quote:Op maandag 11 mei 2015 16:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
stop met seks hebben, dat zorgt nl ook voor verliefdheid.
Nee, en dat haat ikquote:
ik snap t wel, maar dat is niet handig als je geen gevoelens wil krijgen/hebben voor iemandquote:Op maandag 11 mei 2015 16:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar seksEn hij is zo goed
![]()
Jupquote:Op maandag 11 mei 2015 16:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik snap t wel, maar dat is niet handig als je geen gevoelens wil krijgen/hebben voor iemand![]()
Beste tip, al zeg ik t zelf
Nee, hij moet ze gewoon voor mij gaan ontwikkelenquote:Op maandag 11 mei 2015 16:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik snap t wel, maar dat is niet handig als je geen gevoelens wil krijgen/hebben voor iemand![]()
Beste tip, al zeg ik t zelf
dan is de tip juist meer seksquote:Op maandag 11 mei 2015 16:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, hij moet ze gewoon voor mij gaan ontwikkelen
Het kwam me zo bekend voorquote:Op maandag 11 mei 2015 16:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar klaar nu. heDat zei ik een kwartier geleden ook al
Gevoelens zijn helaas niet te sturen. Was dat maar zo zou ik bijna zeggen. Wellicht helpt het om voor jezelf te kijken waarom je verliefd word op iemand en of je daar wellicht in de toekomst iets mee kunt doen?quote:Op maandag 11 mei 2015 16:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar ik had na de laatste keer me gezworen dat het me niet weer zou gebeuren. Nou heb ik het gevoel van verliefd zijn heel lang kunnen uitstellen, maar nu begint het toch echt zo ver te komen dat ik verliefd begin te worden. I hate it
Ook zonder seks steken die gevoelens weleens de kop op helaas.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
stop met seks hebben, dat zorgt nl ook voor verliefdheid.
Ik word verliefd op iemand, omdat ik hem/haar vet sexy, leuk, lief vind, en deze persoon ook dergelijke interesse in mij lijkt te tonen. Dat is toch heel normaal?quote:Op maandag 11 mei 2015 16:08 schreef yats het volgende:
[..]
Gevoelens zijn helaas niet te sturen. Was dat maar zo zou ik bijna zeggen. Wellicht helpt het om voor jezelf te kijken waarom je verliefd word op iemand en of je daar wellicht in de toekomst iets mee kunt doen?
Gewoon aan wat anders denken. Makkelijk.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:08 schreef yats het volgende:
[..]
Ook zonder seks steken die gevoelens weleens de kop op helaas.
Oja, zo makkelijk!quote:Op maandag 11 mei 2015 16:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon aan wat anders denken. Makkelijk.
Dat mensen verliefd worden op je? Dat is alleen maar fijn toch?quote:Op maandag 11 mei 2015 16:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Het kwam me zo bekend voorZal erover ophouden
Yats die advies gaat geven.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:08 schreef yats het volgende:
[..]
Gevoelens zijn helaas niet te sturen. Was dat maar zo zou ik bijna zeggen. Wellicht helpt het om voor jezelf te kijken waarom je verliefd word op iemand en of je daar wellicht in de toekomst iets mee kunt doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Kijk maar naar het kabinet.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:10 schreef HeatWave het volgende:
Voor velen is denken uberhaupt een opgave natuurlijk.
Dat is zeker normaal. Ik bedoelde meer dat je bij een eventuele volgende keer vooraf kunt kijken waarom je verliefd word op iemand zodat je dat dan niet of juist wel kunt worden op die persoon waarbij het dan Hopelijk voor jou wel wederzijds is.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik word verliefd op iemand, omdat ik hem/haar vet sexy, leuk, lief vind, en deze persoon ook dergelijke interesse in mij lijkt te tonen. Dat is toch heel normaal?
Dat deed ik na de vorige keer al. En bam, toch ben ik verliefd aan het worden op dezequote:Op maandag 11 mei 2015 16:11 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is zeker normaal. Ik bedoelde meer dat je bij een eventuele volgende keer vooraf kunt kijken waarom je verliefd word op iemand zodat je dat dan niet of juist wel kunt worden op die persoon waarbij het dan Hopelijk voor jou wel wederzijds is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |