DUN DUN DUNNNN.quote:
Sommige mensen ( meestal vrouwen) kunnen gevoelens niet helemaal uitsluiten met sex. Mannen kunnen dat makkelijker. Als ze je zien als scharrel omdat het ooit zo begonnen is dan blijft dat.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat deed ik na de vorige keer al. En bam, toch ben ik verliefd aan het worden op deze
Soms denken mannen toch eerder met hun lul dan met hun hoofd.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je bent geen dier is mijn boodschap, je hebt logica en redenering en intellect gekregen, doe er wat mee.
Het was vanaf het begin 'scharrelen met potentie tot meer, maar dat zien we nog wel'quote:Op maandag 11 mei 2015 16:18 schreef Californium het volgende:
[..]
Sommige mensen ( meestal vrouwen kunnen gevoelens niet helemaal uitsluiten met sex). Mannen kunnen dat makkelijker. Als ze je zien als scharrel omdat het ooit zo begonnen is dan blijft dat.
Ook weer veels te kort door de bocht, het kan ook prima van "zijn" kant afkomen, ben ook wel eens de opeens toch verliefde geweest in een friends with benefit afspraak.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:18 schreef Californium het volgende:
[..]
Sommige mensen ( meestal vrouwen kunnen gevoelens niet helemaal uitsluiten met sex). Mannen kunnen dat makkelijker. Als ze je zien als scharrel omdat het ooit zo begonnen is dan blijft dat.
Nu ga ik zeker niet meer.quote:
Een ex-relatie/scharrel van me zag dat ook zo ja.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:18 schreef Californium het volgende:
[..]
Domme mannen.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Soms denken mannen toch eerder met hun lul dan met hun hoofd.
ja, maar voor veel mannen blijft het dan ook scharrelenquote:Op maandag 11 mei 2015 16:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het was vanaf het begin 'scharrelen met potentie tot meer, maar dat zien we nog wel'
quote:
Daar ben ik er niet een van. Krijg wel gevoelens van al het andere intieme.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:18 schreef Californium het volgende:
[..]
Sommige mensen ( meestal vrouwen) kunnen gevoelens niet helemaal uitsluiten met sex. Mannen kunnen dat makkelijker. Als ze je zien als scharrel omdat het ooit zo begonnen is dan blijft dat.
Thijs, wat doe je...quote:Op maandag 11 mei 2015 16:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]![]()
Zit yats achter in je oor te fluisteren:
"...knapperd..."
Ik ontken dat niet! Maar over het algemeen zijn vrouwen er gevoeliger voorquote:Op maandag 11 mei 2015 16:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook weer veels te kort door de bocht, het kan ook prima van "zijn" kant afkomen, ben ook wel eens de opeens toch verliefde geweest in een friends with benefit afspraak.
Stuff happens.
Generalisatie.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ontken dat niet! Maar over het algemeen zijn vrouwen er gevoeliger voor. Omdat mannen sex makkelijker los kunne zien van liefde dan vrouwen...
.
Dat zeker. En dan is het meestal:quote:
Das waar hoor, maar het is echt geen wet ofzo. Er zijn zat vrouwen die echt puur op avontuurtjes uit zijn en ook zat mannen die graag iets vasts willenquote:Op maandag 11 mei 2015 16:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ontken dat niet! Maar over het algemeen zijn vrouwen er gevoeliger voor. Omdat mannen sex makkelijker los kunne zien van liefde dan vrouwen...
.
Jou behoedenquote:
Ik een beetjequote:Op maandag 11 mei 2015 16:21 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik ben (tijdelijk) gestopt met aan mezelf ergeren, jij ook?
quote:
Ik kan geen sex hebben zonder het andere (lichamelijke!) intieme. En over het algemeen vind ik de mannen bij voorbaat aantrekkelijk en interessant anders ga ik er niet mee naar bed / een scharrelrelatie aan.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar ben ik er niet een van. Krijg wel gevoelens van al het andere intieme.
Deja vu van Giorgio Moroder.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik een beetje
[..]![]()
Wat voor een?
Ja hoor! Maar ik heb het nu over een friends with benefits / scharrel relatie waabij je vaker dan 1 keer seks hebt met iemandquote:Op maandag 11 mei 2015 16:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das waar hoor, maar het is echt geen wet ofzo. Er zijn zat vrouwen die echt puur op avontuurtjes uit zijn en ook zat mannen die graag iets vasts willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |