Een stacaravan is ook wel triest natuurlijk. Behalve als je 70+ bent.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:53 schreef sp3c het volgende:
wij hadden gewoon een stacaravan vroeger tot we de wintersport ontdekten
dat was ook al kut man maar dan kon je de deur tenminste dicht doen en de verwarming aanknallen en bier uit je koelkastje halen
Behalve in Nederland dan. Dan krijg je gelijk een boete wegens het schenden van de APVquote:Op maandag 11 mei 2015 22:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens. Kamperen doe je gewoon in het bos.
Houd je depressieve hoofd dan ook eens.quote:
Gebruik je modskills om die visuele aanranding te verwijderen dan.quote:
beter dan met je tentje doen alsof je aan het kamperen bentquote:Op maandag 11 mei 2015 22:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Een stacaravan is ook wel triest natuurlijk. Behalve als je 70+ bent.
Neequote:Op maandag 11 mei 2015 22:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
beter dan met je tentje doen alsof je aan het kamperen bent
ow dan mag het wel uitgebreid wordenquote:Op maandag 11 mei 2015 22:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet ineens.
Fred was hier boos om dus we laten het staan.
Dat maakt het lekker spannend.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Behalve in Nederland dan. Dan krijg je gelijk een boete wegens het schenden van de APV.
Hier in het amsterdamse bos mag het dacht ik. Niet dat ik het doe natuurlijk.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Behalve in Nederland dan. Dan krijg je gelijk een boete wegens het schenden van de APV.
Waar blijf je?quote:
Ja spannend, in een 'bos' in Nederland gaan slapen en dan wakker worden gemaakt door een teleurgestelde BOAquote:
Ik ben luxe gewendquote:Op maandag 11 mei 2015 23:00 schreef Njosnavelin het volgende:
Jullie zijn teveel luxe gewend. Jammer voor jullie.
Ik heb heel veel in een tentje geslapen.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:00 schreef Njosnavelin het volgende:
Jullie zijn teveel luxe gewend. Jammer voor jullie.
Want luxe = vakantie?quote:Op maandag 11 mei 2015 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben luxe gewendJa natuurlijk. man ik ben al 10 jaar niet op vakantie geweest, wat een luxe zeg.
het is een soort woonwijk voor mensen die geen geld hebben om naar spanje te gaanquote:Op maandag 11 mei 2015 23:02 schreef Karina het volgende:
En geen camping met allemaal kutmensen die hun radio te hard hebben en halfnaakt naar het wcgebouwtje lopen.
Wij zaten vroeger heel vaak op de camping.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is een soort woonwijk voor mensen die geen geld hebben om naar spanje te gaan
Of mensen met kleine kinderen, die gaan liever dicht bij huis.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is een soort woonwijk voor mensen die geen geld hebben om naar spanje te gaan
Al heb je in Spanje dezelfde campings met dezelfde kutmensen natuurlijk.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
Je hebt een eigen keuken, een bed, een eigen badkamer, een computer, internet, een tv..quote:Op maandag 11 mei 2015 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Die van jou niet nee. Ik wil luxe op vakantie. Geen luxe heb ik thuis al.
ja maar jij komt uit duindorpquote:Op maandag 11 mei 2015 23:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wij zaten vroeger heel vaak op de camping.
quote:Op maandag 11 mei 2015 22:58 schreef sp3c het volgende:
ja maar das ook meer een park
gewoon op de veluwe ergens je kamp opslaan en konijnen eten
En dat die radio te hard stond maakte helemaal niet uit want daar kwam gewoon leuke Nederlandstalige muziek uit, en je mocht als kleine jongen gewoon een biertje meedrinken.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja maar jij komt uit duindorp
dan snap ik wel dat je gaat kamperen
Op vakantie wil ik MEER dan ik thuis heb niet MINDER. En een camping is minder en de mensen zijn nog kutter dan hier.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je hebt een eigen keuken, een bed, een eigen badkamer, een computer, internet, een tv..
mijn ouders deden dat ook maar dan dus met de stacaravanquote:Op maandag 11 mei 2015 23:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of mensen met kleine kinderen, die gaan liever dicht bij huis.
Je woont in Amsterdam, moet je wel erg je best doen om een plek te vinden waar de mensen nóg kutter zijn.quote:
Ja, daar moet je je natuurlijk voor verstoppen.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja spannend, in een 'bos' in Nederland gaan slapen en dan wakker worden gemaakt door een teleurgestelde BOA.
gewoon wat aardappels rauzen en een stoofpotje van makenquote:
Gewoon een Belvilla meet doen dan.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:05 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoor het al, die kampeermeet gaat niet door.
Zeg het dan op die manier, en niet dat je thuis geen luxe hebt. Luxe is een relatief begrip natuurlijk, maar je hebt een hoop meer dan miljarden anderen op deze wereld.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Op vakantie wil ik MEER dan ik thuis heb niet MINDER. En een camping is minder en de mensen zijn nog kutter dan hier.
Oh en een badkamer heb ik hier niet eens, Dat is meer een douchehok.
En dan van achteren besluipen en de nek breken/keel doorsnijden?quote:Op maandag 11 mei 2015 23:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, daar moet je je natuurlijk voor verstoppen.
Je bent een t vergeten.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:06 schreef Tem het volgende:
In spanje in spanje in spanje.
In spanje schijnt altijd de zon.
In spanje in spanje in spanje.
Je ligt de hele dag op je balkon.
Of met je zwembroek aan het strand, zodat je lekker bruin verbrand.
Ja Rotterdammers bijvoorbeeld op de camping in Spanje, die zijn nog kutter lijkt me.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je woont in Amsterdam, moet je wel erg je best doen om een plek te vinden waar de mensen nóg kutter zijn.
Jij, yoki en ik. Maar dan moet het wel ergens illegaal in een bos ofzo.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:05 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoor het al, die kampeermeet gaat niet door.
Ik heb geen luxequote:Op maandag 11 mei 2015 23:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zeg het dan op die manier, en niet dat je thuis geen luxe hebt. Luxe is een relatief begrip natuurlijk, maar je hebt een hoop meer dan miljarden anderen op deze wereld.
quote:Op maandag 11 mei 2015 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja Rotterdammers bijvoorbeeld op de camping in Spanje, die zijn nog kutter lijkt me.
En ik ben zelf net zo kut als de rest in Amsterdam dus ik ben er aan gewend.
Als ik maar niet alleen ben, en fikkie mag stoken. Misschien wil yoki zijn handgranaten uit het leger meenemen.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jij, yoki en ik. Maar dan moet het wel ergens illegaal in een bos ofzo.
Gvd zeg.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen luxeEn een camping is al helemaal geen luxe. En die miljarden mensen ken ik niet dus lekker belangrijk.
Dan heb jij een verkeerd beeld van campings. Al wilden mijn ouders vroeger wel altijd naar een camping met zo min mogelijk Nederlanders wat best begrijpelijk is.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja Rotterdammers bijvoorbeeld op de camping in Spanje, die zijn nog kutter lijkt me.
En ik ben zelf net zo kut als de rest in Amsterdam dus ik ben er aan gewend.
Nee, dat is nergens voor nodig.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan van achteren besluipen en de nek breken/keel doorsnijden?
De enige camping waar ik ben geweest was in NEderland. Ik weet niet eens meer waar, heb het verdrongen denk ik.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan heb jij een verkeerd beeld van campings. Al wilden mijn ouders vroeger wel altijd naar een camping met zo min mogelijk Nederlanders wat best begrijpelijk is.
Ik vond het erg gezellig met je, Tem.quote:
Zou het wel wat té spannend maken jaquote:
Ik ben nog nooit naar een Nederlandse camping geweest, lijkt me ook gewoon kut. Betalen voor warm water in de douchequote:Op maandag 11 mei 2015 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
De enige camping waar ik ben geweest was in NEderland. Ik weet niet eens meer waar, heb het verdrongen denk ik.
Ik was met een vriendin en haar ouders mee. Geen idee of je moest betalen voor warm waterquote:Op maandag 11 mei 2015 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit naar een Nederlandse camping geweest, lijkt me ook gewoon kut. Betalen voor warm water in de douche.
Ik weet wel een paar goede plekken.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jij, yoki en ik. Maar dan moet het wel ergens illegaal in een bos ofzo.
Nee, we gaan geen geweldadige dingen doen.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als ik maar niet alleen ben, en fikkie mag stoken. Misschien wil yoki zijn handgranaten uit het leger meenemen.
Ja, dat zou niet echt gefundeerde feedback zijn van mijn kant.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
NWS / [NWS FeedBack] Dit is dus niet de SC
grgr
Ik heb geen idee waar je het over hebt manquote:Op maandag 11 mei 2015 23:16 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in, dankzij Frutsel heb ik sowieso geen topics meer.
Ik heb ook Facebookquote:Op maandag 11 mei 2015 23:17 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb wel Feedback, maak een containment topic voor alle Turkije aids.
Terecht.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:16 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in, dankzij Frutsel heb ik sowieso geen topics meer.
NWS / "Erdogan roept op tot aanslag"quote:Op maandag 11 mei 2015 23:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt man
Er zou een verzameltopic moeten komen voor die kleuters die topics openen om elkaar te stangen.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:24 schreef LTVDK het volgende:
Frutselgod is de beste mod
Al zou er haast wel een topic moeten komen met 'Erdogan's Brainfarts'.
Haha nee.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:24 schreef LTVDK het volgende:
Al zou er haast wel een topic moeten komen met 'Erdogan's Brainfarts'.
Niet in NWS uiteraard. Ergens in ONZ is daar vast wel een plekje voorquote:
Frutsel heeft een teringhekel aan jou hoorde ik.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:35 schreef LTVDK het volgende:
Frutsel zou hier ook vaker moeten posten, dan wordt het vast gezelliger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |