig is dat.
Als je zo'n dyson hebt zie je em rondgaanquote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij was heel onverstoord holletjes aan het maken in het stof.
Is me gelukkig nooit gebeurd bij mijn valkparkieten. Die hadden het er wat minder levend vanaf gebracht denk ik.quote:
Mijn ex had die eentje. Beest legde nog redelijke eieren ookquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:35 schreef Dqod het volgende:
Oh well. Je kunt altijd nog pallets laten vallen op je huiskip hostiAw godverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:40 schreef rival het volgende:
[..]
Als je zo'n dyson hebt zie je em rondgaan![]()
Bwehe.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:40 schreef rival het volgende:
[..]
Als je zo'n dyson hebt zie je em rondgaan![]()
Was mah bby. Chick en ik 4 life. Totdat die pallet er dus op vielquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:40 schreef artelligence het volgende:
Ik had alleen huisvliegen. Vleugels eraf halen en terroriseren die handel.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:40 schreef artelligence het volgende:
Ik had alleen huisvliegen. Vleugels eraf halen en terroriseren die handel.
Nog wel schnitzels van gemaakt?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Was mah bby. Chick en ik 4 life. Totdat die pallet er dus op viel
Tot ze brandenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]![]()
Oh wacht, ik heb ook wel vliegen gemarteld met een elektrische vliegenmepper.
BBQ!!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]![]()
Oh wacht, ik heb ook wel vliegen gemarteld met een elektrische vliegenmepper.
We aten de volgende dag wel toevallig kippensoepquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
We aten de volgende dag wel toevallig kippensoep
Zolang je je gemuteerde hamster maar niet laat paren met een ontplofte mol. Ik wil niet weten wat daar uitkomt.quote:
" toevallig "quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waardigquote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoe noem je mijn vulva.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang je je gemuteerde hamster maar niet laat paren met een ontplofte mol. Ik wil niet weten wat daar uitkomt.
SUCH CRUELTY. They've taken away my one true lovequote:
Iddquote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[..]
Ja, gingen ze rondtollen en uiteindelijk fikken.
Dat wordt een feestje!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang je je gemuteerde hamster maar niet laat paren met een ontplofte mol. Ik wil niet weten wat daar uitkomt.
And you ate it!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
SUCH CRUELTY. They've taken away my one true love
Jij bent zo gek nog niet toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bwehe.Achja, dat beest spoorde voor geen meter. Paste wel bij me.
But i was only 5quote:
Ahwquote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
But i was only 5
*gaat een boom knuffelen
Dat is CGI, dat zie je later pas.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:49 schreef Barbusse het volgende:
Ze hebben hier het hele blok afgezet voor filmopnames, en er gebeurd niks.
Alles goed?quote:
Faxie wil z'n dickpic vast nog wel eens sturen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:56 schreef FrauMilena het volgende:
Noooo, per ongeluk iets niet opgeslagen.
Fuckity.
Ach, die ene KB...quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Faxie wil z'n dickpic vast nog wel eens sturen.
Mooi zo! Haha ja prima hoor, kon overigens wel beter maar hé, je kan niet alles hebben.quote:
Killer boner?quote:
Oh ja ik geef ik ook enkel maar gewoon antwoord op...quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:59 schreef Makoto het volgende:
[..]
Mooi zo! Haha ja prima hoor, kon overigens wel beter maar hé, je kan niet alles hebben.
Daarom horen we niks van al die vrouwen die Fax hosselt. Die zijn gewoon de pijp uitquote:
Nouja bij mij ligt het niet zo gecompliceerd, ben gister gewoon ontiegelijk hard op m'n bek gegaan met skaten, dus ik zit onder de schaafwondenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh ja ik geef ik ook enkel maar gewoon antwoord op...
het kan altijd beter maar dat is meer privé
Genoeg die het overleeft hebben andersquote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom horen we niks van al die vrouwen die Fax hosselt. Die zijn gewoon de pijp uit
Oef... schaafwonden zijn zo pijnlijkquote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:02 schreef Makoto het volgende:
[..]
Nouja bij mij ligt het niet zo gecompliceerd, ben gister gewoon ontiegelijk hard op m'n bek gegaan met skaten, dus ik zit onder de schaafwonden. Die had ik liever niet gehad, maar het kon ook veel erger.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Genoeg die het overleeft hebben anders
Haha ja, vooral toen ik er sterilon in ging gooienquote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:03 schreef LovelyLady het volgende:
Oef... schaafwonden zijn zo pijnlijk Ging je stunten ofwat? Ja je had ook wat kunnen breken ....
WTF waarom sterilonquote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:04 schreef Makoto het volgende:
[..]
Haha ja, vooral toen ik er sterilon in ging gooien![]()
Ja, maarja dat gaat niet altijd goed,
Haz a sadquote:
RIP aan de nabestaanden, ze waren okquote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:07 schreef Barbusse het volgende:
Als jullie na vandaag niks van me horen; I went up in a big bellow of smoke and fire
Het is een Michael Bay film, de nabestaanden zijn dan ook ontploftquote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
RIP aan de nabestaanden, ze waren ok.
En daarna veranderd in Transformersquote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is een Michael Bay film, de nabestaanden zijn dan ook ontploft
Ja, ik moet het toch echt ontsmetten. Haha, ja ik heb even flink liggen godveren ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2015 16:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind jou - en dat bedoel ik echt niet zo kinderachtig of iets dergelijks - echt een leuk aandoenlijk kereltje. Vind jou iets leuks, gemoedelijks en tofs hebben.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En daarna veranderd in Transformers.
MB.
Ik was juist op tijd uit bed, maar ben de koning als het aankomt op treuzelen.quote:
Lekker toch? Ik ga toch ook geen Sex and the city kijken en klagen over het wijvengehalte?quote:
Waar gaan we heen?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:18 schreef FrauMilena het volgende:
Ik heb zin om op vakantie te gaan. Vliegtuig drang.
Neem me meequote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:18 schreef FrauMilena het volgende:
Ik heb zin om op vakantie te gaan. Vliegtuig drang.
Of CGI special effects?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:07 schreef Barbusse het volgende:
Als jullie na vandaag niks van me horen; I went up in a big bellow of smoke and fire
Jamaarhierhebiktochnietomgevraagd?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lekker toch? Ik ga toch ook geen Sex and the city kijken en klagen over het wijvengehalte?.
Zeker geen Maltaquote:
En corny dialogen en slo mo shots van een lekker wijf met de Amerikaanse vlag op de achtergrondquote:
Ik zou het eerste de beste pakken...quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel...
nahja
Ieder voor zich... ik zou betadine gebruiken
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jamaarhierhebiktochnietomgevraagd?
[..]
Zeker geen Malta
Als ik te laat kom heb ik 9 van de 10 keer te lang onder de douche gestaanquote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik was juist op tijd uit bed, maar ben de koning als het aankomt op treuzelen.
Ik had een keer niets in huis, toen had ik het met schnaps gedaan. Geen porum datquote:
Jij kwam toch al hierheen?quote:
Dat dus ja.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:26 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik te laat kom heb ik 9 van de 10 keer te lang onder de douche gestaan
Slechtquote:
De cocktails staan klaar.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:26 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
[..]
Malta it is, zodra ik geld bij elkaar heb gesprokkeld.
Jamaar niet om te wonen. En ik in NL is geen vakantie voor Fraulein. Silly aeque.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij kwam toch al hierheen?
[..]
Dat dus ja.
Ja, heb er een keer best een nare ontsteking aan over gehouden.quote:
Haha mooi toch! Ik heb ook een paar mooie battlescars.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:29 schreef FrauMilena het volgende:
Ik had niks met de snee in m'n arm gedaan dus nu heb ik een mooie battlescar
Bij Barbie op bezoekquote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:26 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
[..]
Malta it is, zodra ik geld bij elkaar heb gesprokkeld.
Haha ja dat geloof ik wel, daarom beste ontsmetten, even doorbijten.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:30 schreef Lokasenna het volgende:
Ja, heb er een keer best een nare ontsteking aan over gehouden.
Ik zit onder de littekensquote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:29 schreef FrauMilena het volgende:
Ik had niks met de snee in m'n arm gedaan dus nu heb ik een mooie battlescar
Ik ookquote:
Malta is veuls te warm joh.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jamaar niet om te wonen. En ik in NL is geen vakantie voor Fraulein. Silly aeque.
Ja maar jijquote:
Ik dacht, mwah, is niet nodig.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:31 schreef Makoto het volgende:
[..]
Haha ja dat geloof ik wel, daarom beste ontsmetten, even doorbijten.
Dat is wel impressive.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:32 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ik ook
Heb één hele grote op m'n rug, maar dat kwam door een operatie, die is zeker 20cm lang.
I don't care, Malta heeft genoeg zee om in af te koelenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:33 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ohja shit we kunnen niet tegen warmte
Hoe zit dat me jou, Buur?
Haha, ja dat dacht ik ook altijd. Klinkt lekkerquote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik dacht, mwah, is niet nodig.
Een paar dagen later had ik een ontstoken nagelriem. Mijn hele rechterhand is de anderhalf jaar daarna in vlagen bedekt geweest met eczeem en blaasjes en shit, het was niet onder controle te krijgen.
En verplicht veel ijs eten dan maarquote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
I don't care, Malta heeft genoeg zee om in af te koelen
Nouja, het was of een grote kans op huidkanker, of een groot litteken. De keuze was snel gemaakt.quote:
Ja, das wel een van de kenmerken van een eilandquote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kan best leuk zijn hoorquote:
Kleine 30 graden hier nuquote:
Makkelijke keuze dan ja.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:36 schreef Makoto het volgende:
[..]
Nouja, het was of een grote kans op huidkanker, of een groot litteken. De keuze was snel gemaakt.
Frozen strawberry daquirisquote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:35 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
En verplicht veel ijs eten dan maar
In één keer goed!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Makkelijke keuze dan ja.
Grote moedervlek?
heftig zeg.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:36 schreef Makoto het volgende:
[..]
Nouja, het was of een grote kans op huidkanker, of een groot litteken. De keuze was snel gemaakt.
En koude cocktailsquote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:35 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
En verplicht veel ijs eten dan maar
Geloof ikquote:
Dat is ook wel waar, dan moet ik maar een badpak gaan kopen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nja, was relatief jong. Dus dat viel allemaal wel mee, was nog het meest bang voor de operatiequote:
Badpakquote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is ook wel waar, dan moet ik maar een badpak gaan kopen.
Die krijg ik toch nooit aan en zitten toch veel te strak.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
BadpakGelijk zo'n wetsuit dan
Sexyquote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Die krijg ik toch nooit aan en zitten toch veel te strak.
quote:
OPblazen tot een baymaxquote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
SexyKrijg je zo'n michelinmannetje idee van
Awwwquote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
OPblazen tot een baymax
[ afbeelding ]
D'aawwquote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
OPblazen tot een baymax
[ afbeelding ]
Nou erg sexy ja.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En koude cocktails
[..]
Geloof ikIk ga kijken of ik in de herfstvakantie vrij kan krijgen en geld kan fixen voor een ticket die kant op
Bommetje?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is lente, ik vind bijna alles sexyquote:
Bohquote:
Dat dit kanquote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:48 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik ook niet, dus ik ga zo naar huis
zo zou het er ongeveer uitzien gok ik.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is lente, ik vind bijna alles sexy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:50 schreef aeque het volgende:
[..]
zo zou het er ongeveer uitzien gok ik.Dat valt ook wel mee hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ohaiquote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is lente, ik vind bijna alles sexy
Omdat dat makkelijker is en mensen aso's zijn die geen rekening houden met anderen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:50 schreef LovelyLady het volgende:
Waarom lopen mensen met hun vuilcontainer niet even wat verder ipv hun bak voor mijn auto te zetten
Ik heb een foto gemaakt, dit is niet de eerste keer dus ik ga even een vriendelijk doch streng mailtje naar de gemeente schrijvenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Omdat dat makkelijker is en mensen aso's zijn die geen rekening houden met anderen.
Dat dusquote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:53 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind lang niet alles sexy, maar er was gisteren overduidelijk meer sexy te zien overal, damn.
Zo sneu.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:54 schreef FrauMilena het volgende:
Ik zag gisteren kinderen van 12 in hotpants
Summer arrivedquote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:53 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind lang niet alles sexy, maar er was gisteren overduidelijk meer sexy te zien overal, damn.
Gisteren was het gewoon beetje benauwdquote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:56 schreef HeatWave het volgende:
Vandaag is stukken minder allemaal weer.
Because people are bastards.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:50 schreef LovelyLady het volgende:
Waarom lopen mensen met hun vuilcontainer niet even wat verder ipv hun bak voor mijn auto te zetten
True, maar toch wel lekker, alleen shirt+colbert aan de hele dag etc, was ook 's avonds nog goed te doen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gisteren was het gewoon beetje benauwd
Nee hoor.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:56 schreef HeatWave het volgende:
Vandaag is stukken minder allemaal weer.
Toen ik om 11 uur nog op mijn balkon zat was het heerlijk, me like.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar toch wel lekker, alleen shirt+colbert aan de hele dag etc, was ook 's avonds nog goed te doen.
Ja, dat zijn lekkere avonden, maar dan moet het echt goed warm zijn geweest de hele dag. Vanavond koelt het echt weer ff te ver af vrees ik.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Toen ik om 11 uur nog op mijn balkon zat was het heerlijk, me like.
quote:
quote:
Nee hoor.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat zijn lekkere avonden, maar dan moet het echt goed warm zijn geweest de hele dag. Vanavond koelt het echt weer ff te ver af vrees ik.
quote:
Ach ja, jij bent een soort eenzame kluizenaar daar, je moet toch iets van een lichtpuntje hebbenquote:
Neequote:
Dat kluizenaar zijn valt wel mee gelukkigquote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, jij bent een soort eenzame kluizenaar daar, je moet toch iets van een lichtpuntje hebben.
Blow mequote:
Ik snap na je hamsterverhaal een beetje waarom je geen kinderen wil.quote:
quote:
quote:
Nicequote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:54 schreef FrauMilena het volgende:
Ik zag gisteren kinderen van 12 in hotpants
Okquote:
Het eenzame gedeelte niet?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kluizenaar zijn valt wel mee gelukkig
Ik ben eigenlijk ook vet schattigquote:
Jij kunt gewoon zeggen dat je 13 bent.quote:
Stop met het hacken van andermans accounts, fax.quote:
Weet ikquote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk ook vet schattig![]()
Ook wel hoor. Je klinkt alsof je je zorgen maakt over mijquote:
Jou moet ik hebben dusquote:
Sorryquote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Stop met het hacken van andermans accounts, fax.
Ik ben toch sowieso degene met het hoogste empatisch vermogen hier?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ook wel hoor. Je klinkt alsof je je zorgen maakt over mij
Daar leef ik voor.quote:
Ja dat is een hele goeie vraag!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |