Ik weet wel een paar goede plekken.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jij, yoki en ik. Maar dan moet het wel ergens illegaal in een bos ofzo.
Nee, we gaan geen geweldadige dingen doen.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als ik maar niet alleen ben, en fikkie mag stoken. Misschien wil yoki zijn handgranaten uit het leger meenemen.
Ja, dat zou niet echt gefundeerde feedback zijn van mijn kant.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
NWS / [NWS FeedBack] Dit is dus niet de SC
grgr
Ik heb geen idee waar je het over hebt manquote:Op maandag 11 mei 2015 23:16 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in, dankzij Frutsel heb ik sowieso geen topics meer.
Ik heb ook Facebookquote:Op maandag 11 mei 2015 23:17 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb wel Feedback, maak een containment topic voor alle Turkije aids.
Terecht.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:16 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in, dankzij Frutsel heb ik sowieso geen topics meer.
NWS / "Erdogan roept op tot aanslag"quote:Op maandag 11 mei 2015 23:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt man
Er zou een verzameltopic moeten komen voor die kleuters die topics openen om elkaar te stangen.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:24 schreef LTVDK het volgende:
Frutselgod is de beste mod
Al zou er haast wel een topic moeten komen met 'Erdogan's Brainfarts'.
Haha nee.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:24 schreef LTVDK het volgende:
Al zou er haast wel een topic moeten komen met 'Erdogan's Brainfarts'.
Niet in NWS uiteraard. Ergens in ONZ is daar vast wel een plekje voorquote:
Frutsel heeft een teringhekel aan jou hoorde ik.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:35 schreef LTVDK het volgende:
Frutsel zou hier ook vaker moeten posten, dan wordt het vast gezelliger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |