nou enquote:
quote:
Ik moest hardop lachen, echt te schattig.quote:
Mee eens hoor. Zolang je het leuk vindt moet je zoiets gewoon doen.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ach ik vind het wel leuk en je moet toch ergens beginnen. En stomtoevallig heb ik van het weekend nog een filmpje kunnen maken voor de site van het lokale dagblad.
Nou en. Ik ben niet schattig trouwens Mani.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[..]
Ik moest hardop lachen, echt te schattig.
Jawel Karina.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou en. Ik ben niet schattig trouwens Mani.
Dat is omdat ik nooit vrolijk ben he.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:39 schreef Webschip het volgende:
[..]
Omdat ik je nooit vrolijk zie posten.
nee jij bent lachen gieren brullen wou je zeggenquote:Op maandag 11 mei 2015 22:39 schreef Webschip het volgende:
[..]
Omdat ik je nooit vrolijk zie posten.
Nou, sorry.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou man. Je kent me niet eens. Gek.
Moet je vaker douchen.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee lekker zuur de hele tijd, heerlijk.
tram 2 zekerquote:Op maandag 11 mei 2015 22:40 schreef Mani89 het volgende:
Iedereen is hier elkaar maar in een depressie aan het praten, gelukkig woon ik 100 meter van het spoor.
quote:Op maandag 11 mei 2015 22:47 schreef sp3c het volgende:
kamperen is gewoon kut trouwens
geen internet, geen verwarming en je bier is binnen de kortste keren lauw
dat moeten we niet meer willen vandaag de dag
Precies, dan kunnen we allemaal knus tegen elkaar aan gaan zitten om warm te blijven. Leuk toch?quote:Op maandag 11 mei 2015 22:47 schreef sp3c het volgende:
kamperen is gewoon kut trouwens
geen internet, geen verwarming en je bier is binnen de kortste keren lauw
dat moeten we niet meer willen vandaag de dag
Die eerste 3 halve liters gewoon snel opdrinken, dan boeit het ook niet meer als de anderen niet koud zijn.quote:
Aids.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:49 schreef Specularium het volgende:
Wifi op je camping is net als ananas op je pizza.
Niet onmisbaar, maar wel lekker als het er is.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:49 schreef Specularium het volgende:
Wifi op je camping is net als ananas op je pizza.
Lekker met zand in de gleuf en iedere dag met een pleerol richting toilet/douche.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:49 schreef Karina het volgende:
Dan ben je wel een superhipster als je gaat internetten in je tentje
Wat is dit voor metafoor?quote:Op maandag 11 mei 2015 22:50 schreef sp3c het volgende:
kamperen op de camping is sowieso een beetje als de nudist uithangen met de gordijnen dicht
slaat nergens op
Campzonequote:Op maandag 11 mei 2015 22:49 schreef Karina het volgende:
Dan ben je wel een superhipster als je gaat internetten in je tentje
Ja en dan verdwalen op weg ernaar toe he. Snap echt de lol er niet van. En dan koken op 1 pitjequote:Op maandag 11 mei 2015 22:50 schreef Tem het volgende:
[..]
Lekker met zand in de gleuf en iedere dag met een pleerol richting toilet/douche.
een goeiequote:
Jij kookt toch uberhaupt niet? Wat maakt het aantal pitten dan uit?quote:Op maandag 11 mei 2015 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en dan verdwalen op weg ernaar toe he. Snap echt de lol er niet van. En dan koken op 1 pitjeGodverdomme niet voor niks dat ze het kreperen noemen.
Dit slaat helemaal nergens op wat je nu zegt.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:52 schreef Tem het volgende:
Mani zegt ook hemburger. Mag ik twee hemburgers en een happy meal.
Ja, wel.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit slaat helemaal nergens op wat je nu zegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |