Helaas, ik ga even wat boekhouding doen en dan naar bed.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hoop dat Marianne ook wil, die kan heel goed penissen tekenen.
Ik had het niet tegen jou. Jij zit elke dag bulderend van het lachen het FB topic door te lezenquote:
Ik kom er zo aan.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Helaas, ik ga even wat boekhouding doen en dan naar bed.
Zou je eens moeten doenquote:
Dat moet je toch heul niet willen man?quote:
Je moet lachen als je in je kist ligt, zegt mijn schoonvader altijd.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarom? Beetje raar om in mijn uppie hier te gaan zitten lachen.
Waarom raar? Niemand die je ziet toch?quote:Op maandag 11 mei 2015 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarom? Beetje raar om in mijn uppie hier te gaan zitten lachen.
Dat is best wel creepy.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Je moet lachen als je in je kist ligt, zegt mijn schoonvader altijd.
Je moet Karina even opvrolijken.quote:
ik moet helemaal niets duinkutquote:
Ach ik vind het wel leuk en je moet toch ergens beginnen. En stomtoevallig heb ik van het weekend nog een filmpje kunnen maken voor de site van het lokale dagblad.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat moet je toch heul niet willen man?
Groot bedrijf. Dat is net wat anders.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:35 schreef Webschip het volgende:
Koos, hoe bevalt je nieuwe baan bij de grote krant?
Volgens mij ben jij niet gelukkig.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:36 schreef Karina het volgende:
[..]
In mijn uppie valt er al helemaal niks te lachen natuurlijk he.
Vind ik ook, iedereen uitlachen als je dood bent.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Je moet lachen als je in je kist ligt, zegt mijn schoonvader altijd.
Misschien wel Henk wel een paar hi-la-ri-sche one-liners voor je maken. Zo is die knul welquote:Op maandag 11 mei 2015 22:36 schreef Karina het volgende:
[..]
In mijn uppie valt er al helemaal niks te lachen natuurlijk he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |