Je ziet er altijd leuk uitquote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik zie er leuk uit vandaag, vind ik
Rustig! :$quote:
Niet alleen zijn buikquote:
Okokquote:
Vaker te laat je bed uit gaanquote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:12 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ach ik kan er zowaar wel om lachen. Lijkt wel alsof dat soort dingen mij juist vrolijker en positiever maken.
Dat doe je toch altijdquote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik zie er leuk uit vandaag, vind ik
Ik heb een gemuteerde hamster. Die van mij leeft al 24 jaarquote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:23 schreef FrauMilena het volgende:
Awwwwwwwwwww hamster. Jammer dat die dingetjes zo kort leven
Ziet ie er wel normaal uit?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb een gemuteerde hamster. Die van mij leeft al 24 jaar
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:26 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ziet ie er wel normaal uit?Zombie hamster MI
Wel een epische manier om dood te gaan.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:26 schreef HostiMeister het volgende:
Hamsters, had er vroeg eentje, dat was 's werelds meest ongelukkig hamster. Overleden omdat hij onthoofd werd door een tafel
Moest lach inhoudenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:26 schreef HostiMeister het volgende:
Hamsters, had er vroeg eentje, dat was 's werelds meest ongelukkig hamster. Overleden omdat hij onthoofd werd door een tafel
Hamsteren!!!quote:
Dit is toch geen subtiele verwijzing naar één van je intieme delen he? Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:25 schreef artelligence het volgende:
Ik heb een gemuteerde hamster. Die van mij leeft al 24 jaar
Bij mijn eerste vriendje thuis hadden ze ook een hamster. Ze gingen boodschappen doen, toen ze terugkwamen boodschappentassen neergezet en zagen dat de hamsterkooi open was. Dus hun het hele huis doorzoeken naar die hamster. Uiteindelijk gaven ze het maar op. Ze pakken de boodschappentassen op om die uit te pakken en tadaaaa, daar was ie wel. Geplet onder de tassenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:26 schreef HostiMeister het volgende:
Platte hamsterquote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij mijn eerste vriendje thuis hadden ze ook een hamster. Ze gingen boodschappen doen, toen ze terugkwamen boodschappentassen neergezet en zagen dat de hamsterkooi open was. Dus hun het hele huis doorzoeken naar die hamster. Uiteindelijk gaven ze het maar op. Ze pakken de boodschappentassen op om die uit te pakken en tadaaaa, daar was ie wel. Geplet onder de tassen
Daar valt het begin van de dag van aeque wel bij in het niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:30 schreef HeatWave het volgende:
Ach, mijn ex had een rattenkooi en 1 slang, koningspython, op een dag dacht de slang dat rat wel een lekker hapje was en was blijkbaar uit zijn bak weten te kruipen de rattenkooi in.
Probleem was dat het dus 10 ratten vs 1 slang was, dus 's ochtends werd ze wakker met een heel mooi kaal slangenskelet in de rattenkooi.
Ik heb mijn hamster een keer per ongeluk opgezogen met de stofzuiger. Hij leefde nog wel daarna. Dat wel.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:26 schreef HostiMeister het volgende:
Dit was niet recent ofzo hoor, jaar of 3 terug ofzo, het was al uit en hoorde het via-via. Opzich best sneu, ik had de slang uitgezocht en een naam gegeven etc. maar ik kon een gemene glimlach ook weer niet onderdrukkenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar valt het begin van de dag van aeque wel bij in het niet.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb mijn hamster een keer per ongeluk opgezogen met de stofzuiger. Hij leefde nog wel daarna. Dat wel.
Jezus, wat een MI.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:30 schreef HeatWave het volgende:
Ach, mijn ex had een rattenkooi en 1 slang, koningspython, op een dag dacht de slang dat rat wel een lekker hapje was en was blijkbaar uit zijn bak weten te kruipen de rattenkooi in.
Probleem was dat het dus 10 ratten vs 1 slang was, dus 's ochtends werd ze wakker met een heel mooi kaal slangenskelet in de rattenkooi.
Snap ik, dat laatste. De natuur is een mooi iets.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:33 schreef HeatWave het volgende:
Dit was niet recent ofzo hoor, jaar of 3 terug ofzo, het was al uit en hoorde het via-via. Opzich best sneu, ik had de slang uitgezocht en een naam gegeven etc. maar ik kon een gemene glimlach ook weer niet onderdrukken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Dikke achtbaan voor hemquote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb mijn hamster een keer per ongeluk opgezogen met de stofzuiger. Hij leefde nog wel daarna. Dat wel.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
*piiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeep!!!*quote:
24 :$ hoezo?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit is toch geen subtiele verwijzing naar één van je intieme delen he? Hoe oud ben je eigenlijk?
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:35 schreef Dqod het volgende:
Oh well. Je kunt altijd nog pallets laten vallen op je huiskip hostiEen huiskip.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe bazig is dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |