Wel in dat van mij.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Fijn komt niet in mijn woordenboek voor.
Ga anders een keer met Specu mee om treinen te spotten.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Fijn komt niet in mijn woordenboek voor.
Ik zou bijna ja zeggen zodat ik dat deprimerende gezeik hier niet hoef te lezen.quote:
No schijt?quote:Op maandag 11 mei 2015 22:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hey Koos! Alles goed?
Ik ben journalist geworden
Ik spot geen treinen, ik ga alleen naar stations.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga anders een keer met Specu mee om treinen te spotten.
Hoop dat Marianne ook wil, die kan heel goed penissen tekenen.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb wel zin om een paardenkut te tekenen.
Doe dan. Ik heb geen idee hoe dat eruit ziet namelijk.lquote:Op maandag 11 mei 2015 22:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb wel zin om een paardenkut te tekenen.
Doe je ook mee dan?quote:Op maandag 11 mei 2015 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe dan. Ik heb geen idee hoe dat eruit ziet namelijk.l
Je bent een gezellige vrouwquote:Op maandag 11 mei 2015 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh het is in dat spel. Nee ik kan niet tekenen en ik haat spelletjes.
Lach je wel eens?quote:Op maandag 11 mei 2015 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat zei ik toch, ik ben een zure klagerd.
quote:Op maandag 11 mei 2015 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier wel ja, Nel.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Helaas, ik ga even wat boekhouding doen en dan naar bed.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hoop dat Marianne ook wil, die kan heel goed penissen tekenen.
Ik had het niet tegen jou. Jij zit elke dag bulderend van het lachen het FB topic door te lezenquote:
Ik kom er zo aan.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Helaas, ik ga even wat boekhouding doen en dan naar bed.
Zou je eens moeten doenquote:
Dat moet je toch heul niet willen man?quote:
Je moet lachen als je in je kist ligt, zegt mijn schoonvader altijd.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarom? Beetje raar om in mijn uppie hier te gaan zitten lachen.
Waarom raar? Niemand die je ziet toch?quote:Op maandag 11 mei 2015 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarom? Beetje raar om in mijn uppie hier te gaan zitten lachen.
Dat is best wel creepy.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Je moet lachen als je in je kist ligt, zegt mijn schoonvader altijd.
Je moet Karina even opvrolijken.quote:
ik moet helemaal niets duinkutquote:
Ach ik vind het wel leuk en je moet toch ergens beginnen. En stomtoevallig heb ik van het weekend nog een filmpje kunnen maken voor de site van het lokale dagblad.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat moet je toch heul niet willen man?
Groot bedrijf. Dat is net wat anders.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:35 schreef Webschip het volgende:
Koos, hoe bevalt je nieuwe baan bij de grote krant?
Volgens mij ben jij niet gelukkig.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:36 schreef Karina het volgende:
[..]
In mijn uppie valt er al helemaal niks te lachen natuurlijk he.
Vind ik ook, iedereen uitlachen als je dood bent.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Je moet lachen als je in je kist ligt, zegt mijn schoonvader altijd.
Misschien wel Henk wel een paar hi-la-ri-sche one-liners voor je maken. Zo is die knul welquote:Op maandag 11 mei 2015 22:36 schreef Karina het volgende:
[..]
In mijn uppie valt er al helemaal niks te lachen natuurlijk he.
nou enquote:
quote:
Ik moest hardop lachen, echt te schattig.quote:
Mee eens hoor. Zolang je het leuk vindt moet je zoiets gewoon doen.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ach ik vind het wel leuk en je moet toch ergens beginnen. En stomtoevallig heb ik van het weekend nog een filmpje kunnen maken voor de site van het lokale dagblad.
Nou en. Ik ben niet schattig trouwens Mani.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[..]
Ik moest hardop lachen, echt te schattig.
Jawel Karina.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou en. Ik ben niet schattig trouwens Mani.
Dat is omdat ik nooit vrolijk ben he.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:39 schreef Webschip het volgende:
[..]
Omdat ik je nooit vrolijk zie posten.
nee jij bent lachen gieren brullen wou je zeggenquote:Op maandag 11 mei 2015 22:39 schreef Webschip het volgende:
[..]
Omdat ik je nooit vrolijk zie posten.
Nou, sorry.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou man. Je kent me niet eens. Gek.
Moet je vaker douchen.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee lekker zuur de hele tijd, heerlijk.
tram 2 zekerquote:Op maandag 11 mei 2015 22:40 schreef Mani89 het volgende:
Iedereen is hier elkaar maar in een depressie aan het praten, gelukkig woon ik 100 meter van het spoor.
quote:Op maandag 11 mei 2015 22:47 schreef sp3c het volgende:
kamperen is gewoon kut trouwens
geen internet, geen verwarming en je bier is binnen de kortste keren lauw
dat moeten we niet meer willen vandaag de dag
Precies, dan kunnen we allemaal knus tegen elkaar aan gaan zitten om warm te blijven. Leuk toch?quote:Op maandag 11 mei 2015 22:47 schreef sp3c het volgende:
kamperen is gewoon kut trouwens
geen internet, geen verwarming en je bier is binnen de kortste keren lauw
dat moeten we niet meer willen vandaag de dag
Die eerste 3 halve liters gewoon snel opdrinken, dan boeit het ook niet meer als de anderen niet koud zijn.quote:
Aids.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:49 schreef Specularium het volgende:
Wifi op je camping is net als ananas op je pizza.
Niet onmisbaar, maar wel lekker als het er is.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:49 schreef Specularium het volgende:
Wifi op je camping is net als ananas op je pizza.
Lekker met zand in de gleuf en iedere dag met een pleerol richting toilet/douche.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:49 schreef Karina het volgende:
Dan ben je wel een superhipster als je gaat internetten in je tentje
Wat is dit voor metafoor?quote:Op maandag 11 mei 2015 22:50 schreef sp3c het volgende:
kamperen op de camping is sowieso een beetje als de nudist uithangen met de gordijnen dicht
slaat nergens op
Campzonequote:Op maandag 11 mei 2015 22:49 schreef Karina het volgende:
Dan ben je wel een superhipster als je gaat internetten in je tentje
Ja en dan verdwalen op weg ernaar toe he. Snap echt de lol er niet van. En dan koken op 1 pitjequote:Op maandag 11 mei 2015 22:50 schreef Tem het volgende:
[..]
Lekker met zand in de gleuf en iedere dag met een pleerol richting toilet/douche.
een goeiequote:
Jij kookt toch uberhaupt niet? Wat maakt het aantal pitten dan uit?quote:Op maandag 11 mei 2015 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en dan verdwalen op weg ernaar toe he. Snap echt de lol er niet van. En dan koken op 1 pitjeGodverdomme niet voor niks dat ze het kreperen noemen.
Dit slaat helemaal nergens op wat je nu zegt.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:52 schreef Tem het volgende:
Mani zegt ook hemburger. Mag ik twee hemburgers en een happy meal.
Ja, wel.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit slaat helemaal nergens op wat je nu zegt.
Ik kook niet maar ik warm wel op he? Dat is lasti gmet 1 pitje als ik 2 dingen wil opwarmenquote:Op maandag 11 mei 2015 22:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jij kookt toch uberhaupt niet? Wat maakt het aantal pitten dan uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |