Because people are bastards.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:50 schreef LovelyLady het volgende:
Waarom lopen mensen met hun vuilcontainer niet even wat verder ipv hun bak voor mijn auto te zetten
True, maar toch wel lekker, alleen shirt+colbert aan de hele dag etc, was ook 's avonds nog goed te doen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gisteren was het gewoon beetje benauwd
Nee hoor.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:56 schreef HeatWave het volgende:
Vandaag is stukken minder allemaal weer.
Toen ik om 11 uur nog op mijn balkon zat was het heerlijk, me like.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar toch wel lekker, alleen shirt+colbert aan de hele dag etc, was ook 's avonds nog goed te doen.
Ja, dat zijn lekkere avonden, maar dan moet het echt goed warm zijn geweest de hele dag. Vanavond koelt het echt weer ff te ver af vrees ik.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Toen ik om 11 uur nog op mijn balkon zat was het heerlijk, me like.
quote:
quote:
Nee hoor.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat zijn lekkere avonden, maar dan moet het echt goed warm zijn geweest de hele dag. Vanavond koelt het echt weer ff te ver af vrees ik.
quote:
Ach ja, jij bent een soort eenzame kluizenaar daar, je moet toch iets van een lichtpuntje hebbenquote:
Neequote:
Dat kluizenaar zijn valt wel mee gelukkigquote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, jij bent een soort eenzame kluizenaar daar, je moet toch iets van een lichtpuntje hebben.
Blow mequote:
Ik snap na je hamsterverhaal een beetje waarom je geen kinderen wil.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |