Een stacaravan is ook wel triest natuurlijk. Behalve als je 70+ bent.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:53 schreef sp3c het volgende:
wij hadden gewoon een stacaravan vroeger tot we de wintersport ontdekten
dat was ook al kut man maar dan kon je de deur tenminste dicht doen en de verwarming aanknallen en bier uit je koelkastje halen
Behalve in Nederland dan. Dan krijg je gelijk een boete wegens het schenden van de APVquote:Op maandag 11 mei 2015 22:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens. Kamperen doe je gewoon in het bos.
Houd je depressieve hoofd dan ook eens.quote:
Gebruik je modskills om die visuele aanranding te verwijderen dan.quote:
beter dan met je tentje doen alsof je aan het kamperen bentquote:Op maandag 11 mei 2015 22:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Een stacaravan is ook wel triest natuurlijk. Behalve als je 70+ bent.
Neequote:Op maandag 11 mei 2015 22:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
beter dan met je tentje doen alsof je aan het kamperen bent
ow dan mag het wel uitgebreid wordenquote:Op maandag 11 mei 2015 22:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet ineens.
Fred was hier boos om dus we laten het staan.
Dat maakt het lekker spannend.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Behalve in Nederland dan. Dan krijg je gelijk een boete wegens het schenden van de APV.
Hier in het amsterdamse bos mag het dacht ik. Niet dat ik het doe natuurlijk.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Behalve in Nederland dan. Dan krijg je gelijk een boete wegens het schenden van de APV.
Waar blijf je?quote:
Ja spannend, in een 'bos' in Nederland gaan slapen en dan wakker worden gemaakt door een teleurgestelde BOAquote:
Ik ben luxe gewendquote:Op maandag 11 mei 2015 23:00 schreef Njosnavelin het volgende:
Jullie zijn teveel luxe gewend. Jammer voor jullie.
Ik heb heel veel in een tentje geslapen.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:00 schreef Njosnavelin het volgende:
Jullie zijn teveel luxe gewend. Jammer voor jullie.
Want luxe = vakantie?quote:Op maandag 11 mei 2015 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben luxe gewendJa natuurlijk. man ik ben al 10 jaar niet op vakantie geweest, wat een luxe zeg.
het is een soort woonwijk voor mensen die geen geld hebben om naar spanje te gaanquote:Op maandag 11 mei 2015 23:02 schreef Karina het volgende:
En geen camping met allemaal kutmensen die hun radio te hard hebben en halfnaakt naar het wcgebouwtje lopen.
Wij zaten vroeger heel vaak op de camping.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is een soort woonwijk voor mensen die geen geld hebben om naar spanje te gaan
Of mensen met kleine kinderen, die gaan liever dicht bij huis.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is een soort woonwijk voor mensen die geen geld hebben om naar spanje te gaan
Al heb je in Spanje dezelfde campings met dezelfde kutmensen natuurlijk.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
Je hebt een eigen keuken, een bed, een eigen badkamer, een computer, internet, een tv..quote:Op maandag 11 mei 2015 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Die van jou niet nee. Ik wil luxe op vakantie. Geen luxe heb ik thuis al.
ja maar jij komt uit duindorpquote:Op maandag 11 mei 2015 23:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wij zaten vroeger heel vaak op de camping.
quote:Op maandag 11 mei 2015 22:58 schreef sp3c het volgende:
ja maar das ook meer een park
gewoon op de veluwe ergens je kamp opslaan en konijnen eten
En dat die radio te hard stond maakte helemaal niet uit want daar kwam gewoon leuke Nederlandstalige muziek uit, en je mocht als kleine jongen gewoon een biertje meedrinken.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja maar jij komt uit duindorp
dan snap ik wel dat je gaat kamperen
Op vakantie wil ik MEER dan ik thuis heb niet MINDER. En een camping is minder en de mensen zijn nog kutter dan hier.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je hebt een eigen keuken, een bed, een eigen badkamer, een computer, internet, een tv..
mijn ouders deden dat ook maar dan dus met de stacaravanquote:Op maandag 11 mei 2015 23:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of mensen met kleine kinderen, die gaan liever dicht bij huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |