Die ken ik nietquote:Op maandag 11 mei 2015 16:25 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Deja vu van Giorgio Moroder.Heb 'm al een tijdje in m'n hoofd zitten.
quote:Op maandag 11 mei 2015 15:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wil ik wel doen hoor
Alleen je leert het niet in een paar uurtjes hoor....Veel saaie theorie in het begin ook
Dit wist ik niet.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:25 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ohrwurm, zoek maar op. Niet het beest, doh.
Mooi zo.quote:
Niet voor iedereen weggelegd.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja hoor! Maar ik heb het nu over een friends with benefits / scharrel relatie waabij je vaker dan 1 keer seks hebt met iemand
En dat in die gevallen een vrouw vaak gevoeliger is dan mannen omdat deze makkelijker gevoel los kunnen laten van sex
Die term niet kennen.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:26 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Mooi zo.
Nu wel, dat is buur haar goal, zo veel mogelijk mensen inlichten over dit geweldige iets.
Iritant iets ja.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:26 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Mooi zo.
Nu wel, dat is buur haar goal, zo veel mogelijk mensen inlichten over dit geweldige iets.
quote:
En ditquote:Op maandag 11 mei 2015 16:26 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Mooi zo.
Precies!quote:
Ben jij serieus half Duits?quote:Op maandag 11 mei 2015 16:28 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wij zijn halve Duitsers, dus vanzelfsprekend
Ja, dat ben ik wel met je eens. Ik heb vrij lang een scharrel gehad zonder enig incident, maar opeens begon ze toch te claimen en dat werd steeds erger....quote:Op maandag 11 mei 2015 16:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja hoor! Maar ik heb het nu over een friends with benefits / scharrel relatie waabij je vaker dan 1 keer seks hebt met iemand
En dat in die gevallen een vrouw vaak gevoeliger is dan mannen omdat deze makkelijker gevoel los kunnen laten van sex
quote:Op maandag 11 mei 2015 15:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mannen, hoe schakelen jullie jullie gevoelens uit? Ik wil dat ook kunnen.
Alleen mentaalquote:Op maandag 11 mei 2015 16:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ben jij serieus half Duits?![]()
GrapjeIk heb ook een heel klein beetje Duits bloed in m'n aderen. 1/100 deel of zo.
Thanks for the bonerquote:Op maandag 11 mei 2015 16:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Denk erika terpstra... Denk erika terpstra...
Je kunt te ver gaan Frau.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:28 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wij zijn halve Duitsers, dus vanzelfsprekend
Lets give it a tryquote:Op maandag 11 mei 2015 16:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zal ik een tetten fotovoor je maken?
Wordt ie zo weer slap joh
Voor zover ik weet gewoon 0 hoor, heb er alleen een paar jaar gewoond. Maar ook in NL is de term oorwurm als in een herkenbare melodie gewoon bekend hoor. Is een van de weinige dingen die ik ooit onthouden heb van muziekles op school vroeger.quote:
Maakte ook maar een grapskequote:Op maandag 11 mei 2015 16:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Voor zover ik weet gewoon 0 hoor, heb er alleen een paar jaar gewoond. Maar ook in NL is de term oorwurm als in een herkenbare melodie gewoon bekend hoor. Is een van de weinige dingen die ik ooit onthouden heb van muziekles op school vroeger.
Correctquote:Op maandag 11 mei 2015 16:36 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Maakte ook maar een grapske
Het is een bekende term ja, maar het wordt niet echt op straat gebruikt, en Buur wil dat mense ndat juist wel gaan doen (dacht ik te begrijpen)
Ja, gedwongen sex hebben omdat wetenschappers dat vragenquote:Op maandag 11 mei 2015 16:37 schreef HeatWave het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)et-gelukkiger--.html
We're clear people! Iedereen niet zo zeuren.
Mooi, rustig aan dusquote:Op maandag 11 mei 2015 16:37 schreef HeatWave het volgende:
Hoe meer ik geneukt word, hoe gelukkiger ik benquote:Op maandag 11 mei 2015 16:37 schreef HeatWave het volgende:
Blijkbaar dus nietquote:Op maandag 11 mei 2015 16:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe meer ik geneukt word, hoe gelukkiger ik benIk heb nog nooit het gevoel gehad dat ik teveel seks kreeg
Kan bevestigen. Goed topic. Ben geweest.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:39 schreef HeatWave het volgende:
KLB / Nederlandse sletten met dit weer
En nog een pareltje van eigen forum.
Bestaat ook niet zo iets als te veel seksquote:Op maandag 11 mei 2015 16:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe meer ik geneukt word, hoe gelukkiger ik benIk heb nog nooit het gevoel gehad dat ik teveel seks kreeg
Manse praat, maar totaal onwaar natuurlijkquote:Op maandag 11 mei 2015 16:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bestaat ook niet zo iets als te veel seks
Als we rival moeten geloven welquote:Op maandag 11 mei 2015 16:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bestaat ook niet zo iets als te veel seks
Preciesquote:Op maandag 11 mei 2015 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijkbaar dus niet.
Ik vond het, wat cali zegt, ook maar een vaag onderzoek.
Deze post keur ik goed.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Same.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar ben ik er niet een van. Krijg wel gevoelens van al het andere intieme.
quote:Op maandag 11 mei 2015 16:42 schreef HeatWave het volgende:
Soms ben ik ook dom ook.
"dan heb ik misschien weer eens een excuus om naar *vul plaats in* te komen!"
"dat is er toch sowieso wel"
"oh, wat dan?"
Offline..
Ja goed, maar dan hebben we het over belachelijke hoeveelheden. Dat heeft staat los van de seks, maar heeft meer te maken met onthouden van andere dingen .quote:Op maandag 11 mei 2015 16:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Manse praat, maar totaal onwaar natuurlijk.
Roepen we allemaal tot we een nymph tegenkomenquote:Op maandag 11 mei 2015 16:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Manse praat, maar totaal onwaar natuurlijk.
Dan hoeven wij dus al niet meer te meetenquote:Op maandag 11 mei 2015 16:44 schreef rival het volgende:
[..]
Roepen we allemaal tot we een nymph tegenkomen
Ik roep het niet hoorquote:Op maandag 11 mei 2015 16:44 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 mei 2015 16:44 schreef rival het volgende:
[..]
Stiekem weet ik gewoon dat ik ze moet laten verlangen naar meerquote:Op maandag 11 mei 2015 16:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als we rival moeten geloven wel
Soulsisters zijn we.quote:
Dem feels.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:43 schreef xFriendx het volgende:
Ahw, vanuit de trein jongen en meisje samen innig op een schommel spotten![]()
/gwvoelig
quote:Op maandag 11 mei 2015 16:45 schreef rival het volgende:
[..]
Stiekem weet ik gewoon dat ik ze moet laten verlangen naar meer
Gewoon waar je zin in hebt, en als je mazzel hebt komt het een beetje overeen met je partner van dat momentquote:Op maandag 11 mei 2015 16:47 schreef rival het volgende:
Elke dag is in principe geen probleem.
Meerdere keren op een dag ook niet.
Als je dat gaat combineren dan kom je voor andere leuke dingen tijd tekort.
Hoyequote:Op maandag 11 mei 2015 16:49 schreef HostiMeister het volgende:
Ben er wel ff beetje klaar mee, houdoe
Ik ook, moet nog 40 minquote:Op maandag 11 mei 2015 16:49 schreef HostiMeister het volgende:
quote:Op maandag 11 mei 2015 16:49 schreef HostiMeister het volgende:
Lijkt mij ook. Ben je met iemand die er graag op uit gaat dan kan je die tijd niet besteden aan seks. Of je moet het graag op een hunebed of keukenkastje bij de Ikea willen doen.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon waar je zin in hebt, en als je mazzel hebt komt het een beetje overeen met je partner van dat moment.
Wederom, geen regels. Relaties gehad waar 2 keer per dag niet genoeg was, ook waarbij het minder was door omstandigheden (afstand).
Dat kan natuurlijk ook nog, beetje combineren.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:51 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Ben je met iemand die er graag op uit gaat dan kan je die tijd niet besteden aan seks. Of je moet het graag op een hunebed of keukenkastje bij de Ikea willen doen.
Het is toch geen of/of?quote:Op maandag 11 mei 2015 16:51 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Ben je met iemand die er graag op uit gaat dan kan je die tijd niet besteden aan seks. Of je moet het graag op een hunebed of keukenkastje bij de Ikea willen doen.
Nee, en zolang beide dat een prima hoeveelheid vinden, wat de meesten wel zullen vinden, is het geen probleemquote:Op maandag 11 mei 2015 16:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is toch geen of/of?
Ik ben iemand die graag veel seks heeft, maar daarnaast heb ik altijd in relaties ook gewoon nog hele leuke dingen gedaan hoor. 's ochtends seks, dan de hele dag walibi en dan 's avonds seks, bijvoorbeeld. Ik zie geen probleem
Sorryquote:Op maandag 11 mei 2015 16:53 schreef FrauMilena het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)_op_strand_sche.html
Wie van jullie waren dit
Meldtquote:Op maandag 11 mei 2015 16:53 schreef FrauMilena het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)_op_strand_sche.html
Wie van jullie waren dit
2 van mijn 4 exen konden mijn seksbehoefte niet meer aanquote:Op maandag 11 mei 2015 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, en zolang beide dat een prima hoeveelheid vinden, wat de meesten wel zullen vinden, is het geen probleem.
Je moet het ook niet zo nauw nemenquote:Op maandag 11 mei 2015 16:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is toch geen of/of?
Ik ben iemand die graag veel seks heeft, maar daarnaast heb ik altijd in relaties ook gewoon nog hele leuke dingen gedaan hoor. 's ochtends seks, dan de hele dag walibi en dan 's avonds seks, bijvoorbeeld. Ik zie geen probleem
Ik heb nog nooit een scheve relatie gehad zeg maar. Op mijn laatste "date" na dan, maar dat was nog geen relatiequote:Op maandag 11 mei 2015 16:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
2 van mijn 4 exen konden mijn seksbehoefte niet meer aanEn ik mag voor mijn toekomstige partner hopen dat mijn libido op den duur minder word
Wilde ik wel, wilde hij nietquote:Op maandag 11 mei 2015 16:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je moet het ook niet zo nauw nemenhoewel die hards (hihi...hard) was in Walibi ook nog hard gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |