Zolang er maar koffie isquote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waar ik vandaan kom rijmt alles op koffie
Bakkie thee graagquote:
Misschien iets minder met de alcoholquote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:45 schreef Fera het volgende:
Al sinds gisteravond kloppende hoofdpijn rechts boven mijn oog. Iemand een idee? Ik ben vroeg naar bed gegaan en heb veel gedronken, maar dat hielp niet.
Verrek.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien iets minder met de alcohol
Misschien is het een voorteken op migraine?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Verrek.
Maar nee, ik drink eigenlijk nooit alcohol.
Clusterhoofdpijn? Hoop het niet voor je, schijnt een levende hel te zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:45 schreef Fera het volgende:
Al sinds gisteravond kloppende hoofdpijn rechts boven mijn oog. Iemand een idee? Ik ben vroeg naar bed gegaan en heb veel gedronken, maar dat hielp niet.
Ik heb nog nooit migraine gehad volgens mij. Stress zou wel kunnen ja. Maar ik vond de plek nogal apart. Nooit eerder gehad daar.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien is het een voorteken op migraine?
Of gewoon stress.
Nee, zo erg is het nu ook weer niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:54 schreef Boarderzip het volgende:
[..]
Clusterhoofdpijn? Hoop het niet voor je, schijnt een levende hel te zijn.
http://www.clusterhoofdpijn.nl/
Ditquote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:55 schreef FrauMilena het volgende:
Hoofdpijn heb ik meestal achter m'n rechteroog.Ik zou je geen zorgen maken, Feer
En dan hopen ze op een klodder,quote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:56 schreef Faxie het volgende:
Zin in keiharde actie? Stuur een dm naar Faxie
Om even bij het rijmen te blijven
Het zit niet achter mijn oog, maar ee boven. Voor mij is het nieuw. Meestal heb ik het echt in mijn voorhoofd.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:55 schreef FrauMilena het volgende:
Hoofdpijn heb ik meestal achter m'n rechteroog.Ik zou je geen zorgen maken, Feer
Gooi eens niet zo met modderquote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En dan hopen ze op een klodder,
Maar eindigt het in een losse flodder.
Doe ik. Ik kijk vandaag nog wel even aan.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dit![]()
en als het langer aanhoudt dan kan je altijd ff de doktersassistente bellen en vragen... en dan evt een afspraak maken
Draag je een bril en/of lenzen? Zo niet, loop es langs de opticien en laat je ogen meten.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:58 schreef Fera het volgende:
Het zit niet achter mijn oog, maar ee boven. Voor mij is het nieuw. Meestal heb ik het echt in mijn voorhoofd.
Ik maak me niet echt zorgen, wil er gewoon graag vanaf en de gebruikelijke middeltjes helpen niet.
Linnen hippiebroekquote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Driekwartsbroek of mn linnen hippiebroek?
Kan je daar hoofdpijn rond je ogen van krijgen ja? Ik ben namelijk bijziend.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Draag je een bril en/of lenzen? Zo niet, loop es langs de opticien en laat je ogen meten.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:00 schreef aeque het volgende:
Als de hele dag zo gaat als de afgelopen 2 uur dan ga ik zo naar huis en in een foetushouding op bed liggen.
Rokje en je lokatiequote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
lastig het is wel een stukje koeler... maar niet veel windquote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Kan wel, geldt niet voor iedereen natuurlijk. Ik heb een beetje cilinder, en bij mij bleek dat wel de oorzaak.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:01 schreef FrauMilena het volgende:
Kan je daar hoofdpijn rond je ogen van krijgen ja? Ik ben namelijk bijziend.
Goeiemorgenquote:
Heb ik inderdaad niet. Maar misschien wel een goed idee.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Draag je een bril en/of lenzen? Zo niet, loop es langs de opticien en laat je ogen meten.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:04 schreef Californium het volgende:
Muh! ik voel me beroerdIk wil verder slapen
Bus die voor mijn neus wegrijdt, metro doet vervolgens hetzelfde. Metropoortje wat dichtblijft zodat je er met je harses (want oordopjes in) tegenaan loopt, vervolgens kantoor niet binnenkomen omdat ik mijn 'duimpje' ben vergeten. Computer die niet op wilt starten en wanneer deze eenmaal is opgestart dan flikker je gewoon je koffie over het toetsenbord. Wanneer dat weer opgelost is open je je mail en zie je de domheid van de mensen binnen dit bedrijf weer eens pijnlijk naar boven komen waardoor ik extra werk heb.quote:
Iemand die van me houdtquote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:03 schreef LovelyLady het volgende:
hoofdpijn kan zoveel oorzaken hebben
Goeiemorgen
Sterkte. Klinkt als een klassieke pechdag.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Bus die voor mijn neus wegrijdt, metro doet vervolgens hetzelfde. Metropoortje wat dichtblijft zodat je er met je harses (want oordopjes in) tegenaan loopt, vervolgens kantoor niet binnenkomen omdat ik mijn 'duimpje' ben vergeten. Computer die niet op wilt starten en wanneer deze eenmaal is opgestart dan flikker je gewoon je koffie over het toetsenbord. Wanneer dat weer opgelost is open je je mail en zie je de domheid van de mensen binnen dit bedrijf weer eens pijnlijk naar boven komen waardoor ik extra werk heb.
En dat is dan nog de eerste 2 uur, ben benieuwd naar de rest van de dag.
Oja. Leuk dat soort dagenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Bus die voor mijn neus wegrijdt, metro doet vervolgens hetzelfde. Metropoortje wat dichtblijft zodat je er met je harses (want oordopjes in) tegenaan loopt, vervolgens kantoor niet binnenkomen omdat ik mijn 'duimpje' ben vergeten. Computer die niet op wilt starten en wanneer deze eenmaal is opgestart dan flikker je gewoon je koffie over het toetsenbord. Wanneer dat weer opgelost is open je je mail en zie je de domheid van de mensen binnen dit bedrijf weer eens pijnlijk naar boven komen waardoor ik extra werk heb.
Jeetje, hele waslijstquote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:06 schreef aeque het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Sterkte. Klinkt als een klassieke pechdag.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Oja. Leuk dat soort dagen. Succes!
Ben benieuwd hoe het voor mij gaat zijn. Wordt wakker met keelpijn en verstopte neus.
Ach ik kan er zowaar wel om lachen. Lijkt wel alsof dat soort dingen mij juist vrolijker en positiever maken.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:10 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Jeetje, hele waslijstSucces vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |