Oja, zo makkelijk!quote:Op maandag 11 mei 2015 16:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon aan wat anders denken. Makkelijk.
Dat mensen verliefd worden op je? Dat is alleen maar fijn toch?quote:Op maandag 11 mei 2015 16:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Het kwam me zo bekend voorZal erover ophouden
Yats die advies gaat geven.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:08 schreef yats het volgende:
[..]
Gevoelens zijn helaas niet te sturen. Was dat maar zo zou ik bijna zeggen. Wellicht helpt het om voor jezelf te kijken waarom je verliefd word op iemand en of je daar wellicht in de toekomst iets mee kunt doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Kijk maar naar het kabinet.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:10 schreef HeatWave het volgende:
Voor velen is denken uberhaupt een opgave natuurlijk.
Dat is zeker normaal. Ik bedoelde meer dat je bij een eventuele volgende keer vooraf kunt kijken waarom je verliefd word op iemand zodat je dat dan niet of juist wel kunt worden op die persoon waarbij het dan Hopelijk voor jou wel wederzijds is.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik word verliefd op iemand, omdat ik hem/haar vet sexy, leuk, lief vind, en deze persoon ook dergelijke interesse in mij lijkt te tonen. Dat is toch heel normaal?
Dat deed ik na de vorige keer al. En bam, toch ben ik verliefd aan het worden op dezequote:Op maandag 11 mei 2015 16:11 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is zeker normaal. Ik bedoelde meer dat je bij een eventuele volgende keer vooraf kunt kijken waarom je verliefd word op iemand zodat je dat dan niet of juist wel kunt worden op die persoon waarbij het dan Hopelijk voor jou wel wederzijds is.
De vraag of je wilt neuken.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:12 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben de regel ff kwijt,
Hey = hoi.
Heey = Hoi!
Wat is heeeeey?.
Is daar een regel voor?quote:Op maandag 11 mei 2015 16:12 schreef HeatWave het volgende:
Hey = hoi.
Heey = Hoi!
Wat is heeeeey?.
Easy saidquote:Op maandag 11 mei 2015 16:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon aan wat anders denken. Makkelijk.
quote:
Dacht het wel ja, ff googlenquote:
Pijpenquote:Op maandag 11 mei 2015 16:12 schreef HeatWave het volgende:
Hey = hoi.
Heey = Hoi!
Wat is heeeeey?.
Je bent toch geen tochtige koe of wel dan?quote:
Gekke vragen dan: word jij snel verliefd? Wat maakt dat je verliefd word? Heb je daar seks of heb je seks omdat je verliefd bent?quote:Op maandag 11 mei 2015 16:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat deed ik na de vorige keer al. En bam, toch ben ik verliefd aan het worden op deze
Die kende ik nietquote:Op maandag 11 mei 2015 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Kut, het gaat om de Y, niet de E.
Wisselt, wisselt, wisselt, wisselt.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:15 schreef yats het volgende:
[..]
Gekke vragen dan: word jij snel verliefd? Wat maakt dat je verliefd word? Heb je daar seks of heb je seks omdat je verliefd bent?
Ja zie, daar gaat het mis, he.quote:
Nee, een geile beer, dat is iets anders geloof ik.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je bent toch geen tochtige koe of wel dan?
#Chocoladestrugglesquote:Op maandag 11 mei 2015 16:16 schreef FrauMilena het volgende:
Probeerde een chocoladewafel te eten.
Smolt in m'n hand
Je bent geen dier is mijn boodschap, je hebt logica en redenering en intellect gekregen, doe er wat mee.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:16 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, een geile beer, dat is iets anders geloof ik.
Je komt mij stalken in de bios?quote:Op maandag 11 mei 2015 16:17 schreef yats het volgende:
Op naar huis en dan naar Rotterdam. Fijne avond allen
quote:Op maandag 11 mei 2015 14:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zullen we ons samen ergeren aan onszelf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |