Als ik te laat kom heb ik 9 van de 10 keer te lang onder de douche gestaanquote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik was juist op tijd uit bed, maar ben de koning als het aankomt op treuzelen.
Ik had een keer niets in huis, toen had ik het met schnaps gedaan. Geen porum datquote:
Jij kwam toch al hierheen?quote:
Dat dus ja.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:26 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik te laat kom heb ik 9 van de 10 keer te lang onder de douche gestaan
Slechtquote:
De cocktails staan klaar.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:26 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
[..]
Malta it is, zodra ik geld bij elkaar heb gesprokkeld.
Jamaar niet om te wonen. En ik in NL is geen vakantie voor Fraulein. Silly aeque.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij kwam toch al hierheen?
[..]
Dat dus ja.
Ja, heb er een keer best een nare ontsteking aan over gehouden.quote:
Haha mooi toch! Ik heb ook een paar mooie battlescars.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:29 schreef FrauMilena het volgende:
Ik had niks met de snee in m'n arm gedaan dus nu heb ik een mooie battlescar
Bij Barbie op bezoekquote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:26 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
[..]
Malta it is, zodra ik geld bij elkaar heb gesprokkeld.
Haha ja dat geloof ik wel, daarom beste ontsmetten, even doorbijten.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:30 schreef Lokasenna het volgende:
Ja, heb er een keer best een nare ontsteking aan over gehouden.
Ik zit onder de littekensquote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:29 schreef FrauMilena het volgende:
Ik had niks met de snee in m'n arm gedaan dus nu heb ik een mooie battlescar
Ik ookquote:
Malta is veuls te warm joh.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jamaar niet om te wonen. En ik in NL is geen vakantie voor Fraulein. Silly aeque.
Ja maar jijquote:
Ik dacht, mwah, is niet nodig.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:31 schreef Makoto het volgende:
[..]
Haha ja dat geloof ik wel, daarom beste ontsmetten, even doorbijten.
Dat is wel impressive.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:32 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ik ook
Heb één hele grote op m'n rug, maar dat kwam door een operatie, die is zeker 20cm lang.
I don't care, Malta heeft genoeg zee om in af te koelenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:33 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ohja shit we kunnen niet tegen warmte
Hoe zit dat me jou, Buur?
Haha, ja dat dacht ik ook altijd. Klinkt lekkerquote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik dacht, mwah, is niet nodig.
Een paar dagen later had ik een ontstoken nagelriem. Mijn hele rechterhand is de anderhalf jaar daarna in vlagen bedekt geweest met eczeem en blaasjes en shit, het was niet onder controle te krijgen.
En verplicht veel ijs eten dan maarquote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
I don't care, Malta heeft genoeg zee om in af te koelen
Nouja, het was of een grote kans op huidkanker, of een groot litteken. De keuze was snel gemaakt.quote:
Ja, das wel een van de kenmerken van een eilandquote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
I don't care, Malta heeft genoeg zee om in af te koelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |