Genoeg die het overleeft hebben andersquote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom horen we niks van al die vrouwen die Fax hosselt. Die zijn gewoon de pijp uit
Oef... schaafwonden zijn zo pijnlijkquote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:02 schreef Makoto het volgende:
[..]
Nouja bij mij ligt het niet zo gecompliceerd, ben gister gewoon ontiegelijk hard op m'n bek gegaan met skaten, dus ik zit onder de schaafwonden. Die had ik liever niet gehad, maar het kon ook veel erger.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Genoeg die het overleeft hebben anders
Haha ja, vooral toen ik er sterilon in ging gooienquote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:03 schreef LovelyLady het volgende:
Oef... schaafwonden zijn zo pijnlijk Ging je stunten ofwat? Ja je had ook wat kunnen breken ....
WTF waarom sterilonquote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:04 schreef Makoto het volgende:
[..]
Haha ja, vooral toen ik er sterilon in ging gooien![]()
Ja, maarja dat gaat niet altijd goed,
Haz a sadquote:
RIP aan de nabestaanden, ze waren okquote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:07 schreef Barbusse het volgende:
Als jullie na vandaag niks van me horen; I went up in a big bellow of smoke and fire
Het is een Michael Bay film, de nabestaanden zijn dan ook ontploftquote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
RIP aan de nabestaanden, ze waren ok.
En daarna veranderd in Transformersquote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is een Michael Bay film, de nabestaanden zijn dan ook ontploft
Ja, ik moet het toch echt ontsmetten. Haha, ja ik heb even flink liggen godveren ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2015 16:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind jou - en dat bedoel ik echt niet zo kinderachtig of iets dergelijks - echt een leuk aandoenlijk kereltje. Vind jou iets leuks, gemoedelijks en tofs hebben.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En daarna veranderd in Transformers.
MB.
Ik was juist op tijd uit bed, maar ben de koning als het aankomt op treuzelen.quote:
Lekker toch? Ik ga toch ook geen Sex and the city kijken en klagen over het wijvengehalte?quote:
Waar gaan we heen?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:18 schreef FrauMilena het volgende:
Ik heb zin om op vakantie te gaan. Vliegtuig drang.
Neem me meequote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:18 schreef FrauMilena het volgende:
Ik heb zin om op vakantie te gaan. Vliegtuig drang.
Of CGI special effects?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:07 schreef Barbusse het volgende:
Als jullie na vandaag niks van me horen; I went up in a big bellow of smoke and fire
Jamaarhierhebiktochnietomgevraagd?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lekker toch? Ik ga toch ook geen Sex and the city kijken en klagen over het wijvengehalte?.
Zeker geen Maltaquote:
En corny dialogen en slo mo shots van een lekker wijf met de Amerikaanse vlag op de achtergrondquote:
Ik zou het eerste de beste pakken...quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel...
nahja
Ieder voor zich... ik zou betadine gebruiken
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jamaarhierhebiktochnietomgevraagd?
[..]
Zeker geen Malta
Als ik te laat kom heb ik 9 van de 10 keer te lang onder de douche gestaanquote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik was juist op tijd uit bed, maar ben de koning als het aankomt op treuzelen.
Ik had een keer niets in huis, toen had ik het met schnaps gedaan. Geen porum datquote:
Jij kwam toch al hierheen?quote:
Dat dus ja.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:26 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik te laat kom heb ik 9 van de 10 keer te lang onder de douche gestaan
Slechtquote:
De cocktails staan klaar.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:26 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
[..]
Malta it is, zodra ik geld bij elkaar heb gesprokkeld.
Jamaar niet om te wonen. En ik in NL is geen vakantie voor Fraulein. Silly aeque.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij kwam toch al hierheen?
[..]
Dat dus ja.
Ja, heb er een keer best een nare ontsteking aan over gehouden.quote:
Haha mooi toch! Ik heb ook een paar mooie battlescars.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:29 schreef FrauMilena het volgende:
Ik had niks met de snee in m'n arm gedaan dus nu heb ik een mooie battlescar
Bij Barbie op bezoekquote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:26 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
[..]
Malta it is, zodra ik geld bij elkaar heb gesprokkeld.
Haha ja dat geloof ik wel, daarom beste ontsmetten, even doorbijten.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:30 schreef Lokasenna het volgende:
Ja, heb er een keer best een nare ontsteking aan over gehouden.
Ik zit onder de littekensquote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:29 schreef FrauMilena het volgende:
Ik had niks met de snee in m'n arm gedaan dus nu heb ik een mooie battlescar
Ik ookquote:
Malta is veuls te warm joh.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jamaar niet om te wonen. En ik in NL is geen vakantie voor Fraulein. Silly aeque.
Ja maar jijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |