quote:Op maandag 11 mei 2015 16:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
stop met seks hebben, dat zorgt nl ook voor verliefdheid.
Nee, en dat haat ikquote:
ik snap t wel, maar dat is niet handig als je geen gevoelens wil krijgen/hebben voor iemandquote:Op maandag 11 mei 2015 16:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar seksEn hij is zo goed
![]()
Jupquote:Op maandag 11 mei 2015 16:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik snap t wel, maar dat is niet handig als je geen gevoelens wil krijgen/hebben voor iemand![]()
Beste tip, al zeg ik t zelf
Nee, hij moet ze gewoon voor mij gaan ontwikkelenquote:Op maandag 11 mei 2015 16:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik snap t wel, maar dat is niet handig als je geen gevoelens wil krijgen/hebben voor iemand![]()
Beste tip, al zeg ik t zelf
dan is de tip juist meer seksquote:Op maandag 11 mei 2015 16:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, hij moet ze gewoon voor mij gaan ontwikkelen
Het kwam me zo bekend voorquote:Op maandag 11 mei 2015 16:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar klaar nu. heDat zei ik een kwartier geleden ook al
Gevoelens zijn helaas niet te sturen. Was dat maar zo zou ik bijna zeggen. Wellicht helpt het om voor jezelf te kijken waarom je verliefd word op iemand en of je daar wellicht in de toekomst iets mee kunt doen?quote:Op maandag 11 mei 2015 16:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar ik had na de laatste keer me gezworen dat het me niet weer zou gebeuren. Nou heb ik het gevoel van verliefd zijn heel lang kunnen uitstellen, maar nu begint het toch echt zo ver te komen dat ik verliefd begin te worden. I hate it
Ook zonder seks steken die gevoelens weleens de kop op helaas.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
stop met seks hebben, dat zorgt nl ook voor verliefdheid.
Ik word verliefd op iemand, omdat ik hem/haar vet sexy, leuk, lief vind, en deze persoon ook dergelijke interesse in mij lijkt te tonen. Dat is toch heel normaal?quote:Op maandag 11 mei 2015 16:08 schreef yats het volgende:
[..]
Gevoelens zijn helaas niet te sturen. Was dat maar zo zou ik bijna zeggen. Wellicht helpt het om voor jezelf te kijken waarom je verliefd word op iemand en of je daar wellicht in de toekomst iets mee kunt doen?
Gewoon aan wat anders denken. Makkelijk.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:08 schreef yats het volgende:
[..]
Ook zonder seks steken die gevoelens weleens de kop op helaas.
Oja, zo makkelijk!quote:Op maandag 11 mei 2015 16:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon aan wat anders denken. Makkelijk.
Dat mensen verliefd worden op je? Dat is alleen maar fijn toch?quote:Op maandag 11 mei 2015 16:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Het kwam me zo bekend voorZal erover ophouden
Yats die advies gaat geven.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:08 schreef yats het volgende:
[..]
Gevoelens zijn helaas niet te sturen. Was dat maar zo zou ik bijna zeggen. Wellicht helpt het om voor jezelf te kijken waarom je verliefd word op iemand en of je daar wellicht in de toekomst iets mee kunt doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Kijk maar naar het kabinet.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:10 schreef HeatWave het volgende:
Voor velen is denken uberhaupt een opgave natuurlijk.
Dat is zeker normaal. Ik bedoelde meer dat je bij een eventuele volgende keer vooraf kunt kijken waarom je verliefd word op iemand zodat je dat dan niet of juist wel kunt worden op die persoon waarbij het dan Hopelijk voor jou wel wederzijds is.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik word verliefd op iemand, omdat ik hem/haar vet sexy, leuk, lief vind, en deze persoon ook dergelijke interesse in mij lijkt te tonen. Dat is toch heel normaal?
Dat deed ik na de vorige keer al. En bam, toch ben ik verliefd aan het worden op dezequote:Op maandag 11 mei 2015 16:11 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is zeker normaal. Ik bedoelde meer dat je bij een eventuele volgende keer vooraf kunt kijken waarom je verliefd word op iemand zodat je dat dan niet of juist wel kunt worden op die persoon waarbij het dan Hopelijk voor jou wel wederzijds is.
De vraag of je wilt neuken.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:12 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben de regel ff kwijt,
Hey = hoi.
Heey = Hoi!
Wat is heeeeey?.
Is daar een regel voor?quote:Op maandag 11 mei 2015 16:12 schreef HeatWave het volgende:
Hey = hoi.
Heey = Hoi!
Wat is heeeeey?.
Easy saidquote:Op maandag 11 mei 2015 16:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon aan wat anders denken. Makkelijk.
quote:
Dacht het wel ja, ff googlenquote:
Pijpenquote:Op maandag 11 mei 2015 16:12 schreef HeatWave het volgende:
Hey = hoi.
Heey = Hoi!
Wat is heeeeey?.
Je bent toch geen tochtige koe of wel dan?quote:
Gekke vragen dan: word jij snel verliefd? Wat maakt dat je verliefd word? Heb je daar seks of heb je seks omdat je verliefd bent?quote:Op maandag 11 mei 2015 16:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat deed ik na de vorige keer al. En bam, toch ben ik verliefd aan het worden op deze
Die kende ik nietquote:Op maandag 11 mei 2015 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Kut, het gaat om de Y, niet de E.
Wisselt, wisselt, wisselt, wisselt.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:15 schreef yats het volgende:
[..]
Gekke vragen dan: word jij snel verliefd? Wat maakt dat je verliefd word? Heb je daar seks of heb je seks omdat je verliefd bent?
Ja zie, daar gaat het mis, he.quote:
Nee, een geile beer, dat is iets anders geloof ik.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je bent toch geen tochtige koe of wel dan?
#Chocoladestrugglesquote:Op maandag 11 mei 2015 16:16 schreef FrauMilena het volgende:
Probeerde een chocoladewafel te eten.
Smolt in m'n hand
Je bent geen dier is mijn boodschap, je hebt logica en redenering en intellect gekregen, doe er wat mee.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:16 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, een geile beer, dat is iets anders geloof ik.
Je komt mij stalken in de bios?quote:Op maandag 11 mei 2015 16:17 schreef yats het volgende:
Op naar huis en dan naar Rotterdam. Fijne avond allen
quote:Op maandag 11 mei 2015 14:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zullen we ons samen ergeren aan onszelf?
DUN DUN DUNNNN.quote:
Sommige mensen ( meestal vrouwen) kunnen gevoelens niet helemaal uitsluiten met sex. Mannen kunnen dat makkelijker. Als ze je zien als scharrel omdat het ooit zo begonnen is dan blijft dat.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat deed ik na de vorige keer al. En bam, toch ben ik verliefd aan het worden op deze
Soms denken mannen toch eerder met hun lul dan met hun hoofd.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je bent geen dier is mijn boodschap, je hebt logica en redenering en intellect gekregen, doe er wat mee.
Het was vanaf het begin 'scharrelen met potentie tot meer, maar dat zien we nog wel'quote:Op maandag 11 mei 2015 16:18 schreef Californium het volgende:
[..]
Sommige mensen ( meestal vrouwen kunnen gevoelens niet helemaal uitsluiten met sex). Mannen kunnen dat makkelijker. Als ze je zien als scharrel omdat het ooit zo begonnen is dan blijft dat.
Ook weer veels te kort door de bocht, het kan ook prima van "zijn" kant afkomen, ben ook wel eens de opeens toch verliefde geweest in een friends with benefit afspraak.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:18 schreef Californium het volgende:
[..]
Sommige mensen ( meestal vrouwen kunnen gevoelens niet helemaal uitsluiten met sex). Mannen kunnen dat makkelijker. Als ze je zien als scharrel omdat het ooit zo begonnen is dan blijft dat.
Nu ga ik zeker niet meer.quote:
Een ex-relatie/scharrel van me zag dat ook zo ja.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:18 schreef Californium het volgende:
[..]
Domme mannen.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Soms denken mannen toch eerder met hun lul dan met hun hoofd.
ja, maar voor veel mannen blijft het dan ook scharrelenquote:Op maandag 11 mei 2015 16:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het was vanaf het begin 'scharrelen met potentie tot meer, maar dat zien we nog wel'
quote:
Daar ben ik er niet een van. Krijg wel gevoelens van al het andere intieme.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:18 schreef Californium het volgende:
[..]
Sommige mensen ( meestal vrouwen) kunnen gevoelens niet helemaal uitsluiten met sex. Mannen kunnen dat makkelijker. Als ze je zien als scharrel omdat het ooit zo begonnen is dan blijft dat.
Thijs, wat doe je...quote:Op maandag 11 mei 2015 16:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]![]()
Zit yats achter in je oor te fluisteren:
"...knapperd..."
Ik ontken dat niet! Maar over het algemeen zijn vrouwen er gevoeliger voorquote:Op maandag 11 mei 2015 16:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook weer veels te kort door de bocht, het kan ook prima van "zijn" kant afkomen, ben ook wel eens de opeens toch verliefde geweest in een friends with benefit afspraak.
Stuff happens.
Generalisatie.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ontken dat niet! Maar over het algemeen zijn vrouwen er gevoeliger voor. Omdat mannen sex makkelijker los kunne zien van liefde dan vrouwen...
.
Dat zeker. En dan is het meestal:quote:
Das waar hoor, maar het is echt geen wet ofzo. Er zijn zat vrouwen die echt puur op avontuurtjes uit zijn en ook zat mannen die graag iets vasts willenquote:Op maandag 11 mei 2015 16:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ontken dat niet! Maar over het algemeen zijn vrouwen er gevoeliger voor. Omdat mannen sex makkelijker los kunne zien van liefde dan vrouwen...
.
Jou behoedenquote:
Ik een beetjequote:Op maandag 11 mei 2015 16:21 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik ben (tijdelijk) gestopt met aan mezelf ergeren, jij ook?
quote:
Ik kan geen sex hebben zonder het andere (lichamelijke!) intieme. En over het algemeen vind ik de mannen bij voorbaat aantrekkelijk en interessant anders ga ik er niet mee naar bed / een scharrelrelatie aan.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar ben ik er niet een van. Krijg wel gevoelens van al het andere intieme.
Deja vu van Giorgio Moroder.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik een beetje
[..]![]()
Wat voor een?
Ja hoor! Maar ik heb het nu over een friends with benefits / scharrel relatie waabij je vaker dan 1 keer seks hebt met iemandquote:Op maandag 11 mei 2015 16:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das waar hoor, maar het is echt geen wet ofzo. Er zijn zat vrouwen die echt puur op avontuurtjes uit zijn en ook zat mannen die graag iets vasts willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |